
Tallenne Marketing Next: Oma data kilpailuetuna
IAB:n huhtikuun seminaarin aiheina datan ja brändin yhteinen liitto, mitä konversio tarkoittaa kasvun kannalta katsottuna, miten hyödyntää asiakkaan omaa dataa paremmin ja miten kasvattaa pienestä siemenyleisöstä iso metsä.
Nostetaan esille myös asiakaskokemuksen merkitys markkinoinnissa, mitä dataa hyvä markkinointi tarvitsee menestyäkseen ja erottuakseen massasta. 3P evästeiden poistumisen on ollut myös kuuma puheenaihe jo muutaman vuoden ajan, sen mukanaan tuomat haasteet tulevat näkymään mm. mainostuksen kohdennuksessa. Tule kuulemaan, kuinka yrityksen omalla datakyvykkyydellä voidaan selättää keksien poistumisen tuomia haasteita.
Tapahtuma sopii kaikille asiantuntijoille ja yrityksille, jotka toimivat digitaalisessa ympäristössä tavalla tai toisella, julkaisijana tai mainostajana, itse toimenpiteitä tuottavana tai niitä ostavana toimijana.
Lavalle nousevat puhumaan Alma, Tietoevry, Otava, LeadSpark, dentsu ja tapahtuman pääyhteistyökumppanina toimii: Alma
Ohjelma
9:00 - 9:10 Tervetuloa - Pasi Raassina / IAB Finland & Sampo Koskinen / Alma Mediaratkaisut
9:10 - 9:35 Miten aikaansaada kasvua brändillä ja datalla tulevaisuudessa? - Johanna Vartiainen / Alma Mediaratkaisut (lataa prese)
9:35 - 9:55 Asiakaskokemus ennen kaikkea - mitä dataa markkinointi tarvitsee menestyäkseen? - Hanna Jerkku / Tietoevry (lataa prese)
9:55 - 10:15 IAB Studio: Sampo Koskinen / Alma Mediaratkaisut, keskustelemassa Tatu Kuivalahti / Custobar & Antti Ellonen / Neste
10:15 - 10:35 Laatu on tärkeämpää kuin koskaan - Samu Saarelainen / Otavamedia (lataa prese)
10:35 - 10:55 Lisää kuluttajien sähköisiä markkinointilupia: mitä ja miten case-esimerkkien kautta - Sami Lahtinen / LeadSpark (lataa prese)
10:55 - 11:15 Datasta tekoihin; miksi organisaation datakulttuuria tulee kehittää - Henri Maunuksela / dentsu (lataa prese)
11:15 - 11:30 Loppusanat
Webinaarin pääyhteistyökumppanina Alma Media
18.06.2025
Tallenne: Digitaalinen mediamarkkina 2024 ja 2025
Kesäkuussa 2025 järjestetty webinaari "Digitaalinen mediamarkkina 2024 ja 2025" pureutui syvälle digitaalisen mediamainonnan kehitykseen Euroopassa ja Suomessa.
lue lisää03.06.2025
Tallenne: IAB Industry Insider - Programmatic DOOH in Finland and the Nordics
Welcome to the recording of the Industry Insider webinar, hosted by IAB Finland and JCDecaux Finland. This session dives into the latest trends and future outlook of programmatic Digital Out of Home (DOOH) advertising across the Nordic markets.
lue lisää30.05.2025
Tallenne: Näkökulmia digimarkkinoinnin vastuullisuuteen
Markkinoinnin vastuullisuuteen kiinnitetään entistä enemmän huomiota, kun markkinoinnin ammattilaiset etsivät kestävämpiä ratkaisuja markkinoida. Vastuullisen digimarkkinoinnin mittaaminen yleistyy ja vastuullisesti viestiminen eri kanavissa korostuu.
lue lisää16.05.2025
Tallenne: Mitä kuuluu Retail media?
Retail media on noussut nopeasti yhdeksi markkinoinnin kiinnostavimmista ja dynaamisimmin kehittyvistä osa-alueista. Kun katseet ovat kääntyneet siihen, miten ostopäätökset syntyvät, markkinointiviestin ajoituksella, kontekstilla ja kohdentamisella on ollut suurempi merkitys kuin koskaan. Retail median voima on piillyt juuri sen kyvyssä yhdistää data, konteksti ja kuluttajan hetki.
lue lisää