Icon
IAB Jäsenesittely: Kai Ericsson ja Proscreen Markkinaluvut

IAB Jäsenesittely: Kai Ericsson ja Proscreen

24.01.2024 | IAB Finland

Tässä jäsenesittely -blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt vuorossa Proscreen ja Kai Ericsson.

 

 Kai Ericsson, Partner

Kerro hieman Proscreenistä?

Proscreen on kotimainen suurten LED-teknologian mainoslaitteiden valmistaja ja myyjä. Lisäksi rakennamme omaa valtakunnallista ulkomainoslaitteiden verkostoa nopealla tahdilla ja myymme mainostilaa sekä itse että kumppaneiden kautta. Omistamassamme mainosverkostossa on tällä hetkellä yli 50 isoa digipintaa, yli 25 eri paikkakunnalla.

Mitä odotuksia teillä on IAB-yhteistyöltä?

Tutustua alan toimijoihin paremmin ja tuoda tutuksi samalla omia palveluita ja tuotteita.

Entä mitä aiotte tuoda IAB-yhteisöön?

Näkemyksiä etenkin liittyen DOOH-teknologiaan.

Mitkä ovat teidän yrityksen tärkeimmät viestit ja painopisteet vuonna 2024?

DOOH-verkoston laajentaminen, kumppanuudet ja laitemyynti.

Haluatko antaa loppuun parhaat vinkkisi intensiivisestä työviikosta palautumiseen?

Koiran kanssa ulkoilu! 😊.

23.05.2024

Verkkomainonta vuoden 2023 tasolla

Verkkomainonnan määrä vuoden 2024 ensimmäisellä kvartaalilla oli noin 164 miljoonaa euroa. Vuoden 2023 vastaavaan kvartaaliin verrattuna digimainonnan määrä laski muutaman prosentin kymmenesosan. Verkkomainonnan osuus kaikesta mediamainonnasta jatkaa kasvua, ollen Q1/2024 aikana 57 %.

lue lisää

06.02.2024

Mediamainonnan määrä päättyi -2,4 % laskuun vuonna 2023

Mediamainontaan käytettiin yhteensä 1 336 miljoonaa euroa vuonna 2023 ja mainonnan määrä laski -2,4 % edellisvuoteen verrattuna.

lue lisää

22.09.2023

Digitaalisen audiomainonnan markkina kasvaa Suomessa: Estimaatti näyttää jopa 27% kasvua

IAB Finland on jälleen kerran estimoinut digitaalisen audiomainonnan markkinaa Suomessa. Vuonna 2022 digiaudion kokonaismarkkinan arvo on noin 7,1 miljoonaa euroa, mikä merkitsee 27% kasvua verrattuna vuoteen 2021. Digitaalisen audion markkina-arvio vuonna 2021 oli oli 5,6 miljoonaa euroa.

lue lisää

31.08.2023

Verkkomainonta koki pienen laskun vuoden 2023 toisella kvartaalilla

Suomen verkkomainonnan määrä saavutti lähes 174 miljoonaa euroa vuoden 2023 toisella kvartaalilla, mikä on noin puolen prosentin lasku edellisvuoteen verrattuna. Digitaalinen mainonta edustaa kuitenkin edelleen 54 % koko maan mediamainonnasta, osoittaen digimainonnan keskeisen roolin mainosmarkkinoilla.

lue lisää
Highlight picture
Tilaa IAB Finlandin uutiskirje

 IAB Finlandin tietosuojaseloste

IAB Finlandin uutiskirjeen tilaamalla raivaat tiesi digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan etulinjaan. Saat ensimmäisten asiantuntijoiden joukossa tiedon huippuammattilaisten laatimista ilmaisista oppaista, tärkeistä ja ajankohtaisista ohjeistuksista sekä IAB Finlandin arvostetuista koulutuksista ja tapahtumista. Lisäksi tarjoamme joka kuukausi rahanarvoisia lisäsisältöjä – asiantuntijalta toiselle. Tervetuloa digitiedon lähteelle!