Icon
IAB Finlandin puheenvuorot UpSkill -messuilla IABlogi

IAB Finlandin puheenvuorot UpSkill -messuilla

04.03.2021 | iab

UpSkill -messut järjestettiin 3.-4.3. virtuaalitapahtumana, jolla halutaan innostaa uuden oppimiseen ja tuoda esiin erilaisia koulutusmahdollisuuksia. Kuuntele IAB Finlandin puheenvuorot rekrytoinnista, verkkokaupasta sekä podcasteista!

UpSkill ständi

IAB Finland oli mukana järjestämässä messuja ja tarjosi puheenvuoroja seuraavista aiheista:

Paneelikeskustelu: Vinkit työnhakuun & osaamisen kehittämiseen


Keskustelemassa Jaana Kaarela, Barona Luova & Emma Lehtovaara, Dagmar + hostina Pasi Raassina, IAB Finland

Mitkä ovat juuri tällä hetkellä suurimmat muutosvoimat suomalaisissa yrityksissä? Ja miten tämä vaikuttaa yritysten rekrytointiin – siihen minkälaisia kompetensseja yrityksiin haetaan. Puheenvuorossa keskustellaan myös markkinoinnin ja viestinnän osaamisen kartuttamisen keinovalikosta sekä siitä, miten erottautua ja tuoda omaa osaamistaan esille työnhaussa.

Verkkokauppa – mitä uusia taitoja työelämään vaaditaan?

Presentoijat: Toni Kallio, Commerce 8 ja Pasi Raassina, IAB Finland

Tuotteiden ja palveluiden verkko-ostaminen kasvaa nopeammin kuin kukaan olisi osannut ennustaa reilu vuosi sitten. Verkkokaupan trendi on niin voimakas, että se tulee muuttamaan lähes kaikkien toimialojen rakennetta peruuttamattomasti. Samalla verkkokauppa on tuonut uusia osaamisvaateita työntekijöille sekä luonut täysin uusia työtehtäviä. Tässä puheenvuorossa verkkokauppamullistusta valottaa verkko-ostamisen asiantuntijatoimisto Commerce 8:n Toni Kallio IAB:n Pasi Raassinan tukemana.

Toimivan podcastin resepti

Keskustelemassa Juhani Pajunen, Suomen Podcastmedia ja Elsa Kalervo, Bauer Media + hostina Mira Vaurula, IAB Finland

Mitä pitää ottaa huomioon, jos haluaa tehdä hittipodin? Keskustelussa tullaan käsittelemään podcastin konseptia, rakennetta, tuotantoa sekä yleisön löytämistä niin julkaisijan kuin tuottajan näkökulmasta.

Lataa myös Juhanin mainitsema opas Podcastin anatomia Suomen Podcastmedian sivuilta

23.04.2024

IAB Studio: Retail Media - Suomi vs. Eurooppa 1/2

IAB Studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista ja tällä kertaa Miran vieraana on retail media työryhmän puheenjohtajat, Sami Hiirsalmi SOK Smart Marketingilta ja Mari Riipinen Dagmarilta

lue lisää

23.04.2024

IAB Studio: Retail Median mahdollisuudet ja tulevaisuuden näkymät 2/2

IAB Studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista ja tällä kertaa Miran vieraana on retail media työryhmän puheenjohtajat, Sami Hiirsalmi SOK Smart Marketingilta ja Mari Riipinen Dagmarilta

lue lisää

08.04.2024

IAB Jäsenesittely: Superlines ja Jere Meriluoto

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Superlines ja Jere Meriluoto

lue lisää

05.04.2024

High Impact ja video valtaavat perinteiset display mainonnan muodot

Digitaalinen mainonta kokee murroksen, kun useat merkittävät toimijat siirtävät budjettejaan pois perinteisistä display-mainosmuodoista. Samaan aikaan kasvaa tarve mainosmuodoille, jotka tarjoavat brändeille parempaa vaikuttavuutta, laajempia mainospintoja ja mahdollisuuden mitata kampanjoiden vaikuttavuutta (attention). Siirtyminen kohti high impact ja videopohjaisia mainoksia merkitsee myös irtautumista perinteisistä kampanjoiden mittaus- ja vaikutusmetriikoista.

lue lisää