
IAB Jäsenesittely: Mall Voice ja Mikko Valtonen
Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt vuorossa Mall Voice ja Mikko Valtonen
|
Mikko Valtonen, Sales Director |
Kerro Mikko hieman Mall Voicesta sekä myös itsestäsi?
Mall Voice tarjoaa yli 25 vuoden kokemuksella monipuolisia äänimainontaratkaisuja mainostajille niin kauppakeskuksissa kuin HalpaHalleissa ympäri Suomea. Olemme Suomen pitkäikäisin audio retail media. Tuotamme houkuttelevia mainoksia ja tarjoamme media-aikaa, jotta asiakkaamme voivat tehokkaasti tavoittaa kohdeyleisönsä lähellä ostopäätöksentekohetkeä. Mall Voice on oikea kumppani, kun haluat erottua äänimaailmassa tai kehittää kohteidesi äänimaailmoja ja saavuttaa parhaat tulokset äänimainonnan avulla.
Itse olen äänimainonnan ammattilainen jo lähes viiden vuoden ajalta. Vedän Mall Voicen myyntitiimiä ja toimin asiakasrajapinnassa sekä ajoittain myös studiossa äänitysten ja editoinnin parissa.
Mitä odotuksia teillä on IAB-yhteistyöltä?
Verkostoitumista ja mielenkiintoisia näkemyksiä mainonnan ja markkinoinnin timantinkovilta ammattilaisilta.
Mitä Mall Voice aikoo tuoda IAB-yhteisöön?
Aktiivista osallistumista ja näkemystä audiosta ja sen kehittämisestä kaupallisessa ympäristössä
Mitkä ovat Mall Voicen tärkeimmät viestit ja painopisteet vuonna 2024?
Audion aseman vakinaistaminen ja lujittaminen osaksi retail-mediaympäristöä.
Haluatko antaa loppuun parhaat vinkkisi intensiivisestä työviikosta palautumiseen?
Sportti ja muki.
21.03.2025
Mediatoimistojen DOOH suositukset julkaisijoille 2025
IAB:n DOOH-työryhmä on laatinut suositukset siitä, mitä tietoja tarjouksista olisi hyvä löytyä. Suositusten tarkoituksena on helpottaa suunnittelijoiden työtä, vähentää sähköpostiliikennettä ja edistää yhteisten standardien vakiinnuttamista, hyödyttäen kaikkia osapuolia
lue lisää19.03.2025
KonversiO-Optimistit: Totta vai tarua? High Impact -displaymainonnan faktat pöytään
Tervetuloa kuuntelemaan IAB Finlandin podcastia KonversiO-Optimisteja, jossa sukelletaan syvälle digitaalisen mainonnan maailmaan! Tällä kertaa käsittelyssä on kuuma aihe, joka muokkaa Suomen 130 miljoonan euron display-markkinaa: High Impact -mainosformaatit.
lue lisää12.03.2025
Näin Suomi bidaa: Alma Media tutki ohjelmallisen mainonnan kenttää Suomessa
Tammikuussa 2025 toteutettu kyselytutkimus keräsi vastauksia 95 ohjelmallisen mainonnan ammattilaiselta, jotka työskentelevät niin mediatoimistoissa kuin mainostajien omissa tradingdeskeissä. Tässä blogikirjoituksessa avaamme tutkimuksen taustoja ja nostamme esiin keskeiset tulokset, jotka valottavat ohjelmallisen mainonnan nykytilaa ja tulevaisuutta Suomen markkinoilla.
lue lisää11.03.2025
KonversiO-Optimistit: Televisio mullistuu – HD-siirtymä ja HbbTV muuttavat mainonnan!
Tervetuloa IAB:n KonversiO-Optimistit-podcastiin! Tänään sukellamme televisiomainonnan tulevaisuuteen ja siihen, miten HD-siirtymä ja HbbTV muuttavat koko pelikenttää. Miten tämä vaikuttaa mainostajiin, katsojiin ja TV-yhtiöihin? Onko perinteinen lineaarinen TV kuolemassa vai syntyykö nyt entistäkin parempi Total TV -kokemus?
lue lisää