Icon
Brand Safetyn customointi mainostajaa varten IABlogi

Brand Safetyn customointi mainostajaa varten

24.10.2022 | Pasi Raassina

IAB Finlandin Mainonnan laatu -työryhmä toteuttaa syksyn aikana bränditurvallisuuteen liittyviä infograafeja, joiden tarkoitus on antaa mainostajille, toimistoille sekä julkaisijoille konkreettisia vinkkejä siitä, miten Brand Safetyn kanssa päästään konkreettisesti liikkeelle.

Toisena vuorossa Sanoman Hanna Vierikon ja Shibstedin Riina Ronimuksen työstämä ohjeistus Brand Safetyn customointiin mainostajaa varten. Jatkossa annamme vielä julkaisijoille vinkkejä Brand Safety -työn aloittamiseen. Tutustuthan myös sarjan ensimmäiseen osaan, kuinka tarkastaa turvallinen mediaympäristö.

Muista ladata ja lukaista myös Mainonnan laatu -työryhmän Brand Safety ja Brand Suitability -opas.

 

 

14.02.2025

Digitaalinen ulkomainonta jatkoi vahvaa kasvuaan 2024 – markkinaestimaatti nousi 61 miljoonaan euroon

IAB Finlandin Digitaalisen ulkomainonnan työryhmän arvion mukaan digitaalisen ulkomainonnan (DOOH) markkinan koko Suomessa kasvoi vuonna 2024 noin 61 miljoonaan euroon. Tämä tarkoittaa 14 prosentin kasvua vuoteen 2023 verrattuna, jolloin markkina oli 53,6 miljoonaa euroa. Vuoden 2024 markkinakasvu osoittaa, että DOOH on yksi vauhdikkaammin kasvavista mainonnan muodoista Suomessa. 

lue lisää

14.02.2025

Suomessa noin 15 miljoonaa natiivimainoseuroa vuonna 2024

IAB Finlandin sisältömarkkinoinnin työryhmä on julkaissut arvion natiivimainonnan määrästä Suomessa. Vuoden 2024 estimaatti on 14,6 miljoonaa euroa, jossa on laskua vuoteen 2023 verratuna noin 7 %.

lue lisää

14.02.2025

Digitaalisen audiomainonnan kasvu jatkui Suomessa myös vuonna 2024

IAB Finlandin digitaalisen audiomainonnan työryhmän toteuttaman arvion mukaan digiaudiomainonnan markkina vuonna 2024 oli 9,5 miljoonaa euroa. Vuonna 2023 markkina-arvio oli 9,3 miljoonaa euroa ja sitä edeltävänä vuonna 2022 7,1 miljoonaa euroa.

lue lisää

12.02.2025

Heidi Blomberg aloittanut IAB Finlandilla – Hanna Karta vahvistaa tiimiä

IAB Finlandilla on tapahtunut merkittäviä muutoksia organisaation ytimessä.

lue lisää