Tallenne: Industry Insider: Attention! Tuloksia mainostajalle ja tuloja julkaisijalle
Katso nyt tallenne IAB Finlandin ja YOC/Nostemedian yhteisestä Industry Insider -webinaarista. Tässä ainutlaatuisessa tapahtumassa sukelsimme digimarkkinoinnin eturintamassa vellovan Attentionin eli huomionarvon optimointiin ja mittaamiseen. Tavoitteenamme oli avata ovia tehokkaampaan markkinointiin ja suurempiin tuottoihin julkaisijoille. Webinaarissa tiivistettiin ja jaettiin tietoa alan asiantuntijoiden viimeisimmistä näkemyksistä ja tutkimustuloksista Attentionin hyödyistä, mittaamisesta ja käytöstä eri formaateissa. Lisäksi tarjolla oli syväsukellus case Teliaan, jossa pääsimme näkemään Attentionin käytännön soveltamisen.
Tallenteesta saat:
- Konkreettista tietoa Attention-kyvykkyyksistä sekä ostajille että julkaisijoille, mukaan lukien formaatit, mittaamisen ja saavutetut tulokset.
- Oivalluksia siitä, miten saada mainonnan nähneet reagoimaan ja sitoutumaan.
- Case-esimerkkejä ja tuloksia todellisista kampanjoista, jotka tarjoavat arvokkaita oppimisia ja inspiraatiota.
Ohjelma
Tervetuloa - Pasi Raassina | IAB Finland & Antti Kaiponen | YOC (lataa prese)
Meaning of Technology & AI in advertising - Maximilian Pruscha | YOC (lataa prese)
Attentionin tuomat mahdollisuudet: hyödyt, mittaaminen & formaatit - Harri Virtanen & Mikael Teperi | YOC (lataa prese)
Attention käytännössä: Case Telia - Patrik Hautala | GroupM (lataa prese)
Lokakuun seminaari kokoaa yhteen alan asiantuntijat esittelemään, miten digitaalisen markkinoinnin tuloksellisuutta voidaan optimoida. Kuulet tuoreimmat näkökulmat ja ratkaisut markkinointisi tehostamiseen, asiakasyhteistyön vahvistamiseen sekä tuloksellisuuden maksimoimiseen. Tapahtumassa pureudutaan mm. kysymyksiin: Miten retail median tehokkuutta hyödynnetään markkinoinnissa? Kuinka mainoshukkaa vähennetään ja ROI parannetaan? Entä miten mitattavuus ja cross-media -mittaus optimoivat kampanjoiden vaikuttavuutta?
lue lisää22.10.2024
LIVESTRIIMI: Tulos tai ulos!
Lokakuun seminaari kokoaa yhteen alan asiantuntijat esittelemään, miten digitaalisen markkinoinnin tuloksellisuutta voidaan optimoida. Kuulet tuoreimmat näkökulmat ja ratkaisut markkinointisi tehostamiseen, asiakasyhteistyön vahvistamiseen sekä tuloksellisuuden maksimoimiseen. Tapahtumassa pureudutaan mm. kysymyksiin: Miten retail median tehokkuutta hyödynnetään markkinoinnissa? Kuinka mainoshukkaa vähennetään ja ROI parannetaan? Entä miten mitattavuus ja cross-media -mittaus optimoivat kampanjoiden vaikuttavuutta?
lue lisää11.10.2024
Luovuudella tehokkuutta ulkomainontaan – miksi?
Viime viikon tiistaina järjestimme yhdessä IAB:n kanssa webinaarin, jossa käsiteltiin luovuuden merkitystä ulkomainonnassa. Puhujina olivat Annu Terho (SEK), Ilkka Poutanen (UI) sekä allekirjoittanut.
lue lisää03.10.2024
Markkinapulssi ennakoi digimainonnan määrän kasvavan loppuvuoden aikana
IAB Finlandin uusi kvartaaleittain tehtävä digimarkkinapulssi kertoo Suomen digimarkkinan suhtautuvan lähitulevaisuuteen posititivisesti. Asteikolla 0 - 100 raportoitava yleisindeksi päätyi lukemaan 63, joka tarkoittaa selvästi positiivista tulosta. Suomen digimarkkinan kasvun odotetaan nopeutuvan vuoden kolmannen kvartaalin aikana. Tutkimus tehtiin elokuussa 2024 ensimmäistä kertaa ja se keräsi 174 vastaajaa tasaisesti niin julkaisijoiden, toimistojen ja mainostajien parissa. Pulssikyselyn seuraava tiedonkeruu alkaa marraskuussa.
lue lisää27.08.2024
REKRY: Development & Sales Manager, Education Programs
IAB Finland hakee joukkoihinsa uutta henkilöä, lue roolin kuvaus täältä.
lue lisää