
Tallenne: Digin uudet menestystekijät
Seminaarissa sukellettiin syvälle emerging mediaan, eli nouseviin digitaalisiin markkinointikanaviin. Aikakaudessa, jossa mm. DOOH, digiaudio, CTV, Retail media sekä gaming ovat muuttamassa tapaa, jolla markkinointiamme teemme, on välttämätöntä pysyä ajan tasalla ja ymmärtää näiden kanavien potentiaali. Tämä seminaari tarjosi ainutlaatuisen mahdollisuuden kuulla alan asiantuntijoiden näkemyksiä, analyysejä ja ennen kaikkea konkreettisia case-esimerkkejä. Miksi esimerkiksi kannattaisi panostaa Amazoniin?
Aamun aikana tehtiin laaja katsaus nykyisiin ja tuleviin trendeihin digimarkkinoinnissa. Seminaari tarjosi monipuolisen ohjelman, jossa asiantuntijat monista alan yrityksistä jakavat oivalluksiaan ja kokemuksiaan.
Katsomalla tallenteet varmistat, että olet ajan hermolla digimarkkinoinnin nousevista kanavista ja teknologioista. Tämän lisäksi saat uusia näkökulmia ja työkaluja, joita voit soveltaa omaan työhösi.
Tapahtumassa lavalle nousivat: Clear Channel, Adform, Bauer Media, Teads, Retime sekä Playable. Tapahtuman pääyhteistyökumppanina toimii Clear Channel.
Agendalla:
8:45 Verkostoitumista, kahvia ja aamupalaa
9:30 Tervetuloa - Pasi Raassina / IAB Finland & Ville Bergman / Clear Channel
9:40 Miten digin edelläkävijät luovat kilpailuetua yhdistämällä reaalimaailman digimarkkinointiin? - Tuomas Kurki / Clear Channel ja Selja Selenius / Oikio (lataa prese)
10:00 CTV - The New Normal or History Repeating Itself? - Tasneem Domingo / Adform (lataa prese)
10:20 Korvilla näet paremmin - Lauri Domnick / Bauer Media (lataa prese)
10:40 IAB Studio: Digin uudet menestystekijät - Clear Channelin Lassi Tolosen ohjaamassa keskustelussa mukana Reetta Peltola / dentsu, Teemu Neiglick / OMG sekä Antti Ujainen / NORR3
10:55 Measuring Attention: Why It's More Crucial Than Ever for Online Advertising Success - Holger Maass / Teads (lataa prese)
11:15 Kohdeyleisön aktivointi pelillistämällä liveympäristössä - Max Söderholm / Playable ja Matti Markkola / Nelonen Media Live (lataa prese)
11:35 Eri syitä valita Amazon - Otto Tunturi / Retime Oy (lataa prese)
11:55 Lopetussanat - Pasi Raassina / IAB Finland & Ville Bergman / Clear Channel
12:00 Tilaisuus päättyy
18.06.2025
Tallenne: Digitaalinen mediamarkkina 2024 ja 2025
Kesäkuussa 2025 järjestetty webinaari "Digitaalinen mediamarkkina 2024 ja 2025" pureutui syvälle digitaalisen mediamainonnan kehitykseen Euroopassa ja Suomessa.
lue lisää03.06.2025
Tallenne: IAB Industry Insider - Programmatic DOOH in Finland and the Nordics
Welcome to the recording of the Industry Insider webinar, hosted by IAB Finland and JCDecaux Finland. This session dives into the latest trends and future outlook of programmatic Digital Out of Home (DOOH) advertising across the Nordic markets.
lue lisää30.05.2025
Tallenne: Näkökulmia digimarkkinoinnin vastuullisuuteen
Markkinoinnin vastuullisuuteen kiinnitetään entistä enemmän huomiota, kun markkinoinnin ammattilaiset etsivät kestävämpiä ratkaisuja markkinoida. Vastuullisen digimarkkinoinnin mittaaminen yleistyy ja vastuullisesti viestiminen eri kanavissa korostuu.
lue lisää16.05.2025
Tallenne: Mitä kuuluu Retail media?
Retail media on noussut nopeasti yhdeksi markkinoinnin kiinnostavimmista ja dynaamisimmin kehittyvistä osa-alueista. Kun katseet ovat kääntyneet siihen, miten ostopäätökset syntyvät, markkinointiviestin ajoituksella, kontekstilla ja kohdentamisella on ollut suurempi merkitys kuin koskaan. Retail median voima on piillyt juuri sen kyvyssä yhdistää data, konteksti ja kuluttajan hetki.
lue lisää