Icon
Tagihaku

Hakemasi tagi esiintyy seuraavissa blogikirjoituksissa

25.04.2023

IAB Studio: Ohjelmallisen ostamisen nykytila Suomessa (osa1)

IAB Studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista ja tällä kertaa Pasin vieraana on Juuli Pelkonen Adformilta ja Dorentina Abazi Schibstediltä. Jaksossa Pasi keskustelee vieraiden kanssa ohjelmallisen ostamisen nykytilasta ja erilaisista trendeistä, joita siellä on havaittavissa.

lue lisää

06.04.2023

Mitä kuuluu ohjelmallisen mainonnan maailmaan?

Missä menee ohjelmallinen mainonta ja sen markkina Suomessa? Miten evästekato vaikuttaa ostajien arkeen ja kampanjasuunnitteluun? Miten fokusoituminen mainonnan huomioarvoon muuttaa mainonnan optimointia ja mittaamista? Lue Alman blogi ja saa tiivis update ohjelmallisen mainonnan kuulumisiin.

lue lisää

28.04.2022

Kaupan median nousu ja ohjelmallinen ostaminen

Tiina Tikkinen on digitaalisen mediaostamisen ja myynnin tunnettu ammattilainen. Doohlabs kehittää ja tarjoaa alustaa myymälämainonnan automaatioon. Tiina ja Doohlabsin CEO Janne Lohvansuu pohtivat tässä artikkelissa kaupan median nousua ja nykytilaa sekä ohjelmallisen mainonnan roolia siinä.

lue lisää

11.08.2020

Koronavirus markkinoinnin muutoksen kiihdyttäjänä

Kesälomilta palataan tilanteeseen, jossa on edelleen paljon pandemiasta johtuvaa epävarmuutta mutta myös uutta toiveikkuutta. Nyt toivotaan ettei toinen aalto iske kovaa ja samalla mietitään mihin pitäisi panostaa vai pitäisikö vielä odottaa.

lue lisää