Icon
Asiaa datasta: Datan luova hyödyntäminen Uutiset ja tiedotteet

Asiaa datasta: Datan luova hyödyntäminen

09.10.2019

Miten dataa voi hyödyntää palvelumuotoilussa, sekä uusien kohderyhmien ja liiketoimintamallien määrittelyssä? Millaisia tuloksia datapohjaisista kampanjoista on saatu? SEK:n strategiajohtaja Tommi Pelkonen ja Otavamedian programmatic manager Jens Allos kertovat näkemyksensä aiheesta.

Mikä on datan rooli palvelumuotoilussa ja tuotekehit...

Jäsenille

Jäsenenä voit lukea artikkelin kokonaan.

Liity jäseneksi Kirjaudu sisään

markkinaluvutIAB FinlandverkkomainontaiabfinlandIAB Europemediamainontadigimarkkinointidigimainonnan määräteknologiadigimainontaAdExohjelmallinen ostaminenmainonnan määräInteractkantar

26.04.2019

Tuleva TCF nyt avoin kommentoitavaksi!

Miten dataa voi hyödyntää palvelumuotoilussa, sekä uusien kohderyhmien ja liiketoimintamallien määrittelyssä?

lue lisää

05.06.2019

Euroopan digimainonta jo 55 mrd euroa!

Miten dataa voi hyödyntää palvelumuotoilussa, sekä uusien kohderyhmien ja liiketoimintamallien määrittelyssä?

lue lisää

31.07.2019

Asiaa datasta: Datan kerääminen ja hyödyntäminen osana yritysten markkinointia

Miten dataa voi hyödyntää palvelumuotoilussa, sekä uusien kohderyhmien ja liiketoimintamallien määrittelyssä?

lue lisää

20.08.2019

Aki Snellman IAB:n Ohjelmallisen mainonnan työryhmän puheenjohtajaksi

Miten dataa voi hyödyntää palvelumuotoilussa, sekä uusien kohderyhmien ja liiketoimintamallien määrittelyssä?

lue lisää

21.02.2020

Laadukkaaseen dataan pohjautuva vaikuttava markkinointi on edelleen monen markkinoijan märkä päiväuni

Tarjolla olevan markkinointiteknologian määrä on räjähtänyt viime vuosina. Tarjolla on useita työkaluja, joiden avulla voimme hallita varsin kattavaa joukkoa myynnin ja markkinoinnin toimintoja ja prosesseja muun muassa mobiilimainonnasta web-sisältöjen hallintaan, markkinointiautomaatioon, liidien elinkaaren hallintaan, asiakasanalytiikkaan tai vaikkapa asiakasdatan aktivointiin. Tämä on johtanut ei pelkästään työkalujen määrän kasvuun organisaatioissa, vaan myös asiakasdatan (tässä yhteydessä hyvin laajasti ymmärrettynä) määrän kasvuun ja sen pirstaloitumiseen.

lue lisää

06.11.2019

Markkinointi 2020 -tutkimus

IAB Finland ja Avaus kysyivät suomalaisilta markkinointipäättäjiltä markkinoinnin muutosvoimista.

lue lisää

09.10.2019

Asiaa datasta: Datan luova hyödyntäminen

Miten dataa voi hyödyntää palvelumuotoilussa, sekä uusien kohderyhmien ja liiketoimintamallien määrittelyssä?

lue lisää

04.10.2019

Ohjelmallisen ja analytiikan osaajat halutuimpia

Human Capital in the Digital Environment 2019 -raportti vahvistaa

lue lisää
Highlight picture
Tilaa IAB Finlandin uutiskirje

 IAB Finlandin tietosuojaseloste

IAB Finlandin uutiskirjeen tilaamalla raivaat tiesi digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan etulinjaan. Saat ensimmäisten asiantuntijoiden joukossa tiedon huippuammattilaisten laatimista ilmaisista oppaista, tärkeistä ja ajankohtaisista ohjeistuksista sekä IAB Finlandin arvostetuista koulutuksista ja tapahtumista. Lisäksi tarjoamme joka kuukausi rahanarvoisia lisäsisältöjä – asiantuntijalta toiselle. Tervetuloa digitiedon lähteelle!