Icon
Etusivu
Highlight image
IAB X Adform: Ohjelmallisen ostamisen nykytila ja trendit Suomessa

Industry Insider webinar

Highlight image
Liity jäseneksi

IAB Finland on innostuneiden ja uteliaiden ammattilaisten yhteisö

lue lisää
Highlight image
Kat­saus kes­ki­tet­tyyn asia­kas­da­taan - CDP os­ta­jan opas

IAB Finlandin Martech ja Data työryhmät halusivat selvittää mikä on tilanne Suomessa asiakasdatahall...

Artikkeli Webinaaritallenteet | 01.12.2022

Tallenne: Industry Insider - IAB X Adform - Ohjelmallisen ostamisen nykytila ja trendit Suomessa

Lähes 60 % Euroopan display- ja videomainonnasta ostetaan ohjelmallisesti kasvutrendin ollessa selvä; vuonna 2021 ohjelmallisen ostamisen kautta ostettavan mainonnan määrä kasvoi lähes 34 prosenttia. Myös Suomessa ohjelmallisesti ostettavan digimainonnan määrä on kasvussa, vaikka volyymit eivät yllä Euroopan keskiarvon tasolle.

lue lisää

Artikkeli Webinaaritallenteet | 25.11.2022

Tallenne: Smart Marketing - Kohti tulevaisuuden markkinointia

Tulevaisuuden markkinoinnissa tullaan näkemään paljon fiksuja ratkaisuja toteuttaa tuttuja vanhoja asioita uudella tavalla, kuten markkinoinnin mittaaminen ja tuloksellisuuden todentaminen ja kohdentaminen. Uudistuneiden vanhojen tuttujen lisäksi mahdollisuuksien kirjoon vakiinnuttaa asemansa myös kasvavat kanavat, kuten kaupan media ja metaverse. Minkälaisia mahdollisuuksia nämä tulevaisuuden aiheet antavat markkinoijalle? Missä mennään tällä hetkellä ja mitä on luvassa?

lue lisää

Artikkeli IABlogi | 18.11.2022

Videomainonnalla menee kovaa Euroopassa ja Suomessa

IAB Europe julkaisee vuosittain AdEx Bencmark raportin, joka mittaa ja arvioi Euroopan digitaalisen mainonnan panostuksia kattaen kaikkiaan 28 eri markkinaa. Tästä täydessä AdEx raportissa kuvataan eri formaattien ja kanavien vaikutukset Euroopan digitaaliseen mainontaan, joka päätyi 30,5 prosentin vuotuiseen kasvuun vuonna 2021. Euroopan koko digitaalisen mainonnan panostukset olivat vuonna 2021 92 miljardia euroa.

lue lisää

Artikkeli IABlogi | 15.11.2022

IAB Jäsenesittely: Aste Helsinki ja Teemu Martikainen

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Aste Helsinki ja Teemu Martikainen

lue lisää
Webinaarit, Seminaarit
Webinaari: Trend Alert: IAB goes Gaming 14.12.2022

Pelaaminen on kehittynyt yhdeksi maailman suurimmista viihteen muodoista käytetyn ajan, tuotetun rahan ja yleisön koon suhteen – ja se tavoittaa laajan ja sitoutuneen väestörakenteen useilla alustoilla.

lue lisää
Highlight image
Jäsenille: TCF CMP jäsenetuhintaan

Gravito tarjoaa IAB:n jäsenille TCF CMP:n jäsenetuhintaan ja avaimet käteen periaatteella

Highlight icon
Tutustu IAB:n työryhmiin

Ole muutoksen tekijä

Tutustu
Luovuusekstra KonversiO-Optimisteissa

Ensimmäisessä jaksossa keskustellaan kuka saa olla luova?

Highlight picture
Lataa päivitetty podcast-mainonnan ostajan -opas

Mobiililaitteet ja suoratoistopalvelut mahdollistavat sen, että kuuntelija on saavutettavissa missä ja milloin vain esimerkiksi kuulokkeiden, kodin älylaitteiden tai auton äänentoistojärjestelmien kautta. Tämä opas keskittyy digitaalisen audion muodoista podcasteihin.

lataa opas