Icon
Etusivu
Ohjelmallisen ostamisen nykytila ja trendit Suomessa 2024
Highlight image
Tilaa IAB uutiskirje

Uutiskirjeen tilaajana saat ensimmäisten joukossa tiedon tärkeistä tapahtumista ja koulutuksista!

lue lisää
IAB Digimarkkinapulssi

Markkinapulssi on HYVIN nopea kvartaaleittain tehtävä kysely, johon vastaaminen kestää 15 sekuntia.

KOULUTUKSET
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 9/24 24.09.2024

Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.

lue lisää

Artikkeli Webinaaritallenteet | 12.09.2024

Tallenne: Resepti vaikuttavampaan digimainontaan

Tervetuloa seuraamaan Resepti vaikuttavampaan digimainontaan -seminaarin tallennetta! Tämä tallenne tarjoaa konkreettisia näkökulmia ja innovatiivisia ratkaisuja siitä, miten digitaalista mainontaa voidaan tehdä entistä vaikuttavammaksi. Seminaarin aikana käsiteltiin muun muassa ohjelmallisesti ostettua ulkomainontaa, brändin merkitystä mainonnan vaikuttavuudessa sekä CTV-mainonnan hyödyntämistä.

lue lisää

Artikkeli Webinaaritallenteet | 04.09.2024

Tallenne: Aleph x IAB: Snapchat mainonnan ABC

Tervetuloa seuraamaan IAB Finlandin ja Alephin yhteistä koulutustallennetta. Koulutuksessa käsiteltiin käytännön tasolla Snapchatin mainonnan mahdollisuuksia brändimainostajan näkökulmasta.

lue lisää

Artikkeli Webinaaritallenteet | 29.08.2024

Tallenne: Teads x IAB: Attention nousuun luovan optimoinnilla

Tule mukaan IAB Finlandin ja Teadsin koulutuswebinaarin tallenteen pariin. Syvennyimme tallenteessa siihen, miksi attention on vähäistä ja miten voimme parantaa kampanjoiden attentionia ja tehokkuuutta optimoimalla mainoksien luovaa hyödyntämällä esimerkiksi tekoälyä.

lue lisää

Uutiset | 27.08.2024

REKRY: Development & Sales Manager, Education Programs

IAB Finland hakee joukkoihinsa uutta henkilöä, lue roolin kuvaus täältä.

lue lisää
Seminaarit, Webinaarit
Webinaari: IAB Tietoisku 25.09.2024

IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.

lue lisää
IAB Studio: Retail Media - Suomi vs. Eurooppa 1/2

Tässä jaksossa sukellamme syvälle Suomen ja Euroopan retail median markkinatilanteeseen. Vertailemme...

Highlight icon
Tutustu IAB:n työryhmiin

Ole muutoksen tekijä

Tutustu
Retail media Suomen tilannekatsaus

IAB Finlandin Retail media -työryhmä selvitti suomalaisten markkinoijien ja mainonnan osaajien tieto...

Highlight picture
Internet ilman kohdennettua mainontaa tutkimus 2024 Lataa tutkimusraportti