
Hakemasi tagi esiintyy seuraavissa blogikirjoituksissa
17.02.2021
IAB Europen Guide to the Post Third-Party Cookie Era – vuoden 2021 bestseller!
Oppaassa nimensä mukaisesti avataan miten digimarkkina näyttäisi asettuvan 3P evästeiden jälkeisenä aikana
lue lisää16.02.2021
Korvaako FLoC kolmannen osapuolen evästeen Chrome selaimessa?
Suvi Leino tiivistää, mistä Privacy Sandbox -hankkeessa ja FLoC:issa on kyse.
lue lisää22.01.2021
DOOH -työryhmän uuden puheenjohtajan terveiset
Digitaalisen ulkomainonnan työryhmän keskiössä on alusta saakka ollut alan yhteisten toimintatapojen terävöitys ja myös toimialaa hyödyntävän tiedon jakaminen ja tällä tiellä jatkamme edelleen. Alkaneeseen vuoteen lähdemme etenkin tavoitteenamme kehittää ja edistää digitaalisen ulkomainonnan toimialaa ja kasvattaa ymmärrystä sitä kohtaan.
lue lisää12.01.2021
Outstream on avainasemassa liiketoiminnan kasvulle vuonna 2021
Online -videoiden kulutus kasvaa Suomessa nopeasti. Ihmiset käyttävät yhä enemmän online-videosisältöjä pysyäkseen ajan tasalla, viihdyttääkseen itseään ja ollakseen yhteyksissä muihin. Ennusteen mukaan vuonna 2022 yli 80 prosenttia kuluttajien internetliikenteestä ajetaan maailmanlaajuisesti nettivideolla.
lue lisää