Icon
Tagihaku

Hakemasi tagi esiintyy seuraavissa blogikirjoituksissa

10.05.2021

With Recent News and Google Chrome Sunsetting the Cookie, What’s on the Horizon for Funding News and Media?

3P-evästeiden poistuminen ei ole enää horisontissa, vaan konkretisoituu näillä näkymin jo rontti puolen vuoden päästä. Muutos vaikuttaa käytännössä kaikkien markkinoijien mainontaan sekä liiketoimintaan, mutta paljon muuttuu luonnollisesti myös julkaisijoiden puolella. IABlogissa Netricin toimitusjohtaja Daniel Ahlbert päivittää evästeiden tilalle tulevien ID-tunnisteiden trendejä sekä hyötyjä julkaisijalle.

lue lisää

10.05.2021

Evästemuutos edessä - oletko valmis?

Mainonnan teknologiayritys Adform ja ja digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin yhteisö IAB Finland toteuttivat maalis–huhtikuussa tutkimuksen, jossa selvitettiin suomalaisten mainostajien ajatuksia kolmannen osapuolen evästeiden käytön loppumisesta mainostamisen näkökulmasta. Tutkimukseen osallistui 52 markkinointipäättäjää.

lue lisää

31.03.2021

Hei mainostaja - Kuinka mittaat tulevaisuudessa?

Digimainonnan, ja erityisesti ohjelmallisen display- ja videomainonnan, erityispiirteenä voidaan pitää tarkkaa mitattavuutta ja kohdentamista, joka on perustunut kolmannen osapuolen evästeiden käyttöön sivustosta riippumatta. Mitä tulevat selainmuutokset käytännössä tarkoittaa mainostajille ja miten tuleviin muutoksiin voi varautua?

lue lisää

17.02.2021

IAB Europen Guide to the Post Third-Party Cookie Era – vuoden 2021 bestseller!

Oppaassa nimensä mukaisesti avataan miten digimarkkina näyttäisi asettuvan 3P evästeiden jälkeisenä aikana

lue lisää