Icon
Tallenne: Aleph x IAB: Snapchat mainonnan ABC Tallenteet

Tallenne: Aleph x IAB: Snapchat mainonnan ABC

04.09.2024

Tervetuloa seuraamaan IAB Finlandin ja Alephin yhteistä koulutustallennetta. Koulutuksessa käsiteltiin käytännön tasolla Snapchatin mainonnan mahdollisuuksia brändimainostajan näkökulmasta.

Koulutuksen alussa avattiin, mikä Snapchat on, ketkä sitä Suomessa käyttävät ja millaisia mahdollisuuksia Snapchat tarjosi mainostajille käyttäjien tavoittamiseen huomiota herättävästi.

Tämän jälkeen osallistujat perehdytettiin mainonnanhallinnantyökalun (Ads Managerin) käyttöön.

Koulutuksessa jaettiin vinkkejä ja käytännön tietoa Snapchatissa mainostamisesta. Webinaarissa käsiteltiin Snapchat-kampanjan perustamista sekä lisätyn todellisuuden linssin tekemistä. Lisäksi käytiin läpi case-esimerkkejä, joissa Snapchat-mainontaa oli hyödynnetty menestyksekkäästi.

Tallenteen kautta saat käytännön oppeja Snapchatin ja mainosten hallinnan (Ads Managerin) käytöstä. Opit, miten brändikampanja perustettiin ja kuinka lisätyn todellisuuden (AR) linssiä hyödynnettiin mainonnassa. 

Ohjelma

  • Snapchatin tilanne Suomessa ja mainonnan mahdollisuudet 
  • Brändikampanjan luomisen ABC
  • Näin rakennat itse AR -linssin
  • Q&A

Lataa Alephin presentaatio TÄSTÄ

25.10.2024

Tallenne: Tulos tai ulos!

Lokakuun seminaari kokosi yhteen alan asiantuntijat esittelemään, miten digitaalisen markkinoinnin tuloksellisuutta voidaan optimoida. Seminaarissa kuultiin tuoreimmat näkökulmat ja ratkaisut markkinointisi tehostamiseen, asiakasyhteistyön vahvistamiseen sekä tuloksellisuuden maksimoimiseen. Tapahtumassa pureuduttiin mm. kysymyksiin: Miten retail median tehokkuutta hyödynnetään markkinoinnissa? Kuinka mainoshukkaa vähennetään ja ROI parannetaan? Entä miten mitattavuus ja cross-media -mittaus optimoivat kampanjoiden vaikuttavuutta?

lue lisää

09.10.2024

Tallenne: Attention! Huomio ratkaisee

Webinaarissa alan asiantuntijat jakavat uusimmat löydöksensä ja käytännön esimerkkejä siitä, miten huomio voidaan herättää ja ylläpitää erityisesti gaming-, social-, uutis- ja audioympäristöissä. Lisäksi saat tietoa huomion analytiikan haasteista ja mahdollisuuksista sekä ulkomainonnan roolista huomioarvon maksimoimisessa.

lue lisää

02.10.2024

Tallenne: Industry Insider: Luovuus - avain tuloksiin ulkomainonnassa

Luovuus on ulkomainonnan menestyksen ytimessä, ja oikein käytettynä se voi olla avain tehokkuuteen ja vaikuttavuuteen. Tässä webinaaritallenteessa kuullaan markkinoinnin huippuammattilaisia, jotka jakavat parhaita käytäntöjä, luovia esimerkkejä ja case-tarinoita maailman menestyneimmistä ulkomainoskampanjoista.

lue lisää

26.09.2024

Tallenne: IAB Tietoisku

Syyskuun Tietoiskussa julkaistiin ensimmäistä kertaa IAB Finlandin Digimarkkinapulssin, joka on uusi kvartaaleittain tehtävä ”fiilisindeksi” kuvaamaan digimarkkinan uskoa tulevaan. Digitaalisen audion työryhmä on tuottanut entisen Podcast ostajan oppaan pohjalta laajemman koko digitaaliseen audion kattavan oppaan: Digiaudion ostajan opas. Attention työryhmä on muodostanut suomenkielisen määritelmän Attentionista auttamaan markkinaa ymmärtämään paremmin mistä on kyse.

lue lisää