Icon
Etusivu
Liity jäseneksi

IAB Finland on ainutlaatuinen asiantuntijoiden yhteisö, joka kokoaa ihmiset ja yritykset vahvistamaa...

Tule mukaan
Markkinaluvut

Kantar julkaisee yhteistyössä IAB Finlandin kanssa tiedotteen mediamainonnan määrästä kvartaaleittai...

Lue tuorein markkinakatsaus
IAB Työryhmät

Monipuolinen työryhmätoiminta on yksi IAB Finlandin tarjoamista merkittävistä jäseneduista. Osallist...

Tutustu työryhmiin
IAB Seminaari: Digimainonnan tuloksellisuus - mistä se syntyy?

Keskiviikkona 26.11. klo 9:00

Ilmoittaudu mukaan

Artikkeli Webinaaritallenteet | 12.11.2025

Tallenne: Ohjelmallisen ostamisen mahdollisuudet 2025

Tässä IAB Finlandin webinaarissa sukellettiin ohjelmallisen ostamisen ajankohtaisimpiin teemoihin, teknologisiin kehityssuuntiin ja tuoreimpaan tutkimustietoon. Aamun aikana tarjoiltiin asiantuntijapuheenvuoroja mm. datan hyödyntämisestä mainosinventaarin myynnissä, tekoälyn vaikutuksista ohjelmalliseen ostamiseen sekä siitä, miten pohjoismaisella teknologialla voidaan haastaa alan jättiläisiä.

lue lisää

Artikkeli IABlogi Uutiset | 05.11.2025

REKRY: Markkinoinnin asiantuntija - IAB Finland

Oletko digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin asiantuntija, joka haluaa vaikuttaa koko toimialan tulevaisuuteen? Nyt etsimme tiimiimme aikaansaavaa ja luovaa markkinoinnin osaajaa, joka ottaa kokonaisvastuun markkinoinnin suunnittelusta, monikanavaisesta sisällöntuotannosta ja tavoitteellisen markkinoinnin toteutuksesta.

lue lisää

Artikkeli Webinaaritallenteet | 31.10.2025

Tallenne: Tekoäly tuli taloon

IAB Finlandin asiantuntijaseminaarissa pureuduttiin tekoälyn hyödyntämisen ajankohtaisiin näkökulmiin ja käytännön esimerkkeihin. Tallenteella pääset seuraamaan alan asiantuntijoiden puheenvuoroja siitä, miten tekoäly työkalut ja käytännöt kehittyvät digimarkkinoinnin murroksessa.

lue lisää

Artikkeli IABlogi KonversiO-Optimistit | 28.10.2025

IAB Insider: Digitalisoituneen tv:n mainosmahdollisuudet

Televisio elää uutta nousua – ei katoamalla, vaan digitalisoitumalla. Tässä IAB Insider -jaksossa sukellamme siihen, miten HybridiTV, HbbTV ja CTV muuttavat tapaa katsoa ja mainostaa televisiossa. Studiossa vieraana Digitan Jari Karhu ja MTV:n Saku Sahramies. Yhdessä heidän kanssaan avaamme, mitä HybridiTV tarkoittaa käytännössä, miten kuluttaja voi hyödyntää sen tarjoamia lisäpalveluita ja millaisia uusia mahdollisuuksia se tuo kuluttajille ja mainostajille.

lue lisää
IAB Podcastit

IAB Podcast on IAB Finlandin tuottama podcast-kokonaisuus, joka tarjoaa kattavan katsauksen digitaal...

Kuuntele jaksoja
Tutustu IAB:n oppaisiin

IAB Finland tarjoaa kattavan valikoiman oppaita ja tutkimustuloksia, jotka on luotu alan johtavien a...

Tutustu oppaisiin
IAB Tapahtumatallenteet

Täältä löydät kattavan kokoelman webinaarien ja seminaarien tallenteita, jotka tarjoavat arvokasta t...

lue lisää