
IAB Jäsenesittely: Adobe Finland ja Kristiina Banda
Tässä jäsenesittely -blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt vuorossa Adobe Finland ja Kristiina Banda
|
Kristiina Banda, Business Lead |
Kerro Kristiina hieman Adobe Finlandista sekä myös itsestäsi?
Adobe on varmasti monelle tuttu luovan puolen ja dokumentin hallinnan ratkaisuista kuten Photoshop, Illustrator ja Acrobat.
Itse edustan Adobe Experience Cloud puolta, eli niitä teknologisia ratkaisuja, jotka ovat osa digitaalisen transformaation ja paremman asiakaskokemuksen mahdollistamista.
Pandemia-aika kiihdytti entisestään asiakkaiden vaatimuksia, korostaen teknologioiden roolia persononnissa ja asiakkaan huomioimisessa. Näihin kuuluvat olennaisesti erilaiset markkinointiteknologiat ja verkkokaupparatkaisut, joissa Adobe on kansainvälisesti johtava yritys.
Olen toiminut jo useamman vuoden markkinointiteknologioiden parissa ja päässyt seuraamaan näiden teknologioiden kehitystä mielenkiintoisesta kulmasta. Tänä kesänä tulee kuluneeksi 11 vuotta, kun muutin Yhdysvalloissa asuttujen vuosien jälkeen takaisin Suomeen. Tästä päätöksestä olen ollut viime vuosina hyvin kiitollinen. Olen entinen kilpaurheilija, joka selittänee taustani erilaisissa myynnin tehtävissä sekä Suomessa, että Yhdysvalloissa. Tällä hetkellä vastuualueelleni kuuluu Adobe Experience Cloud liiketoiminnan kehittäminen Suomessa.
Mitä odotuksia teillä on IAB-yhteistyöltä?
Odotan mielenkiintoisia keskusteluja ja ajatustenvaihtoa asiakaskokemuksen teemoihin liittyen.
Entä mitä Adobe aikoo tuoda IAB-yhteisöön?
Näkemystä kansainvälisistä trendeistä, teknologian kehityksestä ja kulkusuunnista nopeasti muuttuvassa digitaalisen markkinoinnin maailmassa.
Mitkä ovat Adoben tärkeimmät viestit ja painopisteet vuonna 2022?
Adoben keskeiset painopistealueet tälle vuodelle ovat ihmissuhteet ja luottamus. Elämä on muuttunut lyhyessä ajassa paljon. Normaalista poikenneet olosuhteet ovat muokanneet asiakaskäyttäytymistä ympäri maailmaa. Nämä muutokset luovat perustan ”digital first” maailmalle, joka tulee jatkamaan kasvuaan seuraavien vuosien aikana.
Muuttuneesta asiakaskäyttäytymisestä johtuen, yritykset ovat joutuneet suunnittelemaan uudelleen tapansa kohdata asiakkaat. Merkitykselliset asiakassuhteet ovat yhä tärkeämpiä, mutta niiden rakentaminen on monimutkaisempaa. Yritysten on tarjottava kokemuksia, jotka ovat ajankohtaisia, relevantteja ja ennen kaikkea hyödyllisiä. Nämä kokemukset rakentavat pohjaa luottamukselle ja asiakassuhteelle. Luottamus saavutetaan toimimalla asiakkaan etujen mukaisesti, ymmärtäen asiakkaan odotukset ja personoimalla kokemus mahdollisimman pitkälle.
Kesälomat ovat jo puolikaukainen muisto ja edessä syksy työhaasteineen. Haluatko antaa loppuun parhaat vinkkisi palautumiseen intensiivisen työviikon jälkeen?
Huolimatta kilpaurheilutaustastani en ole ollenkaan juoksijatyyppiä. Itselleni punttisali toimii loistavasti. Mitä enemmän painoa kyykyissä sen parempi palautuminen työviikosta.
09.11.2023
Loppuvuoden must-know: Tulos Helsingin digimarkkinoinnin webinaarit
Digimarkkinointi nyt: trendit ja kuumimmat puheenaiheet – Tulos Helsingin webinaarisarja tarjoaa kattavan läpileikkauksen loppuvuoden ajankohtaisimmista digimarkkinoinnin aiheista. Valitse itseäsi kiinnostavin tai ilmoittaudu kaikkiin!
lue lisää02.11.2023
Tule mukaan menestykseen – MIXX Awards hakee yhteistyökumppaneita ensi kevään tapahtumaan!
IAB MIXX Awards on värikäs ja iloinen tapahtuma, joka kokoaa yhteen digimarkkinoinnin innovaatiot ja edelläkävijät juhlimaan alansa huippusaavutuksia. Keväällä 2023 ensimmäistä kertaa järjestetty tapahtuma keräsi huiman suosion ja sai osakseen paljon kiitoksia niin osallistujilta kuin järjestäjiltäkin. Tämän myötä on päätetty järjestää tapahtuma myös ensi keväänä.
lue lisää31.10.2023
Digimarkkinoinnin huipulla: Haastattelussa IAB:n sertifikaattikoulutuksen käyneet ammattilaiset
Tervetuloa seuraamaan blogisarjaamme, jossa kurkistamme IAB Finlandin sertifikaattikoulutuksen kulisseihin ja pääsemme kuulemaan, kuinka koulutus on vaikuttanut markkinoinnin ja myynnin ammattilaisten urapolkuun ja osaamiseen. IAB Finlandin digimarkkinoinnin koulutus tarjoaa ajankohtaista ja käytännönläheistä tietoa digitaalisesta markkinoinnista. IAB on sertifioinut satoja markkinoinnin ja mainonnan asiantuntijoita vuosien kokemuksella. Sarjamme toisessa osassa tapaamme Sanna Uusivirran, joka työskentelee HILLA GROUPILLA markkinointipäällikkönä ja hän on suorittanut IAB:n Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutuksen.
lue lisää24.10.2023
Digimarkkinoinnin huipulla: Haastattelussa IAB:n sertifikaattikoulutuksen käyneet ammattilaiset
Tervetuloa seuraamaan blogisarjaamme, jossa kurkistamme IAB Finlandin sertifikaattikoulutuksen kulisseihin ja pääsemme kuulemaan, kuinka koulutus on vaikuttanut markkinoinnin ja myynnin ammattilaisten urapolkuun ja osaamiseen. IAB Finlandin digimarkkinoinnin koulutus tarjoaa ajankohtaista ja käytännönläheistä tietoa digitaalisesta markkinoinnista. IAB on sertifioinut satoja markkinoinnin ja mainonnan asiantuntijoita vuosien kokemuksella. Sarjamme ensimmäisessä osassa tapaamme Titta Toivasen, joka työskentelee HILLA GROUPILLA Kainuun ja Koillismaan myyntiryhmän vetäjänä ja hän on suorittanut IAB:n Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutuksen.
lue lisää