Icon
Tallenne: Digimainonnan mittaaminen – mitä ja miten? Tallenteet

Tallenne: Digimainonnan mittaaminen – mitä ja miten?

12.09.2025

 

Digimarkkinoinnin mittaamisen ajankohtaiset näkökulmat – IAB Finlandin asiantuntijaseminaari

Digimarkkinoinnin kehittyessä ja kuluttajakäyttäytymisen muuttuessa myös mittaamisen tavat, työkalut ja tavoitteet uudistuivat.

IAB Finlandin asiantuntijaseminaarissa pureuduttiin ajankohtaisiin näkökulmiin digimainonnan mittaamisesta: Mitä mittasimme juuri nyt? Millaisia ratkaisuja oli tarjolla eri medioille? Miten mittausdataa voitiin hyödyntää markkinoinnin suunnittelussa ja optimoinnissa?

Seminaarissa kuultiin konkreettisia esimerkkejä, uusimpia ratkaisuja, näkemyksiä ja inspiraatiota eri mittaamisen osa-alueilta sekä kansainväliseltä että kotimaiselta kentältä. Tapahtuma tarjosi eväitä kaikille, jotka halusivat kehittää mittaamisen kyvykkyyksiä ja ymmärtää, mikä todella toimii.

 

OHJELMA:

Cross-platform measurement in Europe – Aurélie Brunet de Courssou | RTL AdAlliance (lataa prese)

HybridiTV on mahdollistanut digitaalisen ja reaaliaikaisen lineaaritelevision mittaamisen – Jani Saari | Digita (lataa prese)

Digitaalisen videon mittaaminen – Milloin olet onnistunut? – Miika Luoma | Alma Media (lataa prese)

Miten optimoit mainosbudjettisi monikanavamittauksen avulla - Juha Ourila | AudienceProject (lataa prese)

IAB Studio: Miten mitata digimarkkinoinnin vaikuttavuutta? – Moderaattori: Aleksi Ylitalo | RTL AdAlliance, Oskari Vanne | IPG Mediabrands / Kinesso, Susanna Gustavson | SOK

Smarter Campaigns Through Better Measurement - Jakub Skwarsk | Digiseg (lataa prese)

Taas yksi tapa mitata - mihin keskittyä markkinoinnin mittareiden viidakossa? – Patrick Laukkonen | SOK Smart Marketing (lataa prese)

 

12.09.2025

Tallenne: Digimainonnan mittaaminen – mitä ja miten?

IAB Finlandin asiantuntijaseminaarissa pureuduttiin digimarkkinoinnin mittaamisen ajankohtaisiin näkökulmiin ja käytännön esimerkkeihin. Tallenteella pääset seuraamaan alan asiantuntijoiden puheenvuoroja ja paneelikeskustelua siitä, miten mittaamisen työkalut, tavoitteet ja käytännöt kehittyivät digimarkkinoinnin murroksessa.

lue lisää

29.08.2025

Tallenne: IAB & NØRR3 & Tre Kronor Media - Dynaaminen markkinointi & AI: Automaatiolla kilpailuetua

Tässä webinaaritallenteessa kuulet, miten dynaaminen markkinointi, automaatio ja tekoäly mullistavat digitaalisen mainonnan. NØRR3 ja Tre Kronor Media esittelevät käytännön ratkaisuja, joilla markkinoinnin tehoa voidaan kasvattaa merkittävästi.

lue lisää

18.06.2025

Tallenne: Digitaalinen mediamarkkina 2024 ja 2025

Kesäkuussa 2025 järjestetty webinaari "Digitaalinen mediamarkkina 2024 ja 2025" pureutui syvälle digitaalisen mediamainonnan kehitykseen Euroopassa ja Suomessa. 

lue lisää

03.06.2025

Tallenne: IAB Industry Insider - Programmatic DOOH in Finland and the Nordics

Welcome to the recording of the Industry Insider webinar, hosted by IAB Finland and JCDecaux Finland. This session dives into the latest trends and future outlook of programmatic Digital Out of Home (DOOH) advertising across the Nordic markets.

lue lisää