IAB Jäsenesittely: Ecster ja Heidi Ursinus
Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt vuorossa Ecster ja Heidi Ursinus.
![]() |
|
Heidi Ursinus, Head of Marketing and Communications, Ecster |
Kerro Heidi hieman Ecsteristä sekä myös itsestäsi?
Ecster AB on maksamisen ratkaisuihin erikoistunut Handelsbankenin tytäryhtiö. Pääkonttorimme on Ruotsissa. Suomessa Ecster on toiminut Aktiiviraha-brändin alla maaliskuuhun 2021 asti ja pian juhlimmekin Ecster-brändin 1-vuotissyntymäpäivää. Itse olen työskennellyt yrityksessä vuoden verran vastaten brändistä, markkinoinnista, viestinnästä, digitaalisesta myynnistä ja vastuullisuudesta yhdessä mahtavan tiimini kanssa.
Mitä odotuksia teillä on IAB-yhteistyöltä?
Ajan hermolla pysymiseen digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan saralla sekä luonnollisesti verkostoitumista eri tahojen kanssa.
Odotamme myös erilaisiin seminaareihin ja tapahtumiin osallistumista sekä mahdollisuutta työryhmätyöskentelyyn ja henkilökohtaisten koulutusten ja sertifikaattien suorittamiseen.
Mitä Ecster aikoo tuoda IAB-yhteisöön?
Tuomme varmasti oman asiantuntemuksemme rahoitusalalta ja siitä, millaisia haasteita ja mahdollisuuksia markkinointiin on alalla, joka on rajattu tiukalla lainsäädännöllä.
Mihin asioihin Ecster on keskittymässä vuonna 2022?
Olemme kasvuyritys, joten investoimme kehitykseen, liiketoiminnan ja toimintamallien digitalisoimiseen sekä lukuisten kehityshankkeiden läpiviemiseen. Vastuullisuus ja siihen liittyvät toimenpiteet korostuvat myös tekemisessämme yhä enemmän tänä ja tulevina vuosina.
Vuosi on vaihtunut ja lomat ovat vain haaleita muistoja - haluatko antaa loppuun parhaat vinkkisi palautumiseen intensiivisen työviikon jälkeen?
Näin talviaikaan parhaiten itselleni toimii hiihtolenkki tai avantouinti ja ylipäätään raittiissa ilmassa ulkoilu. Sen jälkeen villasukat jalkaan ja perheen kanssa hyvää ruokaa ja rentoilua kotona.
IABlogin Facebook kommentit
BLOGI
Vuoden 2025 kuunnelluimmat IAB Insider -jaksot kertovat suoraan, mitkä teemat ovat olleet digimainonnan ytimessä: retail median kasvu, mittaamisen ja mallinnuksen murros, alustojen muutokset sekä huomion merkitys mainonnan vaikuttavuudessa.
lue lisää19.12.2025
Vuoden 2025 TOP 5 kuunnelluimmat IAB Insider -podcastit
Vuoden 2025 kuunnelluimmat IAB Insider -jaksot kertovat suoraan, mitkä teemat ovat olleet digimainonnan ytimessä: retail median kasvu, mittaamisen ja mallinnuksen murros, alustojen muutokset sekä huomion merkitys mainonnan vaikuttavuudessa.
lue lisää18.12.2025
Digimainonnan sosiaalinen vaikutus Euroopassa – ja mitä se tarkoittaa Suomelle
IAB Europen Beyond Reach: Mapping the Social Impact of Digital Advertising and Media -raportti tarkastelee, miten digitaalisen mainonnan ekosysteemi Euroopassa – ja laajemmin kansainvälisesti – on alkanut tunnistaa, arvioida ja hallita toimintaansa sosiaalisen kestävyyden näkökulmasta.
lue lisää17.12.2025
Vuoden 2025 katsotuimmat IAB Finlandin tapahtumien tallenteet
IAB Finlandin katsotuimmat tapahtumatallenteet pureutuvat mittaamiseen, tekoälyyn, huomion merkitykseen, retail median kasvuun ja vastuullisuuteen. Ne tarjoavat tiivistettyä asiantuntijatietoa ja konkreettisia oppeja suoraan digimainonnan arjesta.
lue lisää16.12.2025
Vuoden 2025 luetuimmat TOP 5 IAB:n oppaat
IAB Finlandin oppaat kokoavat yhteen kymmenien – ellei jopa satojen – asiantuntijatuntien työn ja tiivistävät sen helposti hyödynnettävään muotoon. Vuonna 2025 nämä viisi opasta nousivat ylitse muiden ja keräsivät eniten lukijoita ja kiinnostusta koko markkinassa.
lue lisää
