
Tallenne: Oikotie Asunnot X IAB: Markkina muuttuu - miten asunnonvaihtajan tavoittaa?
Tervetuloa mukaan Oikotie Asuntojen ja IAB:n yhdessä järjestämän webinaarin tallenteeseen. Tapahtumassa pureuduttiin digitaalisen markkinoinnin muutoksen asuntojen toimialan näkökulmasta.
Tapahtumassa jaettiin konkreettisia vinkkejä kuluttajien tavoittamiseen muuttuvassa markkinassa, opimme onnistuneen mainonnan saloja asuntoportaaleissa ja kuulimme paneelissa asiantuntijoiden näkemyksiä markkinoinnin merkityksestä asumisen toimialalla.
Tämä tapahtumatallenne on suunnattu erityisesti kaikille asumisen toimialalla markkinointia tekeville. Tervetuloa inspiroitumaan!
Ohjelma:
Vinkit kuluttajien tavoittamiseen tulevaisuudessa - Pasi Raassina | IAB Finland
Miten tavoitat kuluttajat jatkossa muuttuvassa mediamarkkinassa hyödyntäen oikeaa kontekstia ja dataa? Miten konteksti ja oikea hetki vaikuttaa mainonnan vaikuttavuuteen ja parempaan vastaanotettavuuteen?
Onnistuneen mainonnan avaimet asuntoportaalissa - Otto Lindh & Janne Raitasola | Oikotie Asunnot (lataa prese)
Oikotien ammattilaiset käyvät läpi käytännön esimerkkien kautta miten mainontaa kannattaa Oikotien sivuilla tehdä ja miten tavoitat juuri sinulle oikean kohderyhmän. Esimerkkejä löytyy eri näkökulmista ja tavoitteista asumisen toimialalla.
Keskustelu: Markkinoinnin merkitys asumisen toimialalla - Pasi Raassina | IAB Finland kanssa keskustelemassa vuokrapuolelta Laura Laamanen | SATO, välittäjäpuolelta Matias Suhonen | RE/MAX ja rakennuttajan puolelta Hanne Miettinen | EKE
Q&A

Foorumit ovat uusi IAB:n jäsenetu, jossa keräämme kaikki foorumeiden aihealueista kiinnostuneet yhteen oppimaan. IAB:n jäsentutkimuksen mukaan tekoälyn hyödyntäminen sekä markkinoinnin tuloksellisuus koetaan kaikkein mielenkiintoisimmiksi teemoiksi vuonna 2025 ja siksi keskitymme juuri näihin teemoihin,
lue lisää24.04.2025
IAB-Foorumit toukokuussa 2025 - Tekoäly markkinoinnissa ja mainonnan tuloksellisuus
Foorumit ovat uusi IAB:n jäsenetu, jossa keräämme kaikki foorumeiden aihealueista kiinnostuneet yhteen oppimaan. IAB:n jäsentutkimuksen mukaan tekoälyn hyödyntäminen sekä markkinoinnin tuloksellisuus koetaan kaikkein mielenkiintoisimmiksi teemoiksi vuonna 2025 ja siksi keskitymme juuri näihin teemoihin,
lue lisää08.04.2025
REKRY: Toiminnanjohtaja - IAB Finland
Oletko digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin asiantuntija, joka haluaa vaikuttaa koko toimialan tulevaisuuteen? IAB Finland etsii kokenutta ja intohimoista Toiminnanjohtajaa johtamaan järjestön toimintaa ja kehittämään suomalaista digitaalista ekosysteemiä yhdessä alan johtavien toimijoiden kanssa.
lue lisää28.03.2025
IAB Finlandin toiminnanjohtaja vaihtuu – uuden vetäjän haku käynnissä
IAB Finlandin pitkäaikainen toiminnanjohtaja Pasi Raassina on ilmoittanut eroavansa tehtävästään. Raassina jättää tehtävänsä ottaakseen vastaan uuden uramahdollisuuden. Hän jatkaa kuitenkin toiminnanjohtajana elokuun puoleenväliin asti varmistaakseen sujuvan siirtymävaiheen seuraajalleen.
lue lisää27.02.2025
Hei IAB:n jäsen! Tule mukaan tekoäly ja markkinoinnin ROI -foorumeihin
IAB:n ensimmäiset foorumit teemoista “Tekoäly markkinoinnissa” ja “Markkinoinnin ROI” kokoontuvat keskiviikkona 12.3. ja torstaina 13.3. klo 9:00 - 10:30. Molemmissa foorumeissa käsitellään alkuun työkaluja alla olevalla agendalla,
lue lisää