Icon
REKRY: Toiminnanjohtaja - IAB Finland Uutiset & blogi

REKRY: Toiminnanjohtaja - IAB Finland

08.04.2025 | iab

Oletko digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin asiantuntija, joka haluaa vaikuttaa koko toimialan tulevaisuuteen? IAB Finland etsii kokenutta ja intohimoista Toiminnanjohtajaa johtamaan järjestön toimintaa ja kehittämään suomalaista digitaalista ekosysteemiä yhdessä alan johtavien toimijoiden kanssa.

IAB Finland on digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin kehityksen ytimessä. Yhdistämme eri toimijat – mediat, toimistot, mainostajat ja teknologia-alan asiantuntijat – ja tarjoamme puolueetonta tietoa, koulutuksia ja vaikuttamismahdollisuuksia nopeasti muuttuvassa toimintaympäristössä.

Nykyisen Toiminnanjohtajan siirtyessä uusien haasteiden pariin etsimme uutta Toiminnanjohtajaa viemään toimialaa ja yhteisöämme eteenpäin.

Toiminnanjohtajan roolissa:

  • Johdat IAB Finlandin päivittäistä toimintaa ja varmistat strategian toteutumisen yhdessä hallituksen kanssa
  • Vastaat jäsenyhteisön kasvusta ja jäsenkokemuksen kehittämisestä
  • Johdat ja inspiroit nelihenkistä tiimiämme
  • Toimit keskeisenä vaikuttajana sidosryhmissä, viranomaisyhteistyössä ja kansainvälisessä IAB-verkostossa
  • Edistät alan yhteisiä tavoitteita, organisoit toimialan voimia ja luot rakentavia kumppanuuksia kilpailun keskellä
  • Vastaat toiminnan taloudesta, hallinnosta ja toiminnan kehittämisestä
  • Suunnittelet ja johdat työryhmiä, tapahtumia sekä koulutuksia, jotka tarjoavat jäsenille ajankohtaista osaamista ja tietoa

Odotamme sinulta:

  • Vahvaa kokemusta digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin alalta – esimerkiksi mediasta, toimistoista tai mainostajilta
  • Kykyä toimia menestyksekkäästi monien sidosryhmien kanssa, myös tilanteissa joissa vaaditaan neuvottelutaitoja ja pelisilmää
  • Näkemystä datan ja teknologian kehityksestä sekä intoa edistää niiden hyödyntämistä alalla
  • Kokemusta projektien ja tiimien johtamisesta – kykenet organisoimaan ja priorisoimaan kokonaisuuksia tehokkaasti
  • Ymmärrystä yhteiskunnallisesta vaikuttamisesta ja esimerkiksi tietosuojakysymyksiin liittyvästä sääntelystä
  • Sujuvaa viestintä- ja esiintymiskykyä suomeksi ja englanniksi
  • Uteliaisuutta ja ennakkoluulottomuutta – seuraat kv-kehitystä ja tuot oppeja Suomeen
  • Pitkäjänteisyyttä ja sitoutumista – haluat rakentaa alan tulevaisuutta yhdessä jäsentemme kanssa

Tarjoamme sinulle:

  • Merkityksellisen johtotehtävän, jossa vaikutat koko digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin kenttään
  • Näköalapaikan kansainvälisessä IAB-verkostossa ja mahdollisuuden vaikuttaa alan kehitykseen niin Suomessa kuin kansainvälisesti
  • Mahdollisuuden työskennellä tiiviissä, osaavassa ja sitoutuneessa tiimissä
  • Joustavan ja itsenäisen roolin, jossa pääset kehittämään toimintaa ja kokeilemaan uutta
  • Toimiston Helsingin keskustassa sekä joustavat etätyömahdollisuudet

Kiinnostuitko?

Seuraavaksi haluaisimme tutustua sinuun ja osaamiseesi. Haethan tehtävää alla olevan linkin kautta viimeistään 30.4.2025 mennessä. Laita mukaan CV, lyhyehkö hakukirje ja palkkapyyntösi. Emme odota hakuajan loppuun, vaan aloitamme haastattelut välittömästi.

HAE PAIKKAA

Lisätietoa tehtävästä antaa Wanted Groupin Senior Headhunter Matti Cornér +358 400 799355 ja Senior Headhunter Tapani Tuohimaa +358 40 585 3068.

IABlogin Facebook kommentit

BLOGI
Anni Lintula IAB Finlandin toiminnanjohtajaksi

IAB Finlandin hallitus on nimittänyt Anni Lintulan organisaation uudeksi toiminnanjohtajaksi. Hän aloittaa tehtävässään 1.8.2025.

lue lisää

19.06.2025

Anni Lintula IAB Finlandin toiminnanjohtajaksi

IAB Finlandin hallitus on nimittänyt Anni Lintulan organisaation uudeksi toiminnanjohtajaksi. Hän aloittaa tehtävässään 1.8.2025.

lue lisää

16.06.2025

Euroopan digitaalinen mainonta huippukasvussa vuonna 2024

IAB Europen fasilitoima vuoden 2024 AdEx Benchmark -raportti tarjoaa kattavan kuvan Euroopan digitaalisen mainonnan kehityksestä – nyt jo 19. kertaa. Tänä vuonna mukana oli ennätykselliset 30 maata, joista uusimpana tulokkaana Portugal. Raportti osoittaa, että digitalisoituminen ja digitaalisen mainonnan vahva kasvu jatkuu. Digitaaliset mainosinvestoinnit Euroopassa kasvoivat 16% edellisvuoteen verrattuna ja saavuttivat huikean 118,9 miljardin euron tason. Kaiken kaikkiaan 67 % kaikesta Euroopan mediamainonnasta oli digitaalista vuonna 2024.

lue lisää

16.06.2025

Vaikuttajamarkkinoinnin määrä jatkoi kasvua vuonna 2024

IAB Finlandin ja vaikuttajatoimistojen yhteisen selvityksen perusteella vaikuttajamarkkinoinnin kokonaismarkkina Suomessa vuonna 2024 oli 59,6 miljoonaa euroa. Vuoteen 2023 verrattuna kasvua oli noin 6 %.

lue lisää

05.06.2025

Asiakasdata on liiketoimintasi todellinen moottori – mutta osaatko käynnistää sen?

Yritykset ovat vuosien saatossa rakentaneet asiakastietojärjestelmistään (CRM) valtavia digitaalisia datavarastoja. Näihin järjestelmiin on tallennettu parhaimmillaan tai pahimmillaan kaikki mahdollinen: asiakkaiden ostohistoria, asiakaskohtaamiset, kiinnostuksen kohteet – joskus jopa hiusten väri. Mutta mitä tapahtuu, jos kaikki tämä data jää pölyttymään järjestelmän perukoille?

lue lisää