Icon
Loppuvuoden must-know: Tulos Helsingin digimarkkinoinnin webinaarit IABlogi

Loppuvuoden must-know: Tulos Helsingin digimarkkinoinnin webinaarit

09.11.2023 | iab

Digimarkkinointi nyt: trendit ja kuumimmat puheenaiheet – Tulos Helsingin webinaarisarja tarjoaa kattavan läpileikkauksen loppuvuoden ajankohtaisimmista digimarkkinoinnin aiheista. Valitse itseäsi kiinnostavin tai ilmoittaudu kaikkiin! Webinaarit ovat suunnattu niin mainostoimistoille, mediatoimijoille, luoville toimistoille kuin yksittäisille markkinoijillekin. Jokainen webinaari on suunniteltu antamaan osallistujille kattavan kuvan siitä, mitä juuri nyt tapahtuu digitaalisen markkinoinnin maailmassa ja mitä on odotettavissa tulevaisuudessa.

22.11.23 klo 9:00 How to measure and reduce the carbon emissions in programmatic advertising? Puhujana Tuloksen Daniil Ivanov.

Oletko intohimoinen kestävän kehityksen puolestapuhuja, mutta kiinnostunut myös digitaalisesta markkinoinnista? Silloin tämä webinaari on sinua varten. Keskustelu koskee toimistoja ja medioiden mainostajia, jotka ostavat ohjelmallista mainontaa, sekä luovia toimistoja, jotka haluavat vähentää mainonnan toimituksen päästöjä.

ILMOITTAUDU

23.11. klo 9:00 Somekanavat hakukoneena. Puhujana Tuloksen Kati Kiiskinen.

Oletko pistänyt merkille muutoksen tavassa, jolla ihmiset etsivät tietoja tuotteista ja palveluista? Nuoremman polven on havaittu olevan enenevässä määrin aktiivisia sosiaalisen median alustoilla. Brändejä koskeva tieto etsitään usein suoraan sosiaalisen median kautta, jopa Googlea useammin. Webinaarimme tarjoaa sinulle lisätietoa siitä, miten hakukäyttäytyminen on muotoutumassa ja kuinka tätä tulisi lähestyä tulevaisuudessa.

ILMOITTAUDU

29.11. Klo 9:00 Google Updates - Havainnot päivityksistä Suomesta ja maailmalta!
Puhujana Tuloksen Tommi Karvinen ja Juuso Kataja.

Digitaalinen markkinointi on alati muuttuva alue. Googlen algoritmien päivitykset ovat muovanneet hakukoneiden tuloksia merkittävästi niin Suomessa kuin globaalistikin. Mutta mitkä asiat ovat tärkeitä ottaa huomioon hakukoneoptimoinnin ja sisällöntuotannon näkökulmasta tulevaisuudessa? Webinaarissamme sukellamme näiden ja muiden aiheiden syvempiin yksityiskohtiin.

ILMOITTAUDU

1.12. Klo 9:00 Webinaari: Ota digianalytiikka osaksi liiketoimintaasi. Puhujana Tuloksen Antti Siitonen.

Everestin huipulle harva pääsee ilman opasta. Sama pätee yrityksesi markkinointistrategiaan, joka vaatii analytiikan toimia suunnannäyttäjänään. Webinaarissamme opastamme sinua ymmärtämään analytiikan tarpeellisuuden ja annamme ohjeita siitä, miten rakennat toimivan mittausjärjestelmän.

ILMOITTAUDU

Älä missaa tätä ainutlaatuista mahdollisuutta oppia lisää alan ammattilaisilta ja ilmoittaudu mukaan webinaareihin jo tänään!

blogidigimarkkinointiiabfinlandpodcastsisältömarkkinointidatateknologiaSosiaalinen mediajäsenetjäsenesittelymarko siltalaIABloginatiivimainontaDingledigimainonta

05.11.2025

REKRY: Markkinoinnin asiantuntija - IAB Finland

Oletko digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin asiantuntija, joka haluaa vaikuttaa koko toimialan tulevaisuuteen? Nyt etsimme tiimiimme aikaansaavaa ja luovaa markkinoinnin osaajaa, joka ottaa kokonaisvastuun markkinoinnin suunnittelusta, monikanavaisesta sisällöntuotannosta ja tavoitteellisen markkinoinnin toteutuksesta.

lue lisää

28.10.2025

IAB Insider: Digitalisoituneen tv:n mainosmahdollisuudet

Televisio elää uutta nousua – ei katoamalla, vaan digitalisoitumalla. Tässä IAB Insider -jaksossa sukellamme siihen, miten HybridiTV, HbbTV ja CTV muuttavat tapaa katsoa ja mainostaa televisiossa. Studiossa vieraana Digitan Jari Karhu ja MTV:n Saku Sahramies. Yhdessä heidän kanssaan avaamme, mitä HybridiTV tarkoittaa käytännössä, miten kuluttaja voi hyödyntää sen tarjoamia lisäpalveluita ja millaisia uusia mahdollisuuksia se tuo kuluttajille ja mainostajille.

lue lisää

26.09.2025

IAB Insider: Attention pintaa syvemmältä – miksi huomio ratkaisee mediamainonnassa?

Digitaalinen mainonta elää murrosta, jossa pelkkä näkyvyys ei enää riitä. Markkinoijat ja mediatoimistot etsivät entistä tarkempia keinoja mitata, miten mainokset todella vaikuttavat yleisöön. Tässä keskustelussa nousee esiin yksi termi ylitse muiden: attention. Mutta mitä attention oikeastaan tarkoittaa, miksi se on noussut puheenaiheeksi juuri nyt ja millaista lisäarvoa se tuo mediaostamiseen?

lue lisää

23.09.2025

Attention ja vastuullisuus – digimainonnan uusi voimapari

Digimainonnassa puhutaan yhä enemmän attentionista – siitä, että henkilö todennettavasti katsoo tai kuulee mainosta, jolle on altistunut. Samalla vastuullisuus on noussut keskeiseksi teemaksi, ei vain yritysten arvoissa vaan myös konkreettisissa mediavalinnoissa ja tuotantotavoissa. Kun suunnittelet kampanjaa, attentionin ja vastuullisuuden yhdistäminen ei ole vain mahdollista – se on luonnollinen osa modernia, eettistä ja tehokasta mainontaa.

lue lisää