Icon
#iabchat tulee Uutiset & blogi

#iabchat tulee

17.09.2015 | Lotta Heikkeri

IAB Finlandin somemarkkinoinnin aamupäivä järjestetään 1.10. Helsingissä. Sitä ennen paneudumme seminaarin aiheisiin kahdessa Twitterissä käytävässä keskustelussa. Osallistu sinäkin hashtagilla #iabchat! Ensimmäinen chat tubettajista oli menestys: 29 twiittaajaa ja reilusti yli 200 twiittiä!

29.9. klo 19-20
Somen uudet kuumat kanavat

Toisessa #iabchat:issa keskustellaan uusista somekanavista ja niiden mahdollisuuksista. Miten Instagram, Snapchat ja WhatsApp taipuvat markkinoijan käyttöön? Miten henkilöstön saa aktivoitua mukaan kertomaan yrityksen asioista?

k1: Mikä on yrityksesi tärkein some-kanava tällä hetkellä ja miksi?
K2: Miksi ja milloin pitää lähteä mukaan uuteen kanavaan?
K3: Miten todentaa ja perustella uusien kanavien hyödyt?
K4: Miten omaa henkilöstöä voi aktivoida somessa?

Näin osallistut tweetchatiin:

Tweetchat on kaikille avoin Twitterissä käytävä keskustelu. Voit vain seurata keskustelua, mutta kannustamme kaikkia osallistumaan ja jakamaan mielipiteensä! Yllä esitetyt kysymykset toimivat keskustelun pohjana. Voit esimerkiksi vastata ensimmäiseen kysymykseen twiittaamalla ”V1: vastauksesi #iabchat”.

Keskustelua voi seurata hashtagilla #iabchat. Suosittelemme esimerksi Tweetdeckin tai Tweetchatin käyttöä keskustelun seuraamisen helpottamiseksi!

IABlogin Facebook kommentit

BLOGI
55 % mediamainonnasta digitaalista vuoden ensimmäisellä kvartaalilla

Verkkomainonnan määrä vuoden 2022 ensimmäisellä kvartaalilla oli 161,8 milj. euroa ja reilusti yli puolet (55 %) mediamainonnasta oli digitaalista. Vuoden 2021 ensimmäiseen kvartaaliin verrattuna kaikki suurimmat digimainonnan momentit olivat yli 10 % kasvussa.

lue lisää

27.04.2022

55 % mediamainonnasta digitaalista vuoden ensimmäisellä kvartaalilla

Verkkomainonnan määrä vuoden 2022 ensimmäisellä kvartaalilla oli 161,8 milj. euroa ja reilusti yli puolet (55 %) mediamainonnasta oli digitaalista. Vuoden 2021 ensimmäiseen kvartaaliin verrattuna kaikki suurimmat digimainonnan momentit olivat yli 10 % kasvussa.

lue lisää

26.04.2022

Vaikuttajamarkkinoinnin määrä yli 40 % kasvussa vuonna 2021

IAB Finlandin ja Kantarin alkuvuonna 2022 yhdessä tekemän selvityksen perusteella vaikuttajamarkkinoinnin määrä Suomessa oli vuonna 2021 noin 39,4 miljoonaa euroa. Vuoteen 2020 verrattuna kasvua on peräti 41 %. Markkina-arvio perustuu osin sekä vaikuttajatoimistoilta että vaikuttajilta kerättyihin tietoihin, ja osin arvioihin markkinan eri toimijoiden suuruusluokasta.

lue lisää

28.01.2022

Verkkomainonta lohkaisi puolet mainoskakusta vuonna 2021

Mediamainonta vuonna 2021 13,4 % kasvussa. Verkkomainonta jo 50 % kaikesta mediamainonnasta.

lue lisää

26.11.2021

IAB Finland – Uusi hallitus ja painopisteet vuodelle 2022

IAB Finlandin syyskokouksessa 25.11.2021 esiteltiin ensi vuoden painopisteet ja valittiin uusi hallitus. Vuonna 2022 IAB Finland painottaa toiminnassaan digitaalista liiketoimintaa, osaamista ja ymmärrystä sekä kohdentamista ja mittaamista. IAB Finlandin Industry Partner -jäseninä hallitukseen valittiin vuosiksi 2022 - 2023 Adform Software Finland, Alma Media, Sanoma ja SOK Media. Hallitukseen valittiin myös Dagmar ja TietoEVRY.

lue lisää