Icon
IAB Jäsenesittely: Teads ja Niklas Kevin IABlogi

IAB Jäsenesittely: Teads ja Niklas Kevin

23.05.2024 | IAB Finland

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Teads ja Niklas Kevin.

 

                                 Niklas Kevin, Country Manager

 

Kerro hieman Teadsista sekä myös itsestäsi?

Teads on outstream videomainonnan pioneeri, vuodesta 2012. Nykyisin New Yorkissa pääkonttoria pitävä globaali yritys työllistää yli 1500 ympäri maailman. 

Olen toiminut pitkään media-alalla, yli 25 vuotta, Suomessa ja viimeiset vuodet ulkomailla, lähinnä Espanjassa, Madridissa jossa asuimme edelliset neljä vuotta perheen kanssa. Video on tullut tutuksi Youtube ja Splay lanseerasauksesta vuonna 2013 sekä PlayAd/ ShowHeroes lanseerauksesta vuonna 2014, Teadsilla aloitin keväällä 2023. 

Mitä odotuksia teillä on IAB-yhteistyöltä?

Lanseerata Teads Suomessa,  siinä IAB:lla on toivottavasti iso rooli sekä olla aktiivisesti mukana Suomen IAB yhteisössä. Lisäksi verkostoitumista sekä oman työpanoksen mukaan tuominen IAB videotyöryhmän työskentelyyn. Teads on mielellään mukana IAB seminaareissa ja tilaisuuksissa tuomalla esim. kansainvälisiä alan huippuja Suomen areenoille.

Mitä aiotte tuoda IAB-yhteisöön?

Kansainvälisyyttä, näkemystä digitaalisesta markkinoinnista, tulevaisuuden trendejä ja hyviä kotimaisia ja kansainvälisiä caseja.

Mitkä ovat Teadsin tärkeimmät viestit ja painopisteet vuonna 2024?

Omnichannel ratkaisut, CTV ja Attention sekä CO2.

Haluatko antaa loppuun parhaat vinkkisi intensiivisestä työviikosta palautumiseen?

Tyttären kanssa puuhastelu ja liikunta, etenkin pallopelit.

 

 

02.07.2024

IAB Studio: Nostemediasta YOC - Digimarkkinan muutokset ja mahdollisuudet

IAB Studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista ja tällä kertaa studiossa Pasin kanssa ovat YOC / Nostemedian Harri Virtanen ja Antti Kaiponen. Tässä jaksossa sukellamme digitaalisen mainonnan ajankohtaisiin trendeihin ja kuulemme Nostemedian perustamisesta, kasvusta ja muuttumisesta YOC:iksi.

lue lisää

01.07.2024

IAB Jäsenesittely: Emmi Vilkanen ja SeenThis

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Emmi Vilkanen ja SeenThis

lue lisää

24.06.2024

IAB Studio: Luvanvarainen data liiketoiminnassa

IAB Studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista ja tällä kertaa studiossa Janninan kanssa ovat Niklas Tverin Elisalta ja Petteri Kalaoja Dagmarilta puhumassa luvanvaraisesta datasta.

lue lisää

18.06.2024

Digimainonnan määrä Euroopassa +11% kasvussa 2023

IAB Europe julkaisi 12.6.2024 AdEx-yhteenvetoraportin digitaalisen mediamainonnan määrästä Euroopassa vuonna 2023. 63 % kaikesta Euroopan mediamainonnasta oli digitaalista ja digimainonnan määrä kasvoi 11,1 % vuoteen 2022 verrattuna. Digimainonnan kokonaisvolyymi Euroopassa oli vuonna 2023 lähes 97 miljardia euroa. AdEx-tutkimuksen tiedonkeruu tehtiin 29 Euroopan maassa.

lue lisää