Icon
Tallenne: Industry Insider: Attention! Tuloksia mainostajalle ja tuloja julkaisijalle Uutiset & blogi

Tallenne: Industry Insider: Attention! Tuloksia mainostajalle ja tuloja julkaisijalle

08.02.2024

Katso nyt tallenne IAB Finlandin ja YOC/Nostemedian yhteisestä Industry Insider -webinaarista. Tässä ainutlaatuisessa tapahtumassa sukelsimme digimarkkinoinnin eturintamassa vellovan Attentionin eli huomionarvon optimointiin ja mittaamiseen. Tavoitteenamme oli avata ovia tehokkaampaan markkinointiin ja suurempiin tuottoihin julkaisijoille. Webinaarissa tiivistettiin ja jaettiin tietoa alan asiantuntijoiden viimeisimmistä näkemyksistä ja tutkimustuloksista Attentionin hyödyistä, mittaamisesta ja käytöstä eri formaateissa. Lisäksi tarjolla oli syväsukellus case Teliaan, jossa pääsimme näkemään Attentionin käytännön soveltamisen.

Tallenteesta saat:

  • Konkreettista tietoa Attention-kyvykkyyksistä sekä ostajille että julkaisijoille, mukaan lukien formaatit, mittaamisen ja saavutetut tulokset.
  • Oivalluksia siitä, miten saada mainonnan nähneet reagoimaan ja sitoutumaan.
  • Case-esimerkkejä ja tuloksia todellisista kampanjoista, jotka tarjoavat arvokkaita oppimisia ja inspiraatiota.

Ohjelma

Tervetuloa - Pasi Raassina | IAB Finland & Antti Kaiponen | YOC (lataa prese)

Meaning of Technology & AI in advertising - Maximilian Pruscha | YOC (lataa prese)

Attentionin tuomat mahdollisuudet: hyödyt, mittaaminen & formaatit - Harri Virtanen & Mikael Teperi | YOC (lataa prese)

Attention käytännössä: Case Telia - Patrik Hautala | GroupM (lataa prese)

BLOGI
Anni Lintula IAB Finlandin toiminnanjohtajaksi

IAB Finlandin hallitus on nimittänyt Anni Lintulan organisaation uudeksi toiminnanjohtajaksi. Hän aloittaa tehtävässään 1.8.2025.

lue lisää

19.06.2025

Anni Lintula IAB Finlandin toiminnanjohtajaksi

IAB Finlandin hallitus on nimittänyt Anni Lintulan organisaation uudeksi toiminnanjohtajaksi. Hän aloittaa tehtävässään 1.8.2025.

lue lisää

16.06.2025

Euroopan digitaalinen mainonta huippukasvussa vuonna 2024

IAB Europen fasilitoima vuoden 2024 AdEx Benchmark -raportti tarjoaa kattavan kuvan Euroopan digitaalisen mainonnan kehityksestä – nyt jo 19. kertaa. Tänä vuonna mukana oli ennätykselliset 30 maata, joista uusimpana tulokkaana Portugal. Raportti osoittaa, että digitalisoituminen ja digitaalisen mainonnan vahva kasvu jatkuu. Digitaaliset mainosinvestoinnit Euroopassa kasvoivat 16% edellisvuoteen verrattuna ja saavuttivat huikean 118,9 miljardin euron tason. Kaiken kaikkiaan 67 % kaikesta Euroopan mediamainonnasta oli digitaalista vuonna 2024.

lue lisää

16.06.2025

Vaikuttajamarkkinoinnin määrä jatkoi kasvua vuonna 2024

IAB Finlandin ja vaikuttajatoimistojen yhteisen selvityksen perusteella vaikuttajamarkkinoinnin kokonaismarkkina Suomessa vuonna 2024 oli 59,6 miljoonaa euroa. Vuoteen 2023 verrattuna kasvua oli noin 6 %.

lue lisää

05.06.2025

Asiakasdata on liiketoimintasi todellinen moottori – mutta osaatko käynnistää sen?

Yritykset ovat vuosien saatossa rakentaneet asiakastietojärjestelmistään (CRM) valtavia digitaalisia datavarastoja. Näihin järjestelmiin on tallennettu parhaimmillaan tai pahimmillaan kaikki mahdollinen: asiakkaiden ostohistoria, asiakaskohtaamiset, kiinnostuksen kohteet – joskus jopa hiusten väri. Mutta mitä tapahtuu, jos kaikki tämä data jää pölyttymään järjestelmän perukoille?

lue lisää