Icon
Tagihaku

Hakemasi tagi esiintyy seuraavissa blogikirjoituksissa

27.04.2022

55 % mediamainonnasta digitaalista vuoden ensimmäisellä kvartaalilla

Verkkomainonnan määrä vuoden 2022 ensimmäisellä kvartaalilla oli 161,8 milj. euroa ja reilusti yli puolet (55 %) mediamainonnasta oli digitaalista. Vuoden 2021 ensimmäiseen kvartaaliin verrattuna kaikki suurimmat digimainonnan momentit olivat yli 10 % kasvussa.

lue lisää

29.03.2019

IAB Network Next - Ohjelmallisen mainonnan trendit ja laadun kirittäminen

Ohjelmallisen mainonnan käsite vaatii tosin tarkennuksia näitä ennusteita tarkasteltaessa, sillä se sisältää kaiken ohjelmallisen alustojen kautta ostetun mainonnan, myös suoraan yksittäiseen mediaan kohdistuvat ostot.

lue lisää

16.01.2019

Mitä 2019 pitää digimainonnassa ottaa haltuun?

Alan asiantuntijat kertovat

lue lisää

07.09.2017

IAB selvitti: Suomessa mainosnäytöistä blokataan esto-ohjelmilla 8,1 %

lue lisää