
Tallenne: Digin uudet menestystekijät
Seminaarissa sukellettiin syvälle emerging mediaan, eli nouseviin digitaalisiin markkinointikanaviin. Aikakaudessa, jossa mm. DOOH, digiaudio, CTV, Retail media sekä gaming ovat muuttamassa tapaa, jolla markkinointiamme teemme, on välttämätöntä pysyä ajan tasalla ja ymmärtää näiden kanavien potentiaali. Tämä seminaari tarjosi ainutlaatuisen mahdollisuuden kuulla alan asiantuntijoiden näkemyksiä, analyysejä ja ennen kaikkea konkreettisia case-esimerkkejä. Miksi esimerkiksi kannattaisi panostaa Amazoniin?
Aamun aikana tehtiin laaja katsaus nykyisiin ja tuleviin trendeihin digimarkkinoinnissa. Seminaari tarjosi monipuolisen ohjelman, jossa asiantuntijat monista alan yrityksistä jakavat oivalluksiaan ja kokemuksiaan.
Katsomalla tallenteet varmistat, että olet ajan hermolla digimarkkinoinnin nousevista kanavista ja teknologioista. Tämän lisäksi saat uusia näkökulmia ja työkaluja, joita voit soveltaa omaan työhösi.
Tapahtumassa lavalle nousivat: Clear Channel, Adform, Bauer Media, Teads, Retime sekä Playable. Tapahtuman pääyhteistyökumppanina toimii Clear Channel.
Agendalla:
8:45 Verkostoitumista, kahvia ja aamupalaa
9:30 Tervetuloa - Pasi Raassina / IAB Finland & Ville Bergman / Clear Channel
9:40 Miten digin edelläkävijät luovat kilpailuetua yhdistämällä reaalimaailman digimarkkinointiin? - Tuomas Kurki / Clear Channel ja Selja Selenius / Oikio (lataa prese)
10:00 CTV - The New Normal or History Repeating Itself? - Tasneem Domingo / Adform (lataa prese)
10:20 Korvilla näet paremmin - Lauri Domnick / Bauer Media (lataa prese)
10:40 IAB Studio: Digin uudet menestystekijät - Clear Channelin Lassi Tolosen ohjaamassa keskustelussa mukana Reetta Peltola / dentsu, Teemu Neiglick / OMG sekä Antti Ujainen / NORR3
10:55 Measuring Attention: Why It's More Crucial Than Ever for Online Advertising Success - Holger Maass / Teads (lataa prese)
11:15 Kohdeyleisön aktivointi pelillistämällä liveympäristössä - Max Söderholm / Playable ja Matti Markkola / Nelonen Media Live (lataa prese)
11:35 Eri syitä valita Amazon - Otto Tunturi / Retime Oy (lataa prese)
11:55 Lopetussanat - Pasi Raassina / IAB Finland & Ville Bergman / Clear Channel
12:00 Tilaisuus päättyy

Foorumit ovat uusi IAB:n jäsenetu, jossa keräämme kaikki foorumeiden aihealueista kiinnostuneet yhteen oppimaan. IAB:n jäsentutkimuksen mukaan tekoälyn hyödyntäminen sekä markkinoinnin tuloksellisuus koetaan kaikkein mielenkiintoisimmiksi teemoiksi vuonna 2025 ja siksi keskitymme juuri näihin teemoihin,
lue lisää24.04.2025
IAB-Foorumit toukokuussa 2025 - Tekoäly markkinoinnissa ja mainonnan tuloksellisuus
Foorumit ovat uusi IAB:n jäsenetu, jossa keräämme kaikki foorumeiden aihealueista kiinnostuneet yhteen oppimaan. IAB:n jäsentutkimuksen mukaan tekoälyn hyödyntäminen sekä markkinoinnin tuloksellisuus koetaan kaikkein mielenkiintoisimmiksi teemoiksi vuonna 2025 ja siksi keskitymme juuri näihin teemoihin,
lue lisää08.04.2025
REKRY: Toiminnanjohtaja - IAB Finland
Oletko digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin asiantuntija, joka haluaa vaikuttaa koko toimialan tulevaisuuteen? IAB Finland etsii kokenutta ja intohimoista Toiminnanjohtajaa johtamaan järjestön toimintaa ja kehittämään suomalaista digitaalista ekosysteemiä yhdessä alan johtavien toimijoiden kanssa.
lue lisää28.03.2025
IAB Finlandin toiminnanjohtaja vaihtuu – uuden vetäjän haku käynnissä
IAB Finlandin pitkäaikainen toiminnanjohtaja Pasi Raassina on ilmoittanut eroavansa tehtävästään. Raassina jättää tehtävänsä ottaakseen vastaan uuden uramahdollisuuden. Hän jatkaa kuitenkin toiminnanjohtajana elokuun puoleenväliin asti varmistaakseen sujuvan siirtymävaiheen seuraajalleen.
lue lisää27.02.2025
Hei IAB:n jäsen! Tule mukaan tekoäly ja markkinoinnin ROI -foorumeihin
IAB:n ensimmäiset foorumit teemoista “Tekoäly markkinoinnissa” ja “Markkinoinnin ROI” kokoontuvat keskiviikkona 12.3. ja torstaina 13.3. klo 9:00 - 10:30. Molemmissa foorumeissa käsitellään alkuun työkaluja alla olevalla agendalla,
lue lisää