
IAB Jäsenesittely: Neuwo ja Johannes Harju
Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt vuorossa Neuwo ja Johannes Harju
![]() |
Johannes Harju, Lead Architect, Neuwo |
Kerro hieman itsestäsi ja Neuwosta yrityksenä?
Neuwo tarjoaa erinomaisen kokonaisratkaisun asiasanaluokitukseen, sisällön kategorisointiin sekä samankaltaisten artikkelien etsintään. Myynnin ja markkinoinnin tarpeet Neuwo hoitaa asiakaskohtaisen tai IAB:n mukaisen luokittelun sekä Brand Safety -vahdin avulla.
Itselläni on laaja kokemus IT-alalta, pääasiassa verkkokauppojen rakentamisesta. Viimeiset seitsemän suotta tekoälyn parissa ja erikoistuminen erityisesti luonnollisen kielen ymmärtämiseen.
Mitä odotuksia sinulla on IAB-yhteistyöltä?
Verkostoja sekä mahdollisuuksia osallistua tapaamisiin ja työryhmiin.
Mitä Neuwo aikoo tuoda IAB yhteisöön?
Näkemyksen siitä, miten tekoälyä voidaan hyödyntää digitaalisessa mainonnassa ja markkinoinnissa.
Minkälaiset digimarkkinoinnin ja -mainonnan aiheet/projektit ovat nyt Neuwon työpöydällä?
Erilaiset NLP-mallien hyödyntäminen kontekstuaalisessa markkinoinnissa, esimerkiksi ennustamaan nopeasti nousevia asioita ja ilmiöitä meillä just nyt.
Syksy ja pimeys valtaa alaa - haluatko loppuun antaa parhaat vinkkisi palautumiseen intensiivisen työviikon jälkeen?
Ehdottomasti uuden Bondin katsominen leffateatterissa, nyt kun sinne taas pääsee 😊
21.03.2023
IAB Jäsenesittely: NØRR3 ja Anni Honkaniemi
Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa NØRR3 ja Anni Honkaniemi
lue lisää21.03.2023
MIXX Awards - Usein kysytyt kysymykset
Älä jätä hakemusta laittamatta. Tässä on useimmin kysytyt kysymykset koskien IAB MIXX Awards kilpailua. Jos kysymyksiä herää lisää, laitathan viestiä Miralle.
lue lisää21.03.2023
IAB Studio: Metaversumi - matka tulevaisuuden virtuaalimaailmoihin
IAB Studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista ja tällä kertaa Pasin vieraana on Kristiina Banda ja Kalle Heinonen Adobelta. Jaksossa Pasi keskustelee vieraiden kanssa metaversumista ja sen käyttömahdollisuuksista. Mikä on metaversumi ja miten se palvelee esimerkiksi mainostajaa?
lue lisää06.03.2023
Digitaalinen ulkomainonta 30 % kasvussa vuonna 2022
IAB Finlandin Digitaalisen ulkomainonnan työryhmän toteuttaman arvion mukaan digiulkomainonnan määrä Suomessa vuonna 2022 oli noin 46,5 miljoonaa euroa. Vuoteen 2021 verrattuna kasvua on hieman alle 30 % kun vastaavana aikana koko ulkomainonnan markkina kasvoi 21 %.
lue lisää