Icon
Tallenne: Tekoälykäs markkinointi Markkinaluvut

Tallenne: Tekoälykäs markkinointi

03.04.2024


Tervetuloa sukeltamaan tekoälyn ja markkinoinnin risteykseen! Tämä tallenne tarjoaa syvällisen katsauksen siihen, miten tekoäly muuttaa markkinointialaa – nyt ja tulevaisuudessa. Webinaarin asiantuntijat jakavat näkemyksiään ja kokemuksiaan siitä, miten tekoälyä voidaan hyödyntää markkinoinnissa uudella ja innovatiivisella tavalla.

Tässä webinaarissa keskityimme antamaan konkreettisia esimerkkejä ja käytännön vinkkejä, joita voit välittömästi soveltaa omaan työhösi. Aiheet kattavat laajan kirjon, aina personoiduista asiakaskokemuksista ja datan analysoinnista, audion käytöstä innovoinnissa ja digitaalisen mainonnan automatisoinnista, mainonnan tuotannon tehostamiseen tekoälyn avulla. Saat kuulla, miten tekoäly voi toimia liiketoiminnan kasvun veturina syventämällä asiakasymmärrystä ja miten se voi mullistaa mainonnan tuotannon prosessit.

Tämä on ainutlaatuinen tilaisuus pysyä ajan tasalla markkinoinnin uusimmista trendeistä ja teknologisista innovaatioista. Tapahtuma on suunniteltu kaikille digitaalisessa ympäristössä toimiville asiantuntijoille ja yrityksille, oli roolisi sitten julkaisija, mainostaja, palvelun tuottaja tai ostaja.

Älä jätä käyttämättä tätä mahdollisuutta syventää ymmärrystäsi tekoälyn roolista digitaalisessa markkinoinnissa ja varaa paikkasi nyt tässä maksuttomassa webinaarissa. Liity mukaan oppimaan, miten voit hyödyntää tekoälyä oman markkinointistrategiasi kehittämisessä ja saavuttaa uusia menestyksen tasoja!

Ohjelma

Tervetuloa - Mira Vaurula | IAB Finland & Pasi Raassina | IAB Finland

Reality-check tekoälykkäälle markkinoijalle - Jukka Niittymaa | Sherpa (lataa prese)

Hyödynnä tekoälyä markkinoinnissa - vie personoidut omnikanavaiset asiakaskokemukset seuraavalle tasolle - Samuel Tenhunen | Tietoevry & Sami Pappila | Microsoft Finland (lataa prese)

Tekoälyn hyödyntäminen audiossa ja innovoinnissa - Sini Kervinen | Bauer Media (lataa prese)

Liiketoimintalähtöinen markkinointi tekoälyllä - Jere Meriluoto | Superlines (lataa prese)

Tekoälyn mahdollisuudet digitaalisessa mainonnassa ja datan analysoinnissa - Petri Mertanen | Mertanen Analytics (lataa prese)

Mainonnan tuotannon transformaatio - Anna Porvari | Kuubi (lataa prese)

Loppusanat - Mira Vaurula | IAB Finland & Pasi Raassina | IAB Finland

 

Ohessa Microsoftin Dynamics 365 Customer Insights demo generatiivisen tekoälyn hyödyntäminen markkinoinnin tehostamisessa, joka jäi webinaarissa esittämättä:

iabfinlanddigimarkkinointipodcastblogiIAB FinlandjäsenetmarkkinaluvutjäsenesittelysisältömarkkinointiverkkomainontadigimainontaIAB StudiomediamainontaSosiaalinen mediajäsen

04.06.2025

Verkkomainonta kasvussa Q1/2025

Verkkomainonnan määrä vuoden 2025 ensimmäisellä kvartaalilla oli noin 169 miljoonaa euroa. Vuoden 2024 vastaavaan kvartaaliin verrattuna digimainonnan määrä nousi noin kolme prosenttia. Verkkomainonnan osuus kaikesta mediamainonnasta jatkaa hidasta kasvua, ollen Q1/2025 aikana 59 %.

lue lisää

14.02.2025

Digitaalinen ulkomainonta jatkoi vahvaa kasvuaan 2024 – markkinaestimaatti nousi 61 miljoonaan euroon

IAB Finlandin Digitaalisen ulkomainonnan työryhmän arvion mukaan digitaalisen ulkomainonnan (DOOH) markkinan koko Suomessa kasvoi vuonna 2024 noin 61 miljoonaan euroon. Tämä tarkoittaa 14 prosentin kasvua vuoteen 2023 verrattuna, jolloin markkina oli 53,6 miljoonaa euroa. Vuoden 2024 markkinakasvu osoittaa, että DOOH on yksi vauhdikkaammin kasvavista mainonnan muodoista Suomessa. 

lue lisää

14.02.2025

Suomessa noin 15 miljoonaa natiivimainoseuroa vuonna 2024

IAB Finlandin sisältömarkkinoinnin työryhmä on julkaissut arvion natiivimainonnan määrästä Suomessa. Vuoden 2024 estimaatti on 14,6 miljoonaa euroa, jossa on laskua vuoteen 2023 verratuna noin 7 %.

lue lisää

14.02.2025

Digitaalisen audiomainonnan kasvu jatkui Suomessa myös vuonna 2024

IAB Finlandin digitaalisen audiomainonnan työryhmän toteuttaman arvion mukaan digiaudiomainonnan markkina vuonna 2024 oli 9,5 miljoonaa euroa. Vuonna 2023 markkina-arvio oli 9,3 miljoonaa euroa ja sitä edeltävänä vuonna 2022 7,1 miljoonaa euroa.

lue lisää
Highlight picture
Tilaa IAB Finlandin uutiskirje

 IAB Finlandin tietosuojaseloste

IAB Finlandin uutiskirjeen tilaamalla raivaat tiesi digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan etulinjaan. Saat ensimmäisten asiantuntijoiden joukossa tiedon huippuammattilaisten laatimista ilmaisista oppaista, tärkeistä ja ajankohtaisista ohjeistuksista sekä IAB Finlandin arvostetuista koulutuksista ja tapahtumista. Lisäksi tarjoamme joka kuukausi rahanarvoisia lisäsisältöjä – asiantuntijalta toiselle. Tervetuloa digitiedon lähteelle!