Tallenne: Resepti vaikuttavampaan digimainontaan
Tervetuloa seuraamaan Resepti vaikuttavampaan digimainontaan -seminaarin tallennetta! Tämä tallenne tarjoaa konkreettisia näkökulmia ja innovatiivisia ratkaisuja siitä, miten digitaalista mainontaa voidaan tehdä entistä vaikuttavammaksi. Seminaarin aikana käsiteltiin muun muassa ohjelmallisesti ostettua ulkomainontaa, brändin merkitystä mainonnan vaikuttavuudessa sekä CTV-mainonnan hyödyntämistä.
Puhujat ja teemat tallenteessa:
- Tuomas Kurki (Clear Channel) & Antti Ujainen (NORR3): Ohjelmallisesti ostettu ulkomainonta (pDOOH) ja sen vaikutus digikampanjoihin.
- Ilari Ahtola (Dagmar): Vaikuttavuuden mittaaminen ja maksimoiminen digimainonnassa.
- Aleksi Ylitalo & Aki Ronkainen (RTL AdAlliance): CTV-mainonnan rooli TV-ruudulla ja sen yhdistäminen lineaariseen TV.
- Ville Rantanen (Kuuki): Selkeän vuorovaikutuksen merkitys vaikuttavassa digimarkkinoinnissa.
- Teemu Suutari (OMD): Brändin vahvuus ja kulttuurillisen merkityksellisyyden vaikutus mainonnan tuottoisuuteen.
- Keynote-puheenvuoro Dominic Dunne (Clear Channel): Ohjelmallinen DOOH ja sen mahdollisuudet post-evästeajassa.
Tämän tallenteen avulla pääset syventymään aiheisiin ja oivalluksiin, jotka auttavat sinua viemään digitaalisen markkinointisi uudelle tasolle. Nauti katselusta ja löydä ratkaisuja, joilla erotut joukosta!
Katso tallenne ja ota askel kohti vaikuttavampaa digimainontaa!
Ohjelma
Tervetuloa - Pasi Raassina | IAB Finland & Nina Myllyharju | Clear Channel (lataa prese)
Yhdistä reaalimaailma ja digimainonta ohjelmallisesti - maksimoi markkinoinnin vaikuttavuus ja teho - Tuomas Kurki | Clear Channel & Antti Ujainen | NORR3 (lataa prese) ja (lataa prese)
Miten digimainonnasta tehdään vaikuttavampaa? - Ilari Ahtola | Dagmar (lataa prese)
Rakenna vaikuttavuutta TV-ruudulla hyödyntäen uutta teknologiaa ja mitattavuutta - Aleksi Ylitalo | RTL AdAlliance & Aki Ronkainen | RTL AdAlliance (lataa prese)
Kun ostaja ja myyjä ymmärtävät toisiaan: Tehokkaan kommunikaation vaikuttavuus - Ville Rantanen | Kuuki (lataa prese)
Miksi vahvat ja merkityksellisemmät brändit hyötyvät enemmän mainonnasta? - Teemu Suutari | OMD (lataa prese)
Keynote: Harnessing the Power of Programmatic DOOH to drive Impact in a Digital World - Dominic Dunne | Clear Channel (lataa prese)
Loppusanat - Pasi Raassina | IAB Finland & Nina Myllyharju | Clear Channel
27.11.2025
Tallenne: Digimainonnan tuloksellisuus - mistä se syntyy?
Mikä on avain tulokselliseen markkinointiin? Syntyykö tuloksellisuus yhdestä keinosta tai mittarista, vai kokonaisuudesta? Tule mukaan sukeltamaan digimainonnan ytimeen – siihen, mikä oikeasti tuottaa tuloksia. IAB Finlandin vuoden viimeinen seminaari kokoaa yhteen alan ajankohtaisimmat opit siitä, miten digimarkkinointi vaikuttaa. Inspiroiva aamupäivä tarjoaa käytännön esimerkkejä muun muassa Moomin Arabian ja Sanoman yhteistyöstä, tutkimuslähtöisiä näkökulmia tuloksellisuuden rakentamiseen ennen optimointia sekä syväsukelluksen psykologiaan.
lue lisää12.11.2025
Tallenne: Ohjelmallisen ostamisen mahdollisuudet 2025
Tässä IAB Finlandin webinaarissa sukellettiin ohjelmallisen ostamisen ajankohtaisimpiin teemoihin, teknologisiin kehityssuuntiin ja tuoreimpaan tutkimustietoon. Aamun aikana tarjoiltiin asiantuntijapuheenvuoroja mm. datan hyödyntämisestä mainosinventaarin myynnissä, tekoälyn vaikutuksista ohjelmalliseen ostamiseen sekä siitä, miten pohjoismaisella teknologialla voidaan haastaa alan jättiläisiä.
lue lisää31.10.2025
Tallenne: Tekoäly tuli taloon
IAB Finlandin asiantuntijaseminaarissa pureuduttiin tekoälyn hyödyntämisen ajankohtaisiin näkökulmiin ja käytännön esimerkkeihin. Tallenteella pääset seuraamaan alan asiantuntijoiden puheenvuoroja siitä, miten tekoäly työkalut ja käytännöt kehittyvät digimarkkinoinnin murroksessa.
lue lisää15.10.2025
Tallenne: IAB x TEADS - Industry Insider: Navigating the Fragmented CTV Landscape
Tapahtumassa Bastian Sarott, STA & CTV Business Lead at Teads, avaa CTV:n nykytilaa Suomen markkinassa ja jakaa konkreettisia vinkkejä siitä, miten brändit voivat hyödyntää sen koko potentiaalin.
lue lisää