Icon
Tallenne: Tekoälykäs markkinointi Tallenteet

Tallenne: Tekoälykäs markkinointi

03.04.2024


Tervetuloa sukeltamaan tekoälyn ja markkinoinnin risteykseen! Tämä tallenne tarjoaa syvällisen katsauksen siihen, miten tekoäly muuttaa markkinointialaa – nyt ja tulevaisuudessa. Webinaarin asiantuntijat jakavat näkemyksiään ja kokemuksiaan siitä, miten tekoälyä voidaan hyödyntää markkinoinnissa uudella ja innovatiivisella tavalla.

Tässä webinaarissa keskityimme antamaan konkreettisia esimerkkejä ja käytännön vinkkejä, joita voit välittömästi soveltaa omaan työhösi. Aiheet kattavat laajan kirjon, aina personoiduista asiakaskokemuksista ja datan analysoinnista, audion käytöstä innovoinnissa ja digitaalisen mainonnan automatisoinnista, mainonnan tuotannon tehostamiseen tekoälyn avulla. Saat kuulla, miten tekoäly voi toimia liiketoiminnan kasvun veturina syventämällä asiakasymmärrystä ja miten se voi mullistaa mainonnan tuotannon prosessit.

Tämä on ainutlaatuinen tilaisuus pysyä ajan tasalla markkinoinnin uusimmista trendeistä ja teknologisista innovaatioista. Tapahtuma on suunniteltu kaikille digitaalisessa ympäristössä toimiville asiantuntijoille ja yrityksille, oli roolisi sitten julkaisija, mainostaja, palvelun tuottaja tai ostaja.

Älä jätä käyttämättä tätä mahdollisuutta syventää ymmärrystäsi tekoälyn roolista digitaalisessa markkinoinnissa ja varaa paikkasi nyt tässä maksuttomassa webinaarissa. Liity mukaan oppimaan, miten voit hyödyntää tekoälyä oman markkinointistrategiasi kehittämisessä ja saavuttaa uusia menestyksen tasoja!

Ohjelma

Tervetuloa - Mira Vaurula | IAB Finland & Pasi Raassina | IAB Finland

Reality-check tekoälykkäälle markkinoijalle - Jukka Niittymaa | Sherpa (lataa prese)

Hyödynnä tekoälyä markkinoinnissa - vie personoidut omnikanavaiset asiakaskokemukset seuraavalle tasolle - Samuel Tenhunen | Tietoevry & Sami Pappila | Microsoft Finland (lataa prese)

Tekoälyn hyödyntäminen audiossa ja innovoinnissa - Sini Kervinen | Bauer Media (lataa prese)

Liiketoimintalähtöinen markkinointi tekoälyllä - Jere Meriluoto | Superlines (lataa prese)

Tekoälyn mahdollisuudet digitaalisessa mainonnassa ja datan analysoinnissa - Petri Mertanen | Mertanen Analytics (lataa prese)

Mainonnan tuotannon transformaatio - Anna Porvari | Kuubi (lataa prese)

Loppusanat - Mira Vaurula | IAB Finland & Pasi Raassina | IAB Finland

 

Ohessa Microsoftin Dynamics 365 Customer Insights demo generatiivisen tekoälyn hyödyntäminen markkinoinnin tehostamisessa, joka jäi webinaarissa esittämättä:

11.03.2025

Tallenne: Reshaping Omnichannel

IAB:n kevään ensimmäinen seminaari tarjosi syväsukelluksen monikanavaiseen markkinointiin – tai kuten rakkaalla lapsella on monia nimiä, Omnichanneliin. Seminaarissa käsiteltiin monikanavaisen markkinoinnin keskeisiä teemoja, kuten tekoälyn roolia monikanavaisessa ostamisessa, luovan suunnittelun ja optimoinnin merkitystä sekä monikanavaisen markkinoinnin mittaamista.

lue lisää

13.02.2025

Tallenne: Digitaalisen telkkarin mahdollisuudet mainostajalle

IAB Finlandin ja Digitan järjestämä webinaari tarjosi kattavan katsauksen digitaalisen television tarjoamiin mahdollisuuksiin mainostajille. Tallenteelta pääset kuulemaan asiantuntijoiden näkemyksiä siitä, kuinka HD-siirtymä, kasvava ison ruudun kulutus ja HybridiTV:n innovatiiviset ratkaisut voivat luoda lisäarvoa niin brändeille kuin kuluttajille.

lue lisää

13.12.2024

Tallenne: Tietoisku

Vuoden viimeisessä tietoiskussa julkaisimme jo toista kertaa IAB Finlandin Digimarkkinapulssin, joka on uusi kvartaaleittain tehtävä ”fiilisindeksi” kuvaamaan digimarkkinan uskoa tulevaan. Lisäksi Pasi kertoi meille lähtökohtia digivuoteen 2025. Lavalle saatiin myös Readpeakin Sarianna Haakana kertomaan heidän tuoreen Nordic Native Advertising -tutkimuksen tuloksia.

lue lisää

05.12.2024

Tallenne: Kaikki irti datasta

Joulukuun seminaari kokosi yhteen datan ja kohdentamisen huippuasiantuntijat käsittelemään, miten asiakasdataa voidaan hyödyntää tehokkaammin markkinoinnissa. Päivän aikana syvennyttiin siihen, miten eri datalähteitä käytetään kampanjoiden optimoinnissa, kuinka evästeettömään tulevaisuuteen voidaan varautua ja miten digimainonnan tuloksellisuutta kasvatetaan. Osallistujat saivat ajankohtaisia näkemyksiä ja käytännön vinkkejä siitä, miten dataa voi hyödyntää paremmin niin uusien asiakkaiden tavoittamisessa kuin asiakasmyynnin maksimoinnissa.

lue lisää