
IAB Jäsenesittely: Reetta Peltola ja s360
Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Reetta Peltola ja s360.
|
Reetta Peltola, Managing Director |
Kerro hieman työnantajastasi sekä myös itsestäsi?
s360 on alun perin tanskalainen nyt yli 300 henkilön digimarkkinointitoimisto, jolla on asiantuntijoita Tanskan lisäksi Suomessa, Norjassa, Ruotsissa, Alankomaissa ja Iso-Britanniassa. Suomen toimisto on avattu vuonna 2019 ensimmäisenä Tanskan ulkopuolisena maana. Saamme auttaa asiakkaitamme kasvamaan digitaalisen markkinoinnin, datan ja teknologioiden avulla.
Aloitin itse s360:n Suomen toimitusjohtajana tämän vuoden elokuussa 10,5 vuoden dentsu-taipaleen jälkeen. Ennen dentsua työskentelin Googlella ja siirtyminen dentsun Media-liiketoiminnan johdosta digitaalisen markkinoinnin ja teknologioiden maailmaan tuntuu paluulta kotiin.
On ilo saada jatkaa näin modernin ja osaavan asiantuntijatoimiston kehittämistä ja kasvattamista. Suomessa on kysyntää toimistolle, joka kykenee ketterästi ja konkreettisesti hyödyntämään markkinoinnissa muun muassa tekoälyn ja pilvipalveluiden tarjoamia mahdollisuuksia. Meille nämä termit eivät ole muotisanoja, vaan työkaluja, joiden avulla olemme jo auttaneet asiakkaitamme saavuttamaan tuloksia. Vahvan markkinointiosaamisen lisäksi olemme esimerkiksi sertifioitu Google Cloud jälleenmyyjä.
Mitä odotuksia teillä on IAB-yhteistyöltä?
Uskomme, että IAB auttaa meitä laajentamaan verkostoamme, minkä odotamme tuovan inspiraatiota ja uusia näkökulmia.
Mitä aiotte tuoda IAB-yhteisöön?
Toivottavasti voimme puolestamme inspiroida muita IAB-yhteisön jäseniä. s360:llä on annettavaa laajemmalle digimarkkinointiyhteisölle mm. tekoälyn konkreettisesta hyödyntämisestä markkinoinnissa.
Haluatko antaa loppuun parhaat vinkkisi intensiivisestä työviikosta palautumiseen?
Tee sitä, mikä parhaiten ruokkii hyvinvointiasi. Minulla se on yhdistelmä aikaa läheisten kanssa, liikuntaa ja kulttuuria. Pidän myös viikkopäiväkirjaa, joka auttaa jäsentämään jokaisen viikon tapahtumia, tuloksia ja oppeja.
13.06.2025
IAB Insider: Boozt-case ja totuuksia mainonnan mittaamisesta
Tässä IAB Insider -jaksossa pureudutaan vuoden puhutuimpaan markkinointiteemaan: mainonnan mittaamiseen. Juontaja Pasi Raassinan seurana on AudienceProjectin asiantuntijakaksikko Juha Ourila ja Martin Kelly, joiden kanssa keskustellaan niin IAB Europe Adex 2024 -raportista kuin cross media -mittauksen ajankohtaisuudesta.
lue lisää05.06.2025
Asiakasdata on liiketoimintasi todellinen moottori – mutta osaatko käynnistää sen?
Yritykset ovat vuosien saatossa rakentaneet asiakastietojärjestelmistään (CRM) valtavia digitaalisia datavarastoja. Näihin järjestelmiin on tallennettu parhaimmillaan tai pahimmillaan kaikki mahdollinen: asiakkaiden ostohistoria, asiakaskohtaamiset, kiinnostuksen kohteet – joskus jopa hiusten väri. Mutta mitä tapahtuu, jos kaikki tämä data jää pölyttymään järjestelmän perukoille?
lue lisää05.06.2025
IAB Insider: Mittaaminen, mallinnus ja markkinoinnin tarkoitus – tervetuloa mukaan kasvuun
Tervetuloa kuuntelemaan IAB podcastia! Kolmannen kauden toisessa jaksossa sukellamme markkinoinnin nykytilaan ja tulevaisuuteen yhdessä dentsun kokeneiden asiantuntijoiden Juha Halmesvaaran ja Gabriel Mäkelän kanssa. Juontajana toimii IAB Finlandin toiminnanjohtaja Pasi Raassina.
lue lisää30.05.2025
IAB Insider: New Life of the Living Room – mitä suomalainen katsoo?
Tervetuloa uuden IAB Insider jakson pariin. Tästä starttaa IAB Podcastien 3. tuotantokausi! Tässä jaksossa sukelletaan syvälle olohuoneeseen – tai tarkemmin sanottuna sen ruutuun. Aiheena on televisiomainonnan tulevaisuus ja Connected TV:n (CTV) kasvava merkitys suomalaisessa mediamaisemassa.
lue lisää