
Tallenne: Tekoälykäs markkinointi
Tervetuloa sukeltamaan tekoälyn ja markkinoinnin risteykseen! Tämä tallenne tarjoaa syvällisen katsauksen siihen, miten tekoäly muuttaa markkinointialaa – nyt ja tulevaisuudessa. Webinaarin asiantuntijat jakavat näkemyksiään ja kokemuksiaan siitä, miten tekoälyä voidaan hyödyntää markkinoinnissa uudella ja innovatiivisella tavalla.
Tässä webinaarissa keskityimme antamaan konkreettisia esimerkkejä ja käytännön vinkkejä, joita voit välittömästi soveltaa omaan työhösi. Aiheet kattavat laajan kirjon, aina personoiduista asiakaskokemuksista ja datan analysoinnista, audion käytöstä innovoinnissa ja digitaalisen mainonnan automatisoinnista, mainonnan tuotannon tehostamiseen tekoälyn avulla. Saat kuulla, miten tekoäly voi toimia liiketoiminnan kasvun veturina syventämällä asiakasymmärrystä ja miten se voi mullistaa mainonnan tuotannon prosessit.
Tämä on ainutlaatuinen tilaisuus pysyä ajan tasalla markkinoinnin uusimmista trendeistä ja teknologisista innovaatioista. Tapahtuma on suunniteltu kaikille digitaalisessa ympäristössä toimiville asiantuntijoille ja yrityksille, oli roolisi sitten julkaisija, mainostaja, palvelun tuottaja tai ostaja.
Älä jätä käyttämättä tätä mahdollisuutta syventää ymmärrystäsi tekoälyn roolista digitaalisessa markkinoinnissa ja varaa paikkasi nyt tässä maksuttomassa webinaarissa. Liity mukaan oppimaan, miten voit hyödyntää tekoälyä oman markkinointistrategiasi kehittämisessä ja saavuttaa uusia menestyksen tasoja!
Ohjelma
Tervetuloa - Mira Vaurula | IAB Finland & Pasi Raassina | IAB Finland
Reality-check tekoälykkäälle markkinoijalle - Jukka Niittymaa | Sherpa (lataa prese)
Hyödynnä tekoälyä markkinoinnissa - vie personoidut omnikanavaiset asiakaskokemukset seuraavalle tasolle - Samuel Tenhunen | Tietoevry & Sami Pappila | Microsoft Finland (lataa prese)
Tekoälyn hyödyntäminen audiossa ja innovoinnissa - Sini Kervinen | Bauer Media (lataa prese)
Liiketoimintalähtöinen markkinointi tekoälyllä - Jere Meriluoto | Superlines (lataa prese)
Tekoälyn mahdollisuudet digitaalisessa mainonnassa ja datan analysoinnissa - Petri Mertanen | Mertanen Analytics (lataa prese)
Mainonnan tuotannon transformaatio - Anna Porvari | Kuubi (lataa prese)
Loppusanat - Mira Vaurula | IAB Finland & Pasi Raassina | IAB Finland
Ohessa Microsoftin Dynamics 365 Customer Insights demo generatiivisen tekoälyn hyödyntäminen markkinoinnin tehostamisessa, joka jäi webinaarissa esittämättä:
18.06.2025
Tallenne: Digitaalinen mediamarkkina 2024 ja 2025
Kesäkuussa 2025 järjestetty webinaari "Digitaalinen mediamarkkina 2024 ja 2025" pureutui syvälle digitaalisen mediamainonnan kehitykseen Euroopassa ja Suomessa.
lue lisää03.06.2025
Tallenne: IAB Industry Insider - Programmatic DOOH in Finland and the Nordics
Welcome to the recording of the Industry Insider webinar, hosted by IAB Finland and JCDecaux Finland. This session dives into the latest trends and future outlook of programmatic Digital Out of Home (DOOH) advertising across the Nordic markets.
lue lisää30.05.2025
Tallenne: Näkökulmia digimarkkinoinnin vastuullisuuteen
Markkinoinnin vastuullisuuteen kiinnitetään entistä enemmän huomiota, kun markkinoinnin ammattilaiset etsivät kestävämpiä ratkaisuja markkinoida. Vastuullisen digimarkkinoinnin mittaaminen yleistyy ja vastuullisesti viestiminen eri kanavissa korostuu.
lue lisää16.05.2025
Tallenne: Mitä kuuluu Retail media?
Retail media on noussut nopeasti yhdeksi markkinoinnin kiinnostavimmista ja dynaamisimmin kehittyvistä osa-alueista. Kun katseet ovat kääntyneet siihen, miten ostopäätökset syntyvät, markkinointiviestin ajoituksella, kontekstilla ja kohdentamisella on ollut suurempi merkitys kuin koskaan. Retail median voima on piillyt juuri sen kyvyssä yhdistää data, konteksti ja kuluttajan hetki.
lue lisää