Icon
IAB Jäsenesittely: Mall Voice ja Mikko Valtonen IABlogi

IAB Jäsenesittely: Mall Voice ja Mikko Valtonen

29.01.2024 | IAB Finland

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt vuorossa Mall Voice ja Mikko Valtonen

 

 Mikko Valtonen, Sales Director

Kerro Mikko hieman Mall Voicesta sekä myös itsestäsi?

Mall Voice tarjoaa yli 25 vuoden kokemuksella monipuolisia äänimainontaratkaisuja mainostajille niin kauppakeskuksissa kuin HalpaHalleissa ympäri Suomea. Olemme Suomen pitkäikäisin audio retail media. Tuotamme houkuttelevia mainoksia ja tarjoamme media-aikaa, jotta asiakkaamme voivat tehokkaasti tavoittaa kohdeyleisönsä lähellä ostopäätöksentekohetkeä. Mall Voice on oikea kumppani, kun haluat erottua äänimaailmassa tai kehittää kohteidesi äänimaailmoja ja saavuttaa parhaat tulokset äänimainonnan avulla.

Itse olen äänimainonnan ammattilainen jo lähes viiden vuoden ajalta. Vedän Mall Voicen myyntitiimiä ja toimin asiakasrajapinnassa sekä ajoittain myös studiossa äänitysten ja editoinnin parissa.

Mitä odotuksia teillä on IAB-yhteistyöltä?

Verkostoitumista ja mielenkiintoisia näkemyksiä mainonnan ja markkinoinnin timantinkovilta ammattilaisilta.

Mitä Mall Voice aikoo tuoda IAB-yhteisöön?

Aktiivista osallistumista ja näkemystä audiosta ja sen kehittämisestä kaupallisessa ympäristössä

Mitkä ovat Mall Voicen tärkeimmät viestit ja painopisteet vuonna 2024?

Audion aseman vakinaistaminen ja lujittaminen osaksi retail-mediaympäristöä.

Haluatko antaa loppuun parhaat vinkkisi intensiivisestä työviikosta palautumiseen?

Sportti ja muki.

08.04.2024

IAB Jäsenesittely: Superlines ja Jere Meriluoto

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Superlines ja Jere Meriluoto

lue lisää

05.04.2024

High Impact ja video valtaavat perinteiset display mainonnan muodot

Digitaalinen mainonta kokee murroksen, kun useat merkittävät toimijat siirtävät budjettejaan pois perinteisistä display-mainosmuodoista. Samaan aikaan kasvaa tarve mainosmuodoille, jotka tarjoavat brändeille parempaa vaikuttavuutta, laajempia mainospintoja ja mahdollisuuden mitata kampanjoiden vaikuttavuutta (attention). Siirtyminen kohti high impact ja videopohjaisia mainoksia merkitsee myös irtautumista perinteisistä kampanjoiden mittaus- ja vaikutusmetriikoista.

lue lisää

05.04.2024

Uuuh… dooh-mainonta jatkoi kasvukäyrällä myös 2023

IAB Finlandin Digitaalisen ulkomainonnan työryhmän toteuttaman arvion mukaan digiulkomainonnan määrä Suomessa vuonna 2023 oli noin 53,6 miljoonaa euroa. Vuoteen 2022 verrattuna kasvua on reippaat 16 %, kun vastaavana aikana Kantarin raportoima koko ulkomainonnan markkina kasvoi 9 %. Kaiken mediamainonnan määrä Suomessa laski vuonna 2023 2,4 %.

lue lisää

22.03.2024

IAB Studio: IAB Finlandin kulissien takana - Haastattelussa Antti Kallio ja Pasi Raassina

Tässä jaksossa IAB Finlandin hallituksen puheenjohtaja Antti Kallio ja IAB:n toiminnanjohtaja Pasi Raassina paljastavat henkilökohtaisia digitaalisia suosikkejaan - mistä podcasteista he saavat inspiraationsa, mitkä uutissivustot pitävät heidät ajan tasalla, ja mitä sarjoja, elokuvia tai pelejä he rakastavat rentoutuessaan.

lue lisää