Icon
Tilaa uutiskirje ja voita seminaarilippu IABlogi

Tilaa uutiskirje ja voita seminaarilippu

14.01.2019

Tervetuloa digimarkkinoinnin huipulle!

IAB Finlandin uutiskirjeen tilaamalla raivaat tiesi digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan etulinjaan. Saat ensimmäisten asiantuntijoiden joukossa tiedon huippuammattilaisten laatimista ilmaisista oppaista, tärkeistä ja ajankohtaisista ohjeistuksista sekä IAB Finlandin arvostetuista koulutuksista ja tapahtumista. Lisäksi tarjoamme joka kuukausi rahanarvoisia lisäsisältöjä – asiantuntijalta toiselle. Tervetuloa digitiedon lähteelle!

Voita IAB-seminaarilippu, arvo 100 eur

Tilaamalla uutiskirjeen tammikuun 2019 aikana voit osallistua arvontaan, jossa kolme onnekasta voittaa lipun (arvo noin 100 eur) valitsemaansa maksulliseen IAB-seminaariin vuoden 2019 aikana. Seminaarit ovat alan ammattilaisten arvostamia ja myydään usein nopeasti loppuun. Tutustu monipuolisiin maksullisiin ja maksuttomiin tapahtumiimme ja merkitse jo nyt kiinnostavat kohtaamiset kalenteriisi! Muista, että tapahtumakalenteri päivittyy säännöllisesti, joten siellä kannattaa vierailla useamminkin – myös uutiskirjeemme tiedottaa tapahtumista.

Tilaa siis uutiskirjeemme heti jotta tiedät, mitä digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan huipulla tapahtuu!

P.S. Muista myös IAB Finlandin Suomessa suoritettavat digitaalisen myynnin ja markkinoinnin sertifikaatit sekä IDM-tutkinnot, jotka tekevät sinusta entistä asiantuntevamman ammattilaisen!

09.06.2021

Kaupan media auttaa mainostajia vaikeinakin aikoina ja ui mediamarkkinassa vastavirtaan

Maailman suurimmat mediayhtiöt ovat tällä hetkellä kauppoja. Amazonin, Krogerin, CVS:n ja Targetin kaltaiset kaupat näyttävät suuntaa markkinoinnille. Suomalaisille mainostajille kaupan media on vielä uusi tuttavuus. Olemme tutkineet kaupan median tunnettuutta Suomessa ja havainneet, että nousujohteisesta kehityksestä huolimatta sitä voitaisiin hyödyntää entistä enemmän.

lue lisää

03.06.2021

Peliala tarjoaa uusia mahdollisuuksia mainostajalle

Peliala on noussut maailman suurimmaksi viihdetoimialaksi. Mainostajalle tämä tarjoaa uusia mahdollisuuksia mielenkiintoisen mediaympäristön, laajan ja sitoutuneen yleisön sekä laadukkaiden mainosratkaisujen osalta.

lue lisää

01.06.2021

Kuinka tavoittaa kohdeyleisö kolmannen osapuolen evästeiden kadotessa?

Tänä keväänä yksi markkinointikentän kuumimmista puheenaiheista on ollut kolmannen osapuolen evästeiden poistuminen. Miten markkinoija voi reagoida tähän mainonnan radikaaliin muutokseen ja kuinka mainontaa voidaan kohdentaa jatkossa?

lue lisää

25.05.2021

Sosiaalisen median trendit: Lyhytvideot

IAB Finlandin sosiaalisen median trendityöryhmä kirjoittaa vuoden 2021 aikana mainostajille suunnatun blogisarjan sosiaalisen median trendeistä. Ensimmäisessä osassa syvennytään somen lyhytvideoihin.

lue lisää