Icon
Tallenne: Ulkomainonnan kirkas tulevaisuus - IAB:n ja Ulkomainosliiton DOOH-webinaari Tallenteet

Tallenne: Ulkomainonnan kirkas tulevaisuus - IAB:n ja Ulkomainosliiton DOOH-webinaari

16.06.2022

IAB Finlandin ja Ulkomainosliiton webinaarissa “Ulkomainonnan kirkas tulevaisuus” käytiin läpi digitaalisen ulkomainonnan kuumimpia (data)trendejä, onnistuneita kampanjacaseja sekä luotiin katsaus digitaalisuuden mahdollistamiin uusiin mainosmuotoihin. Tapahtumassa julkaistiin myös historiallisesti ensimmäistä kertaa digitaalisen ulkomainonnan määrä Suomessa sekä IAB Finlandin DOOH-ostajan opas. Ulkomainonta on jo nyt läsnä arki- ja vapaa-ajan ympäristössämme ja se tavoittaa suuren osan väestöstä – tulevaisuudessa myös entistä näyttävämmillä ja paremmin kohdennettavilla mainosratkaisuilla.

Webinaarissamme 15.6. olivat puhumassa: Clear Channel, JCDecaux, Doohlabs & Yondel, Warner Bros. Discovery ja Ocean Outdoor.

Ohjelma

9:00 Tervetuloa ja digitaalisen ulkomainonnan määrä Suomessa 2021 - Pasi Raassina / IAB Finland & Teemu Kontkanen / Mediateko / Outdoor Finland

9:15 Miten hyödyntää mainonnassa klassista ja digitaalista ulkomainontaa - Elina Valtia / Warner Bros. Discovery (lataa prese)

9:35 Kaupan median nousu ja ohjelmallinen ostaminen globaalisti vuonna 2023 - Janne Lohvansuu / Doohlabs ja Tiina Tikkinen / Yondel (lataa prese)

9:55 IAB Studio - Ulkomainonnan kirkas tulevaisuus - IAB Finlandin DOOH-työryhmän puheenjohtaja Jesse Jussila (Clear Channel) johtaa paneelikeskustelua DOOH-mainonnan tulevaisuudesta Jenni Heinosen (JCDecaux) ja Outi Pekkalan (dentsu) kanssa.

10:15 DOOH 2.0 – tech, creativity & integration - Jesper Albansson / Ocean Outdoor (Lataa prese)

10:35 The Power of Programmatic DOOH - Marc Bergers / JCDecaux (lataa prese)

10:55 Loppusanat - Pasi Raassina IAB Finland & Teemu Kontkanen / Mediateko / Outdoor Finland

 

18.06.2025

Tallenne: Digitaalinen mediamarkkina 2024 ja 2025

Kesäkuussa 2025 järjestetty webinaari "Digitaalinen mediamarkkina 2024 ja 2025" pureutui syvälle digitaalisen mediamainonnan kehitykseen Euroopassa ja Suomessa. 

lue lisää

03.06.2025

Tallenne: IAB Industry Insider - Programmatic DOOH in Finland and the Nordics

Welcome to the recording of the Industry Insider webinar, hosted by IAB Finland and JCDecaux Finland. This session dives into the latest trends and future outlook of programmatic Digital Out of Home (DOOH) advertising across the Nordic markets.

lue lisää

30.05.2025

Tallenne: Näkökulmia digimarkkinoinnin vastuullisuuteen

Markkinoinnin vastuullisuuteen kiinnitetään entistä enemmän huomiota, kun markkinoinnin ammattilaiset etsivät kestävämpiä ratkaisuja markkinoida. Vastuullisen digimarkkinoinnin mittaaminen yleistyy ja vastuullisesti viestiminen eri kanavissa korostuu.

lue lisää

16.05.2025

Tallenne: Mitä kuuluu Retail media?

Retail media on noussut nopeasti yhdeksi markkinoinnin kiinnostavimmista ja dynaamisimmin kehittyvistä osa-alueista. Kun katseet ovat kääntyneet siihen, miten ostopäätökset syntyvät, markkinointiviestin ajoituksella, kontekstilla ja kohdentamisella on ollut suurempi merkitys kuin koskaan. Retail median voima on piillyt juuri sen kyvyssä yhdistää data, konteksti ja kuluttajan hetki.

lue lisää