
IAB Jäsenesittely: Emmi Vilkanen ja SeenThis
Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Emmi Vilkanen ja SeenThis.
|
Emmi Vilkanen, Sales Manager |
Kerro hieman työnantajastasi sekä myös itsestäsi?
SeenThis on alunperin ruotsalainen mainosteknologia-alan yritys, jonka ydinosaamista on adaptiivinen striimausteknologia. Teknologian avulla pystymme lyhentämään mainosten latausaikoja, parantamaan mainonnan laatua sekä vähentämään turhaa datasiirtoa. Käytännössä samanaikaisesti parannamme mainonnan tuloksia ja pienennämme sen aiheuttamia ympäristövaikutuksia! Asiakkaisiimme kuuluu niin mediatoimistoja, julkaisijoita, mainostoimistoja kuin mainostaja-asiakkaitakin.
Olemme SeenThisin ensimmäiset Suomen työntekijät, mutta SeenThis on meille molemmille tuttu jo vuosien takaa mediatoimistoajoilta. Molemmilla oli teknologiasta vain hyviä kokemuksia, joten päätös lähteä mukaan rakentamaan SeenThisille paikallista edustusta Suomeen syntyi helposti. Tällä hetkellä tukikohtanamme Suomessa toimii Epicenter Helsinki, saa tulla moikkaamaan!
Mitä odotuksia teillä on IAB-yhteistyöltä?
Haluamme vaikuttaa omalta osaltamme toimialan kehitykseen ja osallistua aktiivisesti keskusteluun muiden alan asiantuntijoiden kanssa. Ja tietysti samalla tutustua uusiin tyyppeihin!
Mitä aiotte tuoda IAB-yhteisöön?
Haluamme olla mukana kehittämässä digimainontaa ja sisällön jakelua paremmin toimivaksi. SeenThisin striimausteknologia sekä parantaa mainonnan laatua että vähentää sen ympäristövaikutuksia, joten meillä on varmasti paljon annettavaa tässä! SeenThisillä on myös globaalisti vankkaa kokemusta IAB-toiminnasta sekä tiiviitä yhteistyömalleja niin mediatoimistojen kuin julkaisijoidenkin kanssa , joten odotamme innolla yhteistyön syventämistä Suomessakin.
Mitkä ovat teidän tärkeimmät viestit ja painopisteet vuonna 2024?
Tärkein viestimme asiakkaille on, että kenenkään ei pitäisi enää tänä päivänä internetissä joutua valitsemaan laadun ja nopeiden latausaikojen välillä. Vastaavasti myös mainonnan tulokset ja matalampi hiilijalanjälki ovat asioita, joita voidaan kehittää parempaan suuntaan samanaikaisesti. Kasvamme kovaa vauhtia ja vuonna 2024 olemme jo saaneet uuden paikallisen SeenThis-edustuksen Suomen lisäksi Hong Kongiin. Seuraavana vuorossa on kymmenes toimistomme, joka avataan Puolaan!
Haluatko antaa loppuun parhaat vinkkisi intensiivisestä työviikosta palautumiseen?
Aina ei tarvitse keksiä pyörää uudelleen - anna itsellesi aikaa tehdä juuri SE kiva juttu, johon ei kiireiltä ole ollut hetkeen aikaa! :)
IABlogin Facebook kommentit

Digimarkkinoinnin, mainonnan ja median maailma kehittyy nopeammin kuin koskaan aiemmin. Alan ammattilaisena tiedät, miten tärkeää on pysyä ajan tasalla uusista trendeistä, työkaluista ja parhaista käytännöistä. Siksi me IAB:llä päivitämme jatkuvasti digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattia – vastaamaan tämän päivän ja huomisen haasteisiin.
lue lisää23.01.2025
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaatti uudistuu – pysy ajan tasalla muuttuvassa maailmassa
Digimarkkinoinnin, mainonnan ja median maailma kehittyy nopeammin kuin koskaan aiemmin. Alan ammattilaisena tiedät, miten tärkeää on pysyä ajan tasalla uusista trendeistä, työkaluista ja parhaista käytännöistä. Siksi me IAB:llä päivitämme jatkuvasti digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattia – vastaamaan tämän päivän ja huomisen haasteisiin.
lue lisää20.01.2025
Uusi IAB:n jäsenetu vuodelle 2025: Foorumit
IAB Finland aloittaa uudet jäsenille suunnatut foorumit helmikuussa 2025. Ensimmäiset foorumit keskittyvät kahteen IAB:n jäsenkyselyssä erittäin tärkeäksi koettuun teemaan: tekoälyyn sekä mainonnan tuloksellisuuteen. Foorumit keskittyvät 100% osallistujien omaan oppimiseen ja ne ovat avoinna kaikille IAB:n jäsenille. Pidämme yhteisen infotilaisuuden foorumeista tiistaina 11.2.2025 klo 9:00 Teamsissa. Tule mukaan tutustumaan foorumeihin ja lue myös alta yleisimmät kysymykset foorumeihin liittyen.
lue lisää15.01.2025
IAB Finland 2025 - Painopisteet, jäsenedut ja kumppanit
IAB Finlandin vuosi 2025 on rakennettu jäsenten toiveiden pohjalle. Työryhmien, tapahtumien ja täysin uutena jäsenetuna aloittavien foorumeiden teemat pohjautuvat syksyllä 2024 tehtyyn jäsentutkimukseen. Yhteistyökumppanina IAB koetaan yhä kiinnostavampana, sillä yhteensä 19 digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin toimijaa on Industry Partnerina tai Premium Partnerina IAB Finlandin kanssa.
lue lisää29.11.2024
Mainostajat vahvasti mukana IAB Finlandin hallituksessa
Uusina IAB-painopisteinä tekoäly ja Retail Media - IAB Finlandin syyskokouksessa 27.11.2024 sovittiin vuoden 2025 painopisteet ja äänestettiin yhdistykselle uusi hallitus. Painopisteissä yhdistyy täysin uudet teemat, kuten tekoäly ja Retail Media, IAB:n perinteisiin vahvuuksiin liittyen digimainonnan kohdentamiseen sekä mittaamiseen. Uusina jäseninä hallitukseen valittiin seuraavaksi kahdeksi vuodeksi Clear Channel, Posti, Elisa, Veikkaus, Relevant ja IPG/Kinesso.
lue lisää