
IAB Jäsenesittely: Superlines ja Jere Meriluoto
Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Superlines ja Jere Meriluoto
|
Jere Meriluoto, Co-Founder / CEO |
Kerro hieman työnantajastasi sekä myös itsestäsi?
Olen Grew Oy:n toimistusjohtaja ja toinen perustajista. Olen työskennellyt konsulttina markkinointiteknologioiden parissa ja ennen Superlinesin pariin hyppäämistä olin mukana lanseeraamassa Odan ruoan verkkokauppaa palvelukehityspäällikön roolissa. Nyt valloitamme Pohjoismaita tekoälypohjaisella markkinointialusta Superlinesilla, joka mahdollistaa yrityksille entistä älykkäämpien markkinointitoimenpiteiden tekemisen ja tekoälyn konkreettisen hyötyjen saamisen. Superlines on markkinoiden tehokkain analysointi-, optimointi- ja esitestauspalvelu, joka hoitaa myös sisällön tuotannon yrityksille.
Mitä odotuksia teillä on IAB-yhteistyöltä?
Odotamme erinomaisia keskusteluita markkinoinnin ammattilaisten kanssa ja toivomme myös saavamme hyviä näkemyksiä asioista, jotka eivät ole omaa ydinosaamistamme.
Mitä aiotte tuoda IAB-yhteisöön?
Tuomme IAB-yhteisölle varmasti ajankohtaisia kokemuksia ja näkemyksiä tekoälystä ja sen hyödyistä markkinoinnissa. Yrityksemme on kansainvälisesti pääkallopaikalla ja saamme erittäin kattavan läpileikkauksen yritysten kokemuksista heidän valjastaessaan tekoälyä omiin prosesseihinsa Superlinesin avulla.
Mitkä ovat Superlinesin tärkeimmät viestit ja painopisteet vuonna 2024?
Kuten monessa muussakaan asiassa, ei tekoälyn tuomien hyötyjen saamisessa ei ole oikotietä onneen. Aidon muutoksen saaminen organisaatioihin tulee viemään aikaa, mutta oikeilla ratkaisuilla tämä muutos saadaan aikaan helpommin ja AI-avusteisesta työskentelystä saadaan hyödyt irti tehokkaammin ja nopeammalla aikataululla. Olemme kaikki uuden äärellä, ja mitä nopeammin pääsee alkuun, sitä nopeammin työskentelyn uusi aikakausi voi ottaa ensimmäisen askeleen jokaisessa yrityksessä.
Haluatko antaa loppuun parhaat vinkkisi intensiivisestä työviikosta palautumiseen?
Yrittäjän arjessa työ ei ikinä lopu, mutta silti aikaa pitää löytää palautumiselle. Urheilen kuntosalilla, kuuntelen musiikkia ja vietän aikaa koirieni kanssa luonnossa. Kroppa kiittää ja uusia ajatuksia/näkökulmia löytyy työstettäviin asioihin kun muistaa ottaa etäisyyttä töihin.
12.03.2025
Näin Suomi bidaa: Alma Media tutki ohjelmallisen mainonnan kenttää Suomessa
Tammikuussa 2025 toteutettu kyselytutkimus keräsi vastauksia 95 ohjelmallisen mainonnan ammattilaiselta, jotka työskentelevät niin mediatoimistoissa kuin mainostajien omissa tradingdeskeissä. Tässä blogikirjoituksessa avaamme tutkimuksen taustoja ja nostamme esiin keskeiset tulokset, jotka valottavat ohjelmallisen mainonnan nykytilaa ja tulevaisuutta Suomen markkinoilla.
lue lisää11.03.2025
KonversiO-Optimistit: Televisio mullistuu – HD-siirtymä ja HbbTV muuttavat mainonnan!
Tervetuloa IAB:n KonversiO-Optimistit-podcastiin! Tänään sukellamme televisiomainonnan tulevaisuuteen ja siihen, miten HD-siirtymä ja HbbTV muuttavat koko pelikenttää. Miten tämä vaikuttaa mainostajiin, katsojiin ja TV-yhtiöihin? Onko perinteinen lineaarinen TV kuolemassa vai syntyykö nyt entistäkin parempi Total TV -kokemus?
lue lisää04.03.2025
Digimarkkinoinnin huipulla: Anne Teeriaho ja Suomalainen Lääkäriseura Duodecim
Tervetuloa seuraamaan blogisarjaamme, jossa kurkistamme IAB Finlandin sertifikaattikoulutuksen kulisseihin ja pääsemme kuulemaan, kuinka koulutus on vaikuttanut markkinoinnin ja myynnin ammattilaisten urapolkuun ja osaamiseen. IAB Finlandin digimarkkinoinnin koulutus tarjoaa ajankohtaista ja käytännönläheistä tietoa digitaalisesta markkinoinnista. IAB on sertifioinut satoja markkinoinnin ja mainonnan asiantuntijoita vuosien kokemuksella. Sarjamme kolmannessa osassa tapaamme Anne Teeriahon, joka työskentelee ilmoitusmyyntipäällikkönä Suomalainen Lääkäriseura Duodecimissa ja hän on suorittanut IAB:n Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutuksen.
lue lisää04.03.2025
IAB Jäsenesittely: Järviseudun Sanomat ja Ari Ahvenlampi
Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Järviseudun Sanomat ja Ari Ahvenlampi.
lue lisää