
Tallenne: Industry Insider: Attention! Tuloksia mainostajalle ja tuloja julkaisijalle
Katso nyt tallenne IAB Finlandin ja YOC/Nostemedian yhteisestä Industry Insider -webinaarista. Tässä ainutlaatuisessa tapahtumassa sukelsimme digimarkkinoinnin eturintamassa vellovan Attentionin eli huomionarvon optimointiin ja mittaamiseen. Tavoitteenamme oli avata ovia tehokkaampaan markkinointiin ja suurempiin tuottoihin julkaisijoille. Webinaarissa tiivistettiin ja jaettiin tietoa alan asiantuntijoiden viimeisimmistä näkemyksistä ja tutkimustuloksista Attentionin hyödyistä, mittaamisesta ja käytöstä eri formaateissa. Lisäksi tarjolla oli syväsukellus case Teliaan, jossa pääsimme näkemään Attentionin käytännön soveltamisen.
Tallenteesta saat:
- Konkreettista tietoa Attention-kyvykkyyksistä sekä ostajille että julkaisijoille, mukaan lukien formaatit, mittaamisen ja saavutetut tulokset.
- Oivalluksia siitä, miten saada mainonnan nähneet reagoimaan ja sitoutumaan.
- Case-esimerkkejä ja tuloksia todellisista kampanjoista, jotka tarjoavat arvokkaita oppimisia ja inspiraatiota.
Ohjelma
Tervetuloa - Pasi Raassina | IAB Finland & Antti Kaiponen | YOC (lataa prese)
Meaning of Technology & AI in advertising - Maximilian Pruscha | YOC (lataa prese)
Attentionin tuomat mahdollisuudet: hyödyt, mittaaminen & formaatit - Harri Virtanen & Mikael Teperi | YOC (lataa prese)
Attention käytännössä: Case Telia - Patrik Hautala | GroupM (lataa prese)
18.06.2025
Tallenne: Digitaalinen mediamarkkina 2024 ja 2025
Kesäkuussa 2025 järjestetty webinaari "Digitaalinen mediamarkkina 2024 ja 2025" pureutui syvälle digitaalisen mediamainonnan kehitykseen Euroopassa ja Suomessa.
lue lisää03.06.2025
Tallenne: IAB Industry Insider - Programmatic DOOH in Finland and the Nordics
Welcome to the recording of the Industry Insider webinar, hosted by IAB Finland and JCDecaux Finland. This session dives into the latest trends and future outlook of programmatic Digital Out of Home (DOOH) advertising across the Nordic markets.
lue lisää30.05.2025
Tallenne: Näkökulmia digimarkkinoinnin vastuullisuuteen
Markkinoinnin vastuullisuuteen kiinnitetään entistä enemmän huomiota, kun markkinoinnin ammattilaiset etsivät kestävämpiä ratkaisuja markkinoida. Vastuullisen digimarkkinoinnin mittaaminen yleistyy ja vastuullisesti viestiminen eri kanavissa korostuu.
lue lisää16.05.2025
Tallenne: Mitä kuuluu Retail media?
Retail media on noussut nopeasti yhdeksi markkinoinnin kiinnostavimmista ja dynaamisimmin kehittyvistä osa-alueista. Kun katseet ovat kääntyneet siihen, miten ostopäätökset syntyvät, markkinointiviestin ajoituksella, kontekstilla ja kohdentamisella on ollut suurempi merkitys kuin koskaan. Retail median voima on piillyt juuri sen kyvyssä yhdistää data, konteksti ja kuluttajan hetki.
lue lisää