![Icon](https://www.iab.fi/media/layout/img/pallot.png)
IAB Jäsenesittely: Valitut Palat ja Nora Mallat
Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt vuorossa Valitut Palat ja Nora Mallat
|
Nora Mallat, Digital Business Manager |
Kerro Nora hieman Valituista Paloista sekä myös itsestäsi?
Valitut Palat on perinteikäs kustannustalo, jonka kustannustuotteet ovat osa maailmanlaajuista Reader’s Digest -tuoteperhettä. Valitut Palat-tuotteiden kustantajana ja markkinoijana Suomessa, Pohjoismaissa ja Baltiassa toimii CIL Suomi Oy ja kansainvälinen CIL Group. Suomessa tuotevalikoimaan kuuluvat muun muassa Valitut Palat ja Meidän Suomi -lehdet, tietokirjat, Kirjavaliot, musiikkikokoelmat ja Valitut Palat Collection -erikoistuotteet. TV ja Verkkokauppa ovat voimakkaasti kasvavia myyntikanavia perinteisen suoramarkkinoinnin ohella.
Olen viihtynyt kehittämässä digitaalista liiketoimintaa Valituille Paloille jo 10 vuotta ja pitänyt monipuolisesta roolista johon sisältyy sekä alustakehitystä, myyntiä, markkinointia että sisällönkehitystä.
Vapaa-aika kuluu tällä hetkellä paljon mökkityömaalla, sekä luovaa kirjoittamista opiskellessa. Perheeseeni kuuluu kaksi melkein aikuista lasta, mies ja havannankoira.
Mitä odotuksia sinulla on IAB-yhteistyöltä?
Mielenkiintoisia seminaareja ja digitaalisen markkinoinnin uusia tuulia. Mielellään myös verkostoitumista muiden samojen asioiden parissa työskentelevien kanssa. Aina on mukava vaihtaa ajatuksia ja ideoita ja oppia uutta.
Mitä Valitut palat aikoo tuoda IAB-yhteisöön?
Meillä on vahvaa asiakasosaamista jo kymmenien vuosien ajalta. Perinteisen suoramarkkinoinnin osaamisemme on tuonut toimivia elementtejä myös digitaaliseen maailmaan.
Mitkä ovat Valittujen palojen tärkeimmät asiat ja fokusalueet vuonna 2022?
Voimakkaasti kasvava drtv-myynti ja siihen liittyvä digitaalinen kampanjointi.
Kevät on jo pitkällä ja kiireiset viikon ovat edessä ennen kesälomia - haluatko antaa loppuun parhaat vinkkisi palautumiseen intensiivisen työviikon jälkeen?
Minä palaudun parhaiten kun pääsen tekemään konkreettisesti käsilläni jotain. Talvella se voi olla kutomista tai vaikka tapetointia, keväällä pihatöitä.
02.07.2024
IAB Studio: Nostemediasta YOC - Digimarkkinan muutokset ja mahdollisuudet
IAB Studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista ja tällä kertaa studiossa Pasin kanssa ovat YOC / Nostemedian Harri Virtanen ja Antti Kaiponen. Tässä jaksossa sukellamme digitaalisen mainonnan ajankohtaisiin trendeihin ja kuulemme Nostemedian perustamisesta, kasvusta ja muuttumisesta YOC:iksi.
lue lisää01.07.2024
IAB Jäsenesittely: Emmi Vilkanen ja SeenThis
Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Emmi Vilkanen ja SeenThis
lue lisää24.06.2024
IAB Studio: Luvanvarainen data liiketoiminnassa
IAB Studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista ja tällä kertaa studiossa Janninan kanssa ovat Niklas Tverin Elisalta ja Petteri Kalaoja Dagmarilta puhumassa luvanvaraisesta datasta.
lue lisää18.06.2024
Digimainonnan määrä Euroopassa +11% kasvussa 2023
IAB Europe julkaisi 12.6.2024 AdEx-yhteenvetoraportin digitaalisen mediamainonnan määrästä Euroopassa vuonna 2023. 63 % kaikesta Euroopan mediamainonnasta oli digitaalista ja digimainonnan määrä kasvoi 11,1 % vuoteen 2022 verrattuna. Digimainonnan kokonaisvolyymi Euroopassa oli vuonna 2023 lähes 97 miljardia euroa. AdEx-tutkimuksen tiedonkeruu tehtiin 29 Euroopan maassa.
lue lisää