Icon
Tallenne: Digin uudet menestystekijät Uutiset & blogi

Tallenne: Digin uudet menestystekijät

12.10.2023

Seminaarissa sukellettiin syvälle emerging mediaan, eli nouseviin digitaalisiin markkinointikanaviin. Aikakaudessa, jossa mm. DOOH, digiaudio, CTV, Retail media sekä gaming ovat muuttamassa tapaa, jolla markkinointiamme teemme, on välttämätöntä pysyä ajan tasalla ja ymmärtää näiden kanavien potentiaali. Tämä seminaari tarjosi ainutlaatuisen mahdollisuuden kuulla alan asiantuntijoiden näkemyksiä, analyysejä ja ennen kaikkea konkreettisia case-esimerkkejä. Miksi esimerkiksi kannattaisi panostaa Amazoniin? 

Aamun aikana tehtiin laaja katsaus nykyisiin ja tuleviin trendeihin digimarkkinoinnissa. Seminaari tarjosi monipuolisen ohjelman, jossa asiantuntijat monista alan yrityksistä jakavat oivalluksiaan ja kokemuksiaan. 

Katsomalla tallenteet varmistat, että olet ajan hermolla digimarkkinoinnin nousevista kanavista ja teknologioista. Tämän lisäksi saat uusia näkökulmia ja työkaluja, joita voit soveltaa omaan työhösi.

Tapahtumassa lavalle nousivat: Clear Channel, Adform, Bauer Media, Teads, Retime sekä Playable. Tapahtuman pääyhteistyökumppanina toimii Clear Channel.

Agendalla:

8:45 Verkostoitumista, kahvia ja aamupalaa

9:30 Tervetuloa - Pasi Raassina / IAB Finland & Ville Bergman / Clear Channel 

9:40 Miten digin edelläkävijät luovat kilpailuetua yhdistämällä reaalimaailman digimarkkinointiin? - Tuomas Kurki / Clear Channel ja Selja Selenius / Oikio (lataa prese)

10:00 CTV - The New Normal or History Repeating Itself? - Tasneem Domingo / Adform (lataa prese)

10:20 Korvilla näet paremmin - Lauri Domnick / Bauer Media (lataa prese)

10:40 IAB Studio: Digin uudet menestystekijät - Clear Channelin Lassi Tolosen ohjaamassa keskustelussa mukana Reetta Peltola / dentsu, Teemu Neiglick / OMG sekä Antti Ujainen / NORR3

10:55 Measuring Attention: Why It's More Crucial Than Ever for Online Advertising Success - Holger Maass / Teads (lataa prese)

11:15 Kohdeyleisön aktivointi pelillistämällä liveympäristössä - Max Söderholm / Playable ja Matti Markkola / Nelonen Media Live (lataa prese)

11:35 Eri syitä valita Amazon - Otto Tunturi / Retime Oy (lataa prese)

11:55 Lopetussanat - Pasi Raassina / IAB Finland & Ville Bergman / Clear Channel

12:00 Tilaisuus päättyy

BLOGI
Mainostajat vahvasti mukana IAB Finlandin hallituksessa

Uusina IAB-painopisteinä tekoäly ja Retail Media - IAB Finlandin syyskokouksessa 27.11.2024 sovittiin vuoden 2025 painopisteet ja äänestettiin yhdistykselle uusi hallitus. Painopisteissä yhdistyy täysin uudet teemat, kuten tekoäly ja Retail Media, IAB:n perinteisiin vahvuuksiin liittyen digimainonnan kohdentamiseen sekä mittaamiseen. Uusina jäseninä hallitukseen valittiin seuraavaksi kahdeksi vuodeksi Clear Channel, Posti, Elisa, Veikkaus, Relevant ja IPG/Kinesso. 

lue lisää

29.11.2024

Mainostajat vahvasti mukana IAB Finlandin hallituksessa

Uusina IAB-painopisteinä tekoäly ja Retail Media - IAB Finlandin syyskokouksessa 27.11.2024 sovittiin vuoden 2025 painopisteet ja äänestettiin yhdistykselle uusi hallitus. Painopisteissä yhdistyy täysin uudet teemat, kuten tekoäly ja Retail Media, IAB:n perinteisiin vahvuuksiin liittyen digimainonnan kohdentamiseen sekä mittaamiseen. Uusina jäseninä hallitukseen valittiin seuraavaksi kahdeksi vuodeksi Clear Channel, Posti, Elisa, Veikkaus, Relevant ja IPG/Kinesso. 

lue lisää

11.11.2024

Verkkomainonnan osuus jo yli 60 %

Verkkomainonnan määrä vuoden 2024 kolmannella kvartaalilla oli noin 180 miljoonaa euroa. Vuoden 2023 vastaavaan kvartaaliin verrattuna digimainonnan määrä kasvoi noin viisi prosenttia. Verkkomainonnan osuus kaikesta mediamainonnasta Q3/2024 aikana oli peräti 62 %.

lue lisää

01.11.2024

IAB arvioi natiivimainonnan määrän Suomessa

IAB Finlandin sisältömarkkinoinnin työryhmä on arvioinut natiivimainonnan määrän Suomessa. Suurimpien kotimaisten mediatalojen sekä natiiviverkostojen myymän natiivimainonnan kumulatiivinen määrä vuonna 2023 oli noin 15,8 miljoonaa euroa. 

lue lisää

28.10.2024

MIXX kumppanuudet myynnissä!

Haemme 2-3 Platina -kumppania MIXX Awardsille, IAB:n toista kertaa järjestämälle värikkäälle palkintogaalalle, jossa digimarkkinoinnin innovaatiot ja edelläkävijät kerätään yhteen.

lue lisää