#tubesemma 2017
Tubettaminen on noussut nuorisokulttuurin uudeksi ilmiöksi. Suosituimmat tubettajat ovat seuraajilleen suuria idoleita ja mielipidevaikuttajia, jotka ovat nousseet suosiossa perinteisten viihdetähtien rinnalle. Tubettajayhteistyö on vielä monille markkinoijille uusi juttu, mutta pitää sisällään paljon erilaisia mahdollisuuksia vaikeasti tavoitettavien kohderyhmien kohtaamiseen sosiaalisessa mediassa. IAB Finlandin Tubettajat-työryhmä julkaisi alkuvuodesta 2017 Tubettajayhteistyöoppaan, jonka tarkoitus on rohkaista mainostajia tekemään tubettajien kanssa yhteistyötä, helpottaa sitä sekä kasvattaa toimialaa ammattimaisempaan suuntaan.
Oppaan teemojen syventämiseksi järjestämme helmikuussa #tubesemma-seminaarin, jossa taustoitetaan ilmiötä ja esitellään yhteistyön mahdollisuuksia. Aamupäivän aikana kuulet alan toimijoilta vinkkejä ja esimerkkejä tubettajien kanssa toteutettavasta vaikuttajayhteistyöstä kaikkien yhteistyön osapuolten näkökulmista. Saat nähdä ja kuulla inspiroivia käytännön esimerkkejä tubettajamarkkinoinnista sekä sen tavoitteista ja mittareista. Lisäksi käydään läpi yhteistyön juridiset pelisäännöt ja yhteistyön merkintätavat. Paikalla on myös tubettajia, jotka kertovat tubetuksen ajankoitaisista asioista.
OHJELMA
Ilmoittautuminen ja kahvitarjoilu klo 8.30 alkaen
Tervetuloa
Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland
Johdatus #tubesemman teemoihin
Satu Apukka, IAB Tubettajatyöryhmän puheenjohtaja ja Head of Sales, Finland, United Screens
Tubettajat tositoimissa & haastattelussa
A-lehtien Demin Elisa Malik
United Screensin MM&NL Channelin Miro Mäkinen ja Niki Lundström
United Screensin Joona Hellman
Sisällöt ja vaikuttavuus Tubessa -kartoitus
Sanna Rousi, Executive producer, Töttöröö Network
Tubettamisen juridiset pelisäännöt
Laura Teirikko, Senior Associate, Attorney-at-Law, Eversheds Finland
Case Faijanpäiväristeily
Noora Verronen, Social Media Manager, Tallink Silja
Case Demi: Miten Suomen suosituin tyttöjen mediabrändi otti haltuun Tuben
Terhi Hauskamaa, Chief Marketing Officer, A-lehdet
Yhteenveto
Satu Apukka
Tilaisuus päättyy klo 11.30
Seminaarin hinta on 150 euroa IAB:n jäsenille ja 300 euroa ei-jäsenille. Hintoihin lisätään alv (24 %).
Pidätämme oikeuden ohjelmanmuutoksiin.
11.12.2024
Webinaari: IAB Tietoisku
IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.
lue lisää13.01.2025
Environmental Sustainability in Digital Advertising
Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.
lue lisää21.01.2025
Retail Media Essentials
Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.
lue lisää