Icon
Työryhmien puheenjohtajat ja hallitus urakoivat workshopissa IABlogi

Työryhmien puheenjohtajat ja hallitus urakoivat workshopissa

19.09.2018

 IAB:n työryhmien puheenjohtajat ja hallitus kokoontuivat syyskuun puolella workshopiin, jossa mietittiin työryhmien ja hallituksen yhteistyön toimintatapoja ja strategian ja tavoitteiden suunnittelua ja liikuttelua.

Työryhmätyöskentelyn periaatteille, niin ryhmäläisten kuin puheenjohtajien kannalta, on tarvetta, ja siihen toimisto laatii manuaalin. Varmaa on, että ensi vuonna IAB:n markkinointiviestinnän volyymia tullaan vääntämään kovemmalle, jotta työ digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin toimialan hyväksi tavoittaa entistä laajemman yleisön. Workshopissa unelmoitiin suviseuroista ja peräti siitä, että tuleva puoliso voisi löytyä tällaisesta työryhmien yhteisestä IAB Open Daystä!

23.04.2024

IAB Studio: Retail Media - Suomi vs. Eurooppa 1/2

IAB Studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista ja tällä kertaa Miran vieraana on retail media työryhmän puheenjohtajat, Sami Hiirsalmi SOK Smart Marketingilta ja Mari Riipinen Dagmarilta

lue lisää

23.04.2024

IAB Studio: Retail Median mahdollisuudet ja tulevaisuuden näkymät 2/2

IAB Studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista ja tällä kertaa Miran vieraana on retail media työryhmän puheenjohtajat, Sami Hiirsalmi SOK Smart Marketingilta ja Mari Riipinen Dagmarilta

lue lisää

08.04.2024

IAB Jäsenesittely: Superlines ja Jere Meriluoto

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Superlines ja Jere Meriluoto

lue lisää

05.04.2024

High Impact ja video valtaavat perinteiset display mainonnan muodot

Digitaalinen mainonta kokee murroksen, kun useat merkittävät toimijat siirtävät budjettejaan pois perinteisistä display-mainosmuodoista. Samaan aikaan kasvaa tarve mainosmuodoille, jotka tarjoavat brändeille parempaa vaikuttavuutta, laajempia mainospintoja ja mahdollisuuden mitata kampanjoiden vaikuttavuutta (attention). Siirtyminen kohti high impact ja videopohjaisia mainoksia merkitsee myös irtautumista perinteisistä kampanjoiden mittaus- ja vaikutusmetriikoista.

lue lisää