Icon
IAB Jäsenesittely: Superlines ja Jere Meriluoto IABlogi

IAB Jäsenesittely: Superlines ja Jere Meriluoto

08.04.2024 | IAB Finland

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Superlines ja Jere Meriluoto

 

 Jere Meriluoto, Co-Founder / CEO

Kerro hieman työnantajastasi sekä myös itsestäsi?

Olen Grew Oy:n toimistusjohtaja ja toinen perustajista. Olen työskennellyt konsulttina markkinointiteknologioiden parissa ja ennen Superlinesin pariin hyppäämistä olin mukana lanseeraamassa Odan ruoan verkkokauppaa palvelukehityspäällikön roolissa. Nyt valloitamme Pohjoismaita tekoälypohjaisella markkinointialusta Superlinesilla, joka mahdollistaa yrityksille entistä älykkäämpien markkinointitoimenpiteiden tekemisen ja tekoälyn konkreettisen hyötyjen saamisen. Superlines on markkinoiden tehokkain analysointi-, optimointi- ja esitestauspalvelu, joka hoitaa myös sisällön tuotannon yrityksille.

Mitä odotuksia teillä on IAB-yhteistyöltä?

Odotamme erinomaisia keskusteluita markkinoinnin ammattilaisten kanssa ja toivomme myös saavamme hyviä näkemyksiä asioista, jotka eivät ole omaa ydinosaamistamme.

Mitä aiotte tuoda IAB-yhteisöön?

Tuomme IAB-yhteisölle varmasti ajankohtaisia kokemuksia ja näkemyksiä tekoälystä ja sen hyödyistä markkinoinnissa. Yrityksemme on kansainvälisesti pääkallopaikalla ja saamme erittäin kattavan läpileikkauksen yritysten kokemuksista heidän valjastaessaan tekoälyä omiin prosesseihinsa Superlinesin avulla.

Mitkä ovat Superlinesin tärkeimmät viestit ja painopisteet vuonna 2024?

Kuten monessa muussakaan asiassa, ei tekoälyn tuomien hyötyjen saamisessa ei ole oikotietä onneen. Aidon muutoksen saaminen organisaatioihin tulee viemään aikaa, mutta oikeilla ratkaisuilla tämä muutos saadaan aikaan helpommin ja AI-avusteisesta työskentelystä saadaan hyödyt irti tehokkaammin ja nopeammalla aikataululla. Olemme kaikki uuden äärellä, ja mitä nopeammin pääsee alkuun, sitä nopeammin työskentelyn uusi aikakausi voi ottaa ensimmäisen askeleen jokaisessa yrityksessä.

Haluatko antaa loppuun parhaat vinkkisi intensiivisestä työviikosta palautumiseen?

Yrittäjän arjessa työ ei ikinä lopu, mutta silti aikaa pitää löytää palautumiselle. Urheilen kuntosalilla, kuuntelen musiikkia ja vietän aikaa koirieni kanssa luonnossa. Kroppa kiittää ja uusia ajatuksia/näkökulmia löytyy työstettäviin asioihin kun muistaa ottaa etäisyyttä töihin.

28.05.2024

Osa 1: Luvanvaraisen datan keskiössä asiakas

Digiloikka muuttui ajankohtaiseksi monille organisaatioille viimeistään koronavuonna 2020. Poikkeusvuosien aikana piti keksiä nopeasti, miten omaa liiketoimintaa sopeutetaan ja toteutetaan fyysisten kohtaamisten estyessä. Asiakkaat siirtyivät digitaalisiin kanaviin kulutusvalintojen muuttuessa merkittävästi. Monessa organisaatiossa paljastui puutteita oman datan keräämisessä, käsittelyssä, ja hyödyntämisessä liiketoimintaan.

lue lisää

28.05.2024

Osa 2: Muotoile ja testaa läpinäkyvästi

Digiloikka muuttui ajankohtaiseksi monille organisaatioille viimeistään koronavuonna 2020. Poikkeusvuosien aikana piti keksiä nopeasti, miten omaa liiketoimintaa sopeutetaan ja toteutetaan fyysisten kohtaamisten estyessä. Asiakkaat siirtyivät digitaalisiin kanaviin kulutusvalintojen muuttuessa merkittävästi. Monessa organisaatiossa paljastui puutteita oman datan keräämisessä, käsittelyssä, ja hyödyntämisessä liiketoimintaan.

lue lisää

23.05.2024

IAB Jäsenesittely: Teads ja Niklas Kevin

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Teads ja Niklas Kevin

lue lisää

22.05.2024

Alma Media tarjoaa ohjelmallisen mainonnan tilannekatsauksen: Näin Suomi bidaa vuonna 2024

Alman vuoden 2024 alussa toteutettu Näin Suomi bidaa -kyselytutkimus on jälleen saanut paljon huomiota valottaessaan ohjelmallisen mainonnan tilan Suomen markkinoilla. Kyselyyn vastasi yli sata ohjelmallista mainontaa ammattimaisesti toteuttavaa henkilöä, kattavasti niin mediatoimistoista kuin mainostajan trading deskeissä.

lue lisää