
Tallenne: Teads x IAB: Attention nousuun luovan optimoinnilla
Tule mukaan IAB Finlandin ja Teadsin koulutuswebinaarin tallenteen pariin. Syvennyimme tallenteessa siihen, miksi attention on vähäistä ja miten voimme parantaa kampanjoiden attentionia ja tehokkuuutta optimoimalla mainoksien luovaa hyödyntämällä esimerkiksi tekoälyä.
Niclas Kevin, Teadsin Suomen maajohtaja, avasi tilaisuuden keskustelemalla IAB Finlandin Pasi Raassinan kanssa digitaalisen mainonnan nykytilasta Suomessa ja Teadsin asemasta tällä markkinalla. Ludwig Möckel, Senior Creative Strategist - Teads Studio, kertoi omassa puheenvuorossaan, miten mainosten optimointi attentionin suhteen, hyödyntäen tekoälyä, voi parantaa kampanjoiden tehokkuutta. Ludwig kertoi myös esimerkkejä ja parhaita käytäntöjä, joissa huomio on ollut kampanjoiden keskiössä.
Tämä tilaisuus tarjosi käytännön oppeja huomion optimoinnista tekoälyn avulla ja kampanjoiden tehokkuuden parantamisesta.
Ohjelma
Alkusanat - Miksi Teads tulee Suomen digimarkkinoinnin kentälle - Pasi Raassina | IAB Finland ja Niclas Kevin | Teads
Creative Optimization Maximizes Attention - Ludwig Möckel | Teads (lataa prese)
Q&A
25.10.2024
Tallenne: Tulos tai ulos!
Lokakuun seminaari kokosi yhteen alan asiantuntijat esittelemään, miten digitaalisen markkinoinnin tuloksellisuutta voidaan optimoida. Seminaarissa kuultiin tuoreimmat näkökulmat ja ratkaisut markkinointisi tehostamiseen, asiakasyhteistyön vahvistamiseen sekä tuloksellisuuden maksimoimiseen. Tapahtumassa pureuduttiin mm. kysymyksiin: Miten retail median tehokkuutta hyödynnetään markkinoinnissa? Kuinka mainoshukkaa vähennetään ja ROI parannetaan? Entä miten mitattavuus ja cross-media -mittaus optimoivat kampanjoiden vaikuttavuutta?
lue lisää09.10.2024
Tallenne: Attention! Huomio ratkaisee
Webinaarissa alan asiantuntijat jakavat uusimmat löydöksensä ja käytännön esimerkkejä siitä, miten huomio voidaan herättää ja ylläpitää erityisesti gaming-, social-, uutis- ja audioympäristöissä. Lisäksi saat tietoa huomion analytiikan haasteista ja mahdollisuuksista sekä ulkomainonnan roolista huomioarvon maksimoimisessa.
lue lisää02.10.2024
Tallenne: Industry Insider: Luovuus - avain tuloksiin ulkomainonnassa
Luovuus on ulkomainonnan menestyksen ytimessä, ja oikein käytettynä se voi olla avain tehokkuuteen ja vaikuttavuuteen. Tässä webinaaritallenteessa kuullaan markkinoinnin huippuammattilaisia, jotka jakavat parhaita käytäntöjä, luovia esimerkkejä ja case-tarinoita maailman menestyneimmistä ulkomainoskampanjoista.
lue lisää26.09.2024
Tallenne: IAB Tietoisku
Syyskuun Tietoiskussa julkaistiin ensimmäistä kertaa IAB Finlandin Digimarkkinapulssin, joka on uusi kvartaaleittain tehtävä ”fiilisindeksi” kuvaamaan digimarkkinan uskoa tulevaan. Digitaalisen audion työryhmä on tuottanut entisen Podcast ostajan oppaan pohjalta laajemman koko digitaaliseen audion kattavan oppaan: Digiaudion ostajan opas. Attention työryhmä on muodostanut suomenkielisen määritelmän Attentionista auttamaan markkinaa ymmärtämään paremmin mistä on kyse.
lue lisää