Icon
Loppuvuoden must-know: Tulos Helsingin digimarkkinoinnin webinaarit Markkinaluvut

Loppuvuoden must-know: Tulos Helsingin digimarkkinoinnin webinaarit

09.11.2023 | iab

Digimarkkinointi nyt: trendit ja kuumimmat puheenaiheet – Tulos Helsingin webinaarisarja tarjoaa kattavan läpileikkauksen loppuvuoden ajankohtaisimmista digimarkkinoinnin aiheista. Valitse itseäsi kiinnostavin tai ilmoittaudu kaikkiin! Webinaarit ovat suunnattu niin mainostoimistoille, mediatoimijoille, luoville toimistoille kuin yksittäisille markkinoijillekin. Jokainen webinaari on suunniteltu antamaan osallistujille kattavan kuvan siitä, mitä juuri nyt tapahtuu digitaalisen markkinoinnin maailmassa ja mitä on odotettavissa tulevaisuudessa.

22.11.23 klo 9:00 How to measure and reduce the carbon emissions in programmatic advertising? Puhujana Tuloksen Daniil Ivanov.

Oletko intohimoinen kestävän kehityksen puolestapuhuja, mutta kiinnostunut myös digitaalisesta markkinoinnista? Silloin tämä webinaari on sinua varten. Keskustelu koskee toimistoja ja medioiden mainostajia, jotka ostavat ohjelmallista mainontaa, sekä luovia toimistoja, jotka haluavat vähentää mainonnan toimituksen päästöjä.

ILMOITTAUDU

23.11. klo 9:00 Somekanavat hakukoneena. Puhujana Tuloksen Kati Kiiskinen.

Oletko pistänyt merkille muutoksen tavassa, jolla ihmiset etsivät tietoja tuotteista ja palveluista? Nuoremman polven on havaittu olevan enenevässä määrin aktiivisia sosiaalisen median alustoilla. Brändejä koskeva tieto etsitään usein suoraan sosiaalisen median kautta, jopa Googlea useammin. Webinaarimme tarjoaa sinulle lisätietoa siitä, miten hakukäyttäytyminen on muotoutumassa ja kuinka tätä tulisi lähestyä tulevaisuudessa.

ILMOITTAUDU

29.11. Klo 9:00 Google Updates - Havainnot päivityksistä Suomesta ja maailmalta!
Puhujana Tuloksen Tommi Karvinen ja Juuso Kataja.

Digitaalinen markkinointi on alati muuttuva alue. Googlen algoritmien päivitykset ovat muovanneet hakukoneiden tuloksia merkittävästi niin Suomessa kuin globaalistikin. Mutta mitkä asiat ovat tärkeitä ottaa huomioon hakukoneoptimoinnin ja sisällöntuotannon näkökulmasta tulevaisuudessa? Webinaarissamme sukellamme näiden ja muiden aiheiden syvempiin yksityiskohtiin.

ILMOITTAUDU

1.12. Klo 9:00 Webinaari: Ota digianalytiikka osaksi liiketoimintaasi. Puhujana Tuloksen Antti Siitonen.

Everestin huipulle harva pääsee ilman opasta. Sama pätee yrityksesi markkinointistrategiaan, joka vaatii analytiikan toimia suunnannäyttäjänään. Webinaarissamme opastamme sinua ymmärtämään analytiikan tarpeellisuuden ja annamme ohjeita siitä, miten rakennat toimivan mittausjärjestelmän.

ILMOITTAUDU

Älä missaa tätä ainutlaatuista mahdollisuutta oppia lisää alan ammattilaisilta ja ilmoittaudu mukaan webinaareihin jo tänään!

14.02.2025

Digitaalinen ulkomainonta jatkoi vahvaa kasvuaan 2024 – markkinaestimaatti nousi 61 miljoonaan euroon

IAB Finlandin Digitaalisen ulkomainonnan työryhmän arvion mukaan digitaalisen ulkomainonnan (DOOH) markkinan koko Suomessa kasvoi vuonna 2024 noin 61 miljoonaan euroon. Tämä tarkoittaa 14 prosentin kasvua vuoteen 2023 verrattuna, jolloin markkina oli 53,6 miljoonaa euroa. Vuoden 2024 markkinakasvu osoittaa, että DOOH on yksi vauhdikkaammin kasvavista mainonnan muodoista Suomessa. 

lue lisää

14.02.2025

Suomessa noin 15 miljoonaa natiivimainoseuroa vuonna 2024

IAB Finlandin sisältömarkkinoinnin työryhmä on julkaissut arvion natiivimainonnan määrästä Suomessa. Vuoden 2024 estimaatti on 14,6 miljoonaa euroa, jossa on laskua vuoteen 2023 verratuna noin 7 %.

lue lisää

14.02.2025

Digitaalisen audiomainonnan kasvu jatkui Suomessa myös vuonna 2024

IAB Finlandin digitaalisen audiomainonnan työryhmän toteuttaman arvion mukaan digiaudiomainonnan markkina vuonna 2024 oli 9,5 miljoonaa euroa. Vuonna 2023 markkina-arvio oli 9,3 miljoonaa euroa ja sitä edeltävänä vuonna 2022 7,1 miljoonaa euroa.

lue lisää

11.11.2024

Verkkomainonnan osuus jo yli 60 %

Verkkomainonnan määrä vuoden 2024 kolmannella kvartaalilla oli noin 180 miljoonaa euroa. Vuoden 2023 vastaavaan kvartaaliin verrattuna digimainonnan määrä kasvoi noin viisi prosenttia. Verkkomainonnan osuus kaikesta mediamainonnasta Q3/2024 aikana oli peräti 62 %.

lue lisää
Highlight picture
Tilaa IAB Finlandin uutiskirje

 IAB Finlandin tietosuojaseloste

IAB Finlandin uutiskirjeen tilaamalla raivaat tiesi digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan etulinjaan. Saat ensimmäisten asiantuntijoiden joukossa tiedon huippuammattilaisten laatimista ilmaisista oppaista, tärkeistä ja ajankohtaisista ohjeistuksista sekä IAB Finlandin arvostetuista koulutuksista ja tapahtumista. Lisäksi tarjoamme joka kuukausi rahanarvoisia lisäsisältöjä – asiantuntijalta toiselle. Tervetuloa digitiedon lähteelle!