
IAB Jäsenesittely: Reetta Peltola ja s360
Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Reetta Peltola ja s360.
|
Reetta Peltola, Managing Director |
Kerro hieman työnantajastasi sekä myös itsestäsi?
s360 on alun perin tanskalainen nyt yli 300 henkilön digimarkkinointitoimisto, jolla on asiantuntijoita Tanskan lisäksi Suomessa, Norjassa, Ruotsissa, Alankomaissa ja Iso-Britanniassa. Suomen toimisto on avattu vuonna 2019 ensimmäisenä Tanskan ulkopuolisena maana. Saamme auttaa asiakkaitamme kasvamaan digitaalisen markkinoinnin, datan ja teknologioiden avulla.
Aloitin itse s360:n Suomen toimitusjohtajana tämän vuoden elokuussa 10,5 vuoden dentsu-taipaleen jälkeen. Ennen dentsua työskentelin Googlella ja siirtyminen dentsun Media-liiketoiminnan johdosta digitaalisen markkinoinnin ja teknologioiden maailmaan tuntuu paluulta kotiin.
On ilo saada jatkaa näin modernin ja osaavan asiantuntijatoimiston kehittämistä ja kasvattamista. Suomessa on kysyntää toimistolle, joka kykenee ketterästi ja konkreettisesti hyödyntämään markkinoinnissa muun muassa tekoälyn ja pilvipalveluiden tarjoamia mahdollisuuksia. Meille nämä termit eivät ole muotisanoja, vaan työkaluja, joiden avulla olemme jo auttaneet asiakkaitamme saavuttamaan tuloksia. Vahvan markkinointiosaamisen lisäksi olemme esimerkiksi sertifioitu Google Cloud jälleenmyyjä.
Mitä odotuksia teillä on IAB-yhteistyöltä?
Uskomme, että IAB auttaa meitä laajentamaan verkostoamme, minkä odotamme tuovan inspiraatiota ja uusia näkökulmia.
Mitä aiotte tuoda IAB-yhteisöön?
Toivottavasti voimme puolestamme inspiroida muita IAB-yhteisön jäseniä. s360:llä on annettavaa laajemmalle digimarkkinointiyhteisölle mm. tekoälyn konkreettisesta hyödyntämisestä markkinoinnissa.
Haluatko antaa loppuun parhaat vinkkisi intensiivisestä työviikosta palautumiseen?
Tee sitä, mikä parhaiten ruokkii hyvinvointiasi. Minulla se on yhdistelmä aikaa läheisten kanssa, liikuntaa ja kulttuuria. Pidän myös viikkopäiväkirjaa, joka auttaa jäsentämään jokaisen viikon tapahtumia, tuloksia ja oppeja.
06.02.2025
Miksi et voi olla huomioimatta Retail mediaa vuonna 2025?
Muistaako kukaan viime vuodelle ennustettuja mediatrendejä ja "ennusteita"? Todennäköisesti suurin osa osaisi sanoa AI:n, mutta mitä muuta? Kuinka monelle trendille tai ennusteelle annetaan aito mahdollisuus toteutua yhden vuoden aikana - nopeasti ohi menevässä vuodessa.
lue lisää06.02.2025
Pelimainonnan myytinmurtajat osa 2
Pelimainonnan ympärillä pyörii edelleen sitkeitä myyttejä, jotka eivät vastaa tämän päivän digitaalisen pelaamisen todellisuutta. Vaikka gaming-mainonta on jo vakiinnuttanut paikkansa tehokkaana markkinointikanavana, monet brändit saattavat yhä aliarvioida sen monipuolisuuden ja kohderyhmien laajuuden. Pelaaminen ei ole enää vain nuorten harrastus, eikä pelimainonta rajoitu vain tiettyihin genreihin tai alustoihin. Tässä artikkelissa jatkamme yleisten harhaluulojen purkamista ja tuomme esiin pelimainonnan kehittyviä mahdollisuuksia, jotka tarjoavat brändeille entistä tehokkaampia tapoja tavoittaa ja sitouttaa yleisöjä.
lue lisää23.01.2025
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaatti uudistuu – pysy ajan tasalla muuttuvassa maailmassa
Digimarkkinoinnin, mainonnan ja median maailma kehittyy nopeammin kuin koskaan aiemmin. Alan ammattilaisena tiedät, miten tärkeää on pysyä ajan tasalla uusista trendeistä, työkaluista ja parhaista käytännöistä. Siksi me IAB:llä päivitämme jatkuvasti digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattia – vastaamaan tämän päivän ja huomisen haasteisiin.
lue lisää20.01.2025
IAB Studio: Ohjelmallisen mainonnan myytit - Totta vai tarua?
Tervetuloa kuuntelemaan uusinta IAB Studio podcast-jaksoa, jossa syvennymme ohjelmallisen mainonnan ajankohtaisiin teemoihin ja trendeihin! Pasin kanssa studiossa mukana ovat alan asiantuntijat Juuli Pelkonen Adformilta ja Miia Salmi Sanomalta.
lue lisää