Icon
IAB Jäsenesittely: ePrice ja Jaakko Sipola IABlogi

IAB Jäsenesittely: ePrice ja Jaakko Sipola

08.01.2025 | IAB Finland

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa ePrice ja Jaakko Sipola

 

 

           Jaakko Sipola, Toimitusjohtaja

 

Kerro hieman ePricestä sekä myös itsestäsi? 

ePricen julkaisemat palvelut Huuto.net ja Hintaseuranta.fi ovat auttaneet suomalaisia tekemään edullisia ostoksia ja myymään tarpeetonta tavaraa jo 25 vuoden ajan. ePrice oy on vastannut tuotteista ja kehittänyt palveluja nyt viiden vuoden ajan ja tulevaisuudessa tulemme satsaamaan palvelujemme päivittämiseen entistä enemmän.  Toimimme tiiviillä porukalla Tampereella ja Helsingissä ja palvelujen myynti, markkinointi ja tekninen kehitys tehdään pääosin omin voimin. 

Itse aloitin ePrice Oy:n toimitusjohtajana syyskuussa 2024. Olen toiminut teilun viiden vuoden ajan liiketoimintavastuussa vertailu- ja kilpailutuspalvelujen parissa  ja tartun innolla haasteeseen kehittää näitä tunnettuja brändejä ja palveluja entistä toimivammiksi niin käyttäjäkokemuksen, mainosratkaisujen kuin  liiketoimintamallin osalta. 

Mitä odotuksia teillä on IAB-yhteistyöltä? 

Haluamme pysyä mukana kehityksessä jota verkkoliiketoiminnassa ja verkon mainos- ja markkinointiratkaisuissa tapahtuu. Myös verkostoituminen ja vertaisoppiminen muilta toimijoilta on tärkeää ja aiomme osallistua aktiivisesti IAB:n toimintaan ja tapahtumiin.

Entä mitä ePrice aikoo tuoda IAB-yhteisöön?

Meillä on pitkä kokemus verkkopalvelujen kehittämisestä ja markkinoinnista ja liiketoimintamalleista. Haluamme osallistua yhteisön jäsenenä keskusteluun ja alan kehittämiseen aktiivisesti.

Meillä on jo nyt kumppaneita jotka ovat mukana IAB:n toiminnassa ja uskon että myös uusia kumppanuuksia yhteisiin haasteisiin on tästä ryhmästä löydettävissä.

 

Haluatko antaa loppuun parhaat vinkkisi palautumiseen intensiivisen työviikon jälkeen?

Näin talvisaikaan työviikon jälkeen omaan kuntotasoon mitoitettu hiihtolenkki, sauna ja pari saunaolutta pyyhkivät raskaammankin työviikon stressin mukavasti.

 

 

 

20.01.2025

IAB Studio: Ohjelmallisen mainonnan myytit - Totta vai tarua?

Tervetuloa kuuntelemaan uusinta IAB Studio podcast-jaksoa, jossa syvennymme ohjelmallisen mainonnan ajankohtaisiin teemoihin ja trendeihin! Pasin kanssa studiossa mukana ovat alan asiantuntijat Juuli Pelkonen Adformilta ja Miia Salmi Sanomalta.

lue lisää

20.01.2025

Uusi IAB:n jäsenetu vuodelle 2025: Foorumit

IAB Finland aloittaa uudet jäsenille suunnatut foorumit helmikuussa 2025. Ensimmäiset foorumit keskittyvät kahteen IAB:n jäsenkyselyssä erittäin tärkeäksi koettuun teemaan: tekoälyyn sekä mainonnan tuloksellisuuteen. Foorumit keskittyvät 100% osallistujien omaan oppimiseen ja ne ovat avoinna kaikille IAB:n jäsenille.  Pidämme yhteisen infotilaisuuden foorumeista tiistaina 11.2.2025 klo 9:00 Teamsissa. Tule mukaan tutustumaan foorumeihin ja lue myös alta yleisimmät kysymykset foorumeihin liittyen.

lue lisää

16.01.2025

IAB Jäsenesittely: Singularity Designs Oy ja Jyri Kyllönen

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Singularity Designs Oy ja Jyri Kyllönen

lue lisää

15.01.2025

IAB Finland 2025 - Painopisteet, jäsenedut ja kumppanit

IAB Finlandin vuosi 2025 on rakennettu jäsenten toiveiden pohjalle. Työryhmien, tapahtumien ja täysin uutena jäsenetuna aloittavien foorumeiden teemat pohjautuvat syksyllä 2024 tehtyyn jäsentutkimukseen. Yhteistyökumppanina IAB koetaan yhä kiinnostavampana, sillä yhteensä 19 digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin toimijaa on Industry Partnerina tai Premium Partnerina IAB Finlandin kanssa.

lue lisää