Icon
REKRY: Toiminnanjohtaja - IAB Finland IABlogi

REKRY: Toiminnanjohtaja - IAB Finland

08.04.2025 | iab

Oletko digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin asiantuntija, joka haluaa vaikuttaa koko toimialan tulevaisuuteen? IAB Finland etsii kokenutta ja intohimoista Toiminnanjohtajaa johtamaan järjestön toimintaa ja kehittämään suomalaista digitaalista ekosysteemiä yhdessä alan johtavien toimijoiden kanssa.

IAB Finland on digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin kehityksen ytimessä. Yhdistämme eri toimijat – mediat, toimistot, mainostajat ja teknologia-alan asiantuntijat – ja tarjoamme puolueetonta tietoa, koulutuksia ja vaikuttamismahdollisuuksia nopeasti muuttuvassa toimintaympäristössä.

Nykyisen Toiminnanjohtajan siirtyessä uusien haasteiden pariin etsimme uutta Toiminnanjohtajaa viemään toimialaa ja yhteisöämme eteenpäin.

Toiminnanjohtajan roolissa:

  • Johdat IAB Finlandin päivittäistä toimintaa ja varmistat strategian toteutumisen yhdessä hallituksen kanssa
  • Vastaat jäsenyhteisön kasvusta ja jäsenkokemuksen kehittämisestä
  • Johdat ja inspiroit nelihenkistä tiimiämme
  • Toimit keskeisenä vaikuttajana sidosryhmissä, viranomaisyhteistyössä ja kansainvälisessä IAB-verkostossa
  • Edistät alan yhteisiä tavoitteita, organisoit toimialan voimia ja luot rakentavia kumppanuuksia kilpailun keskellä
  • Vastaat toiminnan taloudesta, hallinnosta ja toiminnan kehittämisestä
  • Suunnittelet ja johdat työryhmiä, tapahtumia sekä koulutuksia, jotka tarjoavat jäsenille ajankohtaista osaamista ja tietoa

Odotamme sinulta:

  • Vahvaa kokemusta digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin alalta – esimerkiksi mediasta, toimistoista tai mainostajilta
  • Kykyä toimia menestyksekkäästi monien sidosryhmien kanssa, myös tilanteissa joissa vaaditaan neuvottelutaitoja ja pelisilmää
  • Näkemystä datan ja teknologian kehityksestä sekä intoa edistää niiden hyödyntämistä alalla
  • Kokemusta projektien ja tiimien johtamisesta – kykenet organisoimaan ja priorisoimaan kokonaisuuksia tehokkaasti
  • Ymmärrystä yhteiskunnallisesta vaikuttamisesta ja esimerkiksi tietosuojakysymyksiin liittyvästä sääntelystä
  • Sujuvaa viestintä- ja esiintymiskykyä suomeksi ja englanniksi
  • Uteliaisuutta ja ennakkoluulottomuutta – seuraat kv-kehitystä ja tuot oppeja Suomeen
  • Pitkäjänteisyyttä ja sitoutumista – haluat rakentaa alan tulevaisuutta yhdessä jäsentemme kanssa

Tarjoamme sinulle:

  • Merkityksellisen johtotehtävän, jossa vaikutat koko digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin kenttään
  • Näköalapaikan kansainvälisessä IAB-verkostossa ja mahdollisuuden vaikuttaa alan kehitykseen niin Suomessa kuin kansainvälisesti
  • Mahdollisuuden työskennellä tiiviissä, osaavassa ja sitoutuneessa tiimissä
  • Joustavan ja itsenäisen roolin, jossa pääset kehittämään toimintaa ja kokeilemaan uutta
  • Toimiston Helsingin keskustassa sekä joustavat etätyömahdollisuudet

Kiinnostuitko?

Seuraavaksi haluaisimme tutustua sinuun ja osaamiseesi. Haethan tehtävää alla olevan linkin kautta viimeistään 30.4.2025 mennessä. Laita mukaan CV, lyhyehkö hakukirje ja palkkapyyntösi. Emme odota hakuajan loppuun, vaan aloitamme haastattelut välittömästi.

HAE PAIKKAA

Lisätietoa tehtävästä antaa Wanted Groupin Senior Headhunter Matti Cornér +358 400 799355 ja Senior Headhunter Tapani Tuohimaa +358 40 585 3068.

17.04.2025

KonversiO-Optimistit: High Impact – Pelastaako uusi formaatti bannermainonnan?

Tervetuloa kuuntelemaan IAB Finlandin KonversiO-Optimistit -podcastia, jossa sukellamme display-mainonnan syövereihin ja nostamme pöydälle high impact -mainosformaatit. Mitä ne oikeastaan ovat? Mitä myyttejä niihin liittyy? Ja ennen kaikkea – voivatko ne pelastaa väsähtäneen bannermainonnan?

lue lisää

08.04.2025

REKRY: Toiminnanjohtaja - IAB Finland

Oletko digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin asiantuntija, joka haluaa vaikuttaa koko toimialan tulevaisuuteen? IAB Finland etsii kokenutta ja intohimoista Toiminnanjohtajaa johtamaan järjestön toimintaa ja kehittämään suomalaista digitaalista ekosysteemiä yhdessä alan johtavien toimijoiden kanssa.

lue lisää

08.04.2025

KonversiO-Optimistit: Ääni kohtaa ostajan – Retail median uusi ulottuvuus

Retail median murros on täällä. Tässä jaksossa sukelletaan audion ja kaupan median risteyskohtaan, jossa mainonta ei enää vain näy, vaan se kuuluu juuri oikealla hetkellä, juuri oikeassa paikassa.

lue lisää

04.04.2025

KonversiO-Optimistit: Miten mainostaja pystyy optimoimaan pirstaleisen digitaalisen mainonnan mediabudjettinsa?

Tervetuloa KonversiO-Optimistit jakson pariin. Tämä on  IAB Finlandin podcast, jossa pureudutaan markkinoinnin ja mainonnan maailmaan asiantuntevalla mutta rennolla otteella. Tällä kertaa sukellamme syvälle teemaan, joka vuodesta toiseen kiinnostaa IAB Finlandin jäseniä kaikkein eniten eli mainonnan tuloksellisuuteen.

lue lisää