
Tallenne: Kaikki irti datasta
Joulukuun seminaari kokosi yhteen datan ja kohdentamisen huippuasiantuntijat käsittelemään, miten asiakasdataa voidaan hyödyntää tehokkaammin markkinoinnissa. Päivän aikana syvennyttiin siihen, miten eri datalähteitä käytetään kampanjoiden optimoinnissa, kuinka evästeettömään tulevaisuuteen voidaan varautua ja miten digimainonnan tuloksellisuutta kasvatetaan. Osallistujat saivat ajankohtaisia näkemyksiä ja käytännön vinkkejä siitä, miten dataa voi hyödyntää paremmin niin uusien asiakkaiden tavoittamisessa kuin asiakasmyynnin maksimoinnissa.
Tapahtumassa lavalle nousivat Sanoma Media Finland, Relevant Digital, Dagmar, Hopkins, Lähitapiola, Tracklution ja Kotipizza. Tapahtuman pääyhteistyökumppanina toimi Sanoma Media Finland.
Kiitos kaikille osallistuneille, jotka olivat mukana kuulemassa uusimmat näkemykset datan käytöstä markkinoinnissa ja verkostoitumassa alan asiantuntijoiden kanssa!
OHJELMA:
Tervetuloa – Mira Vaurula | IAB Finland & Minna Kruhse | Sanoma
Näin Sanoma hyödyntää dataa mainonnan tuloksellisuuden maksimoinnissa – Johannes Hocksell & Niko Hovilainen | Sanoma (lataa prese)
Privacy Sandboxin vaikutukset mainontaan – Olli Järvilehto | Relevant Digital (lataa prese)
IAB Studio - Välitilinpäätös: voittajat & häviäjät evästesekoilussa – Jaakko Kuivalainen | Sanoma, Antti Kallio | Dagmar & Minna Hämäläinen | Lähitapiola
Datasta ymmärryksesi – Johda mainonnan strategiaasi tiedolla – Lotta Holm | Hopkins (lataa prese)
Data hyötykäyttöön digimainonnassa: käytännön esimerkkejä – Anni Salo | Tracklution (lataa prese)
Asiakasdatasta asiakasmyynnin maksimointiin – Heini Vaniala | Kotipizza (lataa prese)
Loppusanat – Mira Vaurula | IAB Finland & Minna Kruhse | Sanoma
15.10.2025
Tallenne: IAB x TEADS - Industry Insider: Navigating the Fragmented CTV Landscape
Tapahtumassa Bastian Sarott, STA & CTV Business Lead at Teads, avaa CTV:n nykytilaa Suomen markkinassa ja jakaa konkreettisia vinkkejä siitä, miten brändit voivat hyödyntää sen koko potentiaalin.
lue lisää02.10.2025
Tallenne: Attention, please! - Huomio mainonnan vaikuttavuuden mittarina
Huomio on mainonnan perusta – ilman sitä ei synny vaikuttavuutta. IAB Finlandin Attention, please! -webinaarissa asiantuntijat avaavat, miksi huomio on noussut markkinoinnin keskeiseksi mittariksi ja miten sitä voidaan mitata, optimoida ja hyödyntää tehokkaammin.
lue lisää12.09.2025
Tallenne: Digimainonnan mittaaminen – mitä ja miten?
IAB Finlandin asiantuntijaseminaarissa pureuduttiin digimarkkinoinnin mittaamisen ajankohtaisiin näkökulmiin ja käytännön esimerkkeihin. Tallenteella pääset seuraamaan alan asiantuntijoiden puheenvuoroja ja paneelikeskustelua siitä, miten mittaamisen työkalut, tavoitteet ja käytännöt kehittyivät digimarkkinoinnin murroksessa.
lue lisää29.08.2025
Tallenne: IAB & NØRR3 & Tre Kronor Media - Dynaaminen markkinointi & AI: Automaatiolla kilpailuetua
Tässä webinaaritallenteessa kuulet, miten dynaaminen markkinointi, automaatio ja tekoäly mullistavat digitaalisen mainonnan. NØRR3 ja Tre Kronor Media esittelevät käytännön ratkaisuja, joilla markkinoinnin tehoa voidaan kasvattaa merkittävästi.
lue lisää