Icon
Työryhmien puheenjohtajat ja hallitus urakoivat workshopissa IABlogi

Työryhmien puheenjohtajat ja hallitus urakoivat workshopissa

19.09.2018

 IAB:n työryhmien puheenjohtajat ja hallitus kokoontuivat syyskuun puolella workshopiin, jossa mietittiin työryhmien ja hallituksen yhteistyön toimintatapoja ja strategian ja tavoitteiden suunnittelua ja liikuttelua.

Työryhmätyöskentelyn periaatteille, niin ryhmäläisten kuin puheenjohtajien kannalta, on tarvetta, ja siihen toimisto laatii manuaalin. Varmaa on, että ensi vuonna IAB:n markkinointiviestinnän volyymia tullaan vääntämään kovemmalle, jotta työ digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin toimialan hyväksi tavoittaa entistä laajemman yleisön. Workshopissa unelmoitiin suviseuroista ja peräti siitä, että tuleva puoliso voisi löytyä tällaisesta työryhmien yhteisestä IAB Open Daystä!

09.05.2025

IAB Studio: Pelimainonnan myytit murskaksi osa2

Onko pelimainonta vaikeaa, kallista tai liian erikoistunutta? Tässä IAB Finlandin podcast-jaksossa pureudumme pelimainontaan liittyviin käytännön myytteihin ja uskomuksiin. Kuka tekee, miten tehdään – ja mitä kaikkea oikeasti voi mitata?

lue lisää

02.05.2025

IAB Studio: Pelimainonnan myytit murskaksi osa1

Tässä IAB Finlandin podcastjaksossa pureudumme pelimainonnan ympärillä pyöriviin sitkeisiin myytteihin ja selvitämme, mikä pitää oikeasti paikkansa. Studiossa äänessä Aleksi Ylitalo RTL AdAlliancelta, Janna Laiho Azerionilta, Patrik Hautala GroupM:ltä – napakalla otteella ja rennolla fiiliksellä.

lue lisää

28.04.2025

IAB Jäsenesittely: Broman Group Oy ja Seppo Niemelä

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Broman Group Oy ja Seppo Niemelä

lue lisää

25.04.2025

KonversiO-Optimistit: Näin suomalaiset käyttävät mediaa

KonversiO-Optimistit sukeltaa syvälle suomalaisen mediankäytön, hinnoittelun ja markkinointistrategioiden ytimeen – pohjoismaisessa kontekstissa. Tässä jaksossa pohditaan, mitä iso B2C-mainostaja oikeasti tarvitsee mediatoimistokilpailutuksessa menestyäkseen ja miten erottautua älykkäästi markkinassa, jossa data, asiakasymmärrys ja tekoäly kohtaavat käytännön tekemisen.

lue lisää