
Tervetuloa kuuntelemaan uusinta IAB Studio podcast-jaksoa, jossa syvennymme ohjelmallisen mainonnan ...

Uutiskirjeen tilaajana saat ensimmäisten joukossa tiedon tärkeistä tapahtumista ja koulutuksista!
lue lisääIAB Finland järjestää vuodessa vähintään 13 tapahtumaa, jotka tarjoaa IAB:n Industry ja Premium Part...

Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaattikoulutukseen.
lue lisääArtikkeli Webinaaritallenteet | 13.02.2025
Tallenne: Digitaalisen telkkarin mahdollisuudet mainostajalle
IAB Finlandin ja Digitan järjestämä webinaari tarjosi kattavan katsauksen digitaalisen television tarjoamiin mahdollisuuksiin mainostajille. Tallenteelta pääset kuulemaan asiantuntijoiden näkemyksiä siitä, kuinka HD-siirtymä, kasvava ison ruudun kulutus ja HybridiTV:n innovatiiviset ratkaisut voivat luoda lisäarvoa niin brändeille kuin kuluttajille.
lue lisääArtikkeli IABlogi | 12.02.2025
Heidi Blomberg aloittanut IAB Finlandilla – Hanna Karta vahvistaa tiimiä
IAB Finlandilla on tapahtunut merkittäviä muutoksia organisaation ytimessä.
lue lisääArtikkeli IABlogi | 06.02.2025
Miksi et voi olla huomioimatta Retail mediaa vuonna 2025?
Muistaako kukaan viime vuodelle ennustettuja mediatrendejä ja "ennusteita"? Todennäköisesti suurin osa osaisi sanoa AI:n, mutta mitä muuta? Kuinka monelle trendille tai ennusteelle annetaan aito mahdollisuus toteutua yhden vuoden aikana - nopeasti ohi menevässä vuodessa.
lue lisääArtikkeli IABlogi | 06.02.2025
Pelimainonnan myytinmurtajat osa 2
Pelimainonnan ympärillä pyörii edelleen sitkeitä myyttejä, jotka eivät vastaa tämän päivän digitaalisen pelaamisen todellisuutta. Vaikka gaming-mainonta on jo vakiinnuttanut paikkansa tehokkaana markkinointikanavana, monet brändit saattavat yhä aliarvioida sen monipuolisuuden ja kohderyhmien laajuuden. Pelaaminen ei ole enää vain nuorten harrastus, eikä pelimainonta rajoitu vain tiettyihin genreihin tai alustoihin. Tässä artikkelissa jatkamme yleisten harhaluulojen purkamista ja tuomme esiin pelimainonnan kehittyviä mahdollisuuksia, jotka tarjoavat brändeille entistä tehokkaampia tapoja tavoittaa ja sitouttaa yleisöjä.
lue lisää
Tervetuloa IAB:n kevään ensimmäiseen seminaariin, jossa sukelletaan monikanavaiseen markkinointiin eli kuten rakkaalla lapsella on monia nimiä, Omnichanneliin. Seminaarissa pureudutaan tarkempiin aiheisiin, kuten miten tekoäly voi auttaa monikanavaisessa ostamisessa, mikä on luovan suunnittelun ja optimoinnin rooli ja miten mitata monikanavaista markkinointia. Lisäksi kuulemme käytännön esimerkkejä ja oppeja niin kotimarkkinalta kuin kansainvälisiltä markkinoilta.
lue lisääTässä jaksossa sukellamme syvälle Suomen ja Euroopan retail median markkinatilanteeseen. Vertailemme...
Pelimainonta on yksi nopeimmin kasvavista digimainonnan muodoista maailmassa. Tutkimuksen avulla hal...