Icon
REKRY: Markkinointisuunnittelija IAB Finlandille IABlogi

REKRY: Markkinointisuunnittelija IAB Finlandille

28.06.2021

MIKÄ IHMEEN IAB?

IAB Finland on yhteisö, jossa laajassa jäsenkunnassa kohtaa digialan medioiden, mainostajien, toimistojen sekä teknologiayritysten ammattilaisnäkemys. Yhteisön tavoitteena on edistää maamme digitaalisen kilpailukyvyn kehittymistä laajasti ja monipuolisesti. Missionsa mukaisesti IAB Finland on innostuneiden ja uteliaiden ammattilaisten yhteisö, jonka toiminnan tarkoitus on kiihdyttää jäsenyritysten liiketoiminnan kasvua digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin avulla. IAB Finland on yhdessä yli kahdenkymmenen muun Euroopan maan kanssa osa IAB Europea. Lue lisää IAB Finlandista

TYÖNKUVA

Markkinointisuunnittelijana sinulla on laaja ja tärkeä rooli IAB Finlandin operatiivisessa työssä.
Työnkuvaan kuuluu:

  • sisällöntuotantoa kaikkiin kanaviin (esim. some, iab.fi, uutiskirjeet, tiedotteet)
  • markkinoinnin operatiivisia tehtäviä
  • maksetun mainonnan ostamista
  • visuaalista sisällöntuotantoa (esim. Photoshop, InDesign)
  • markkinoinnin kehittämistä yhdessä muun IAB-tiimin kanssa

MITÄ ODOTAMME SINULTA

  • Tärkeintä on hakijan asenne sekä kiinnostus toimialaa kohtaan.
  • Arvostamme erityisesti oma-aloitteisuutta, joustavuutta, yrittäjähenkisyyttä ja aikaansaavuutta.
  • Odotamme vähintään muutaman vuoden kokemusta sisällöntuotannosta
  • On eduksi, jos sinulla on jo valmiiksi kokemusta markkinoinnin automaatiotyökaluista ja/tai digimainonnan ostamisesta.

MITÄ TARJOAMME SINULLE

  • IAB Finland tarjoaa näköalapaikan nopeasti kehittyvän digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin ytimessä, työssäsi pysyt ajantasalla digimarkkinoinnin uusimmista käänteistä
  • Saat tehdä vakituisessa työsuhteessa näkyvää työtä ja verkostoitua IAB:n jäsenyritysten rautaisten ammattilaisten kanssa.
  • Jatkuvasti muuttuva digitaalinen kenttä tarjoaa yhdessä IAB:n kansainvälisen verkoston kanssa erinomaiset mahdollisuudet oman ammattitaidon jatkuvaan kehittämiseen.
  • Nopeatempoinen ja rento työilmapiiri sekä omasta mielestään huumorintajuiset työkaverit!
  • IAB:n modernit toimistotilat sijaitsevat Helsingin keskustassa (Bulevardi 21), mutta voit tietenkin työskennellä joustavasti myös etänä.

KIINNOSTUITKO

Lähetä hakemuksesi, CV ja palkkatoiveesi osoitteeseen toimisto@iab.fi 9.8.2021mennessä. Voit lähettää myös työnäytteitä tai portfolion halutessasi. Lisätietoja työtehtävästä saat toimistoaikoina 5.7.–16.7. Mira Vaurulalta (mira.vaurula@iab.fi, +358 40 168 0385) sekä 2.8.–8.8. Pasi Raassinalta (pasi.raassina@iab.fi, +358 40 575 3726). Aloitamme hakemusten käsittelyn hakuajan jälkeen.

IAB Finland on digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin tulevaisuutta kehittävä yhteisö, joka tarjoaa koulutusta, kohtaamisia sekä puolueetonta asiantuntijatietoa. IAB Finland on osa kansainvälistä 27 Euroopan maan muodostamaan IAB Europe -yhteisöä.

Tutustu IAB Finlandiin myös LinkedInissä, Facebookissa, Twitterissä ja Instagramissa!
www.iab.fi
www.iabeurope.eu

04.10.2022

IAB Studio: somekanavien salat 1/2 - TikTok, Snapchat ja Jodel

IAB Studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista ja tällä kertaa meillä on studiossa Pasin vieraana Ira Vihma Improve Medialta, Joona Haatainen Trootilta ja Riina Ahonen Httpoolilta. Tässä jaksossa puhutaan erilaisista sosiaalisen median kanavista, kuten Jodelista, TikTokista ja Snapchatista. Pasi selvitti myös mikä uusi markkinoille pompannut ilmiö, BeReal, oikein on.

lue lisää

13.09.2022

IAB Studio: Sisältömarkkinointi ja kuumat trendit

IAB Studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista ja tällä kertaa meillä on studiossa Miran vieraana Ria Vaahto Sanomalta ja Martti Penttilä dentsulta. Tässä jaksossa Ria ja Martti tuovat terveisiä maailmalta sisältömarkkinoinnin seminaareista. Mitä sisältömarkkinoinnille kuuluu ja minkälaisia trendejä maailmalla on nähtävissä.

lue lisää

07.09.2022

Mainoseurojen vaikuttavuus videomainonnan eri kanavissa

Mainoseurojen tuotto on varmasti asia, joka on jokaisen markkinoijan huulilla kampanjasuunnitelmia ja mediavalikkoa rakentaessa - mistä mediakanavista ja ympäristöistä tavoittaa se yleisö sekä ne potentiaaliset asiakkaat, jotka ovat omalle yritykselle kaikista arvokkaimpia?

lue lisää

31.08.2022

IAB selvitti digitaalisen audiomainonnan määrän Suomessa

IAB Finlandin Digitaalisen audiomainonnan työryhmän toteuttaman arvion mukaan digiaudion kokonaismarkkina Suomessa vuonna 2021 oli noin 5,6 miljoonaa euroa. Arvio digiaudion kokonaismarkkinasta tehtiin nyt ensimmäistä kertaa. IAB Finlandin Digitaalisen ulkomainonnan työryhmän toteuttaman arvion mukaan digiulkomainonnan määrä Suomessa vuonna 2021 oli noin 36 miljoonaa euroa. Arvio digitaalisen ulkomainonnan määrästä tehtiin nyt ensimmäistä kertaa.

lue lisää