Icon
Tallenne: Industry Insider: Luovuus - avain tuloksiin ulkomainonnassa Uutiset & blogi

Tallenne: Industry Insider: Luovuus - avain tuloksiin ulkomainonnassa

02.10.2024

 

Luovuus on ulkomainonnan menestyksen ytimessä, ja oikein käytettynä se voi olla avain tehokkuuteen ja vaikuttavuuteen. Tässä webinaaritallenteessa kuullaan markkinoinnin huippuammattilaisia, jotka jakavat parhaita käytäntöjä, luovia esimerkkejä ja case-tarinoita maailman menestyneimmistä ulkomainoskampanjoista.

Tallenteessa käsitellään muun muassa seuraavia aiheita:

  • Annu Terho kertoo, miksi luova ulkomainonta on voittanut maailmalla ja mitä voimme oppia palkituista kampanjoista.
  • Jyrki Poutanen esittelee kansainvälisiä ulkomainoscaseja, kuten JCDecaux’n "This Way to Fame" -kampanjan, ja avaa luovia ratkaisuja kampanjoiden takana.
  • Mika Hyötyläinen tuo esiin innovatiivisia ulkomainonnan ratkaisuja ja niiden vaikutuksia yleisöön sekä tuloksiin.

Ohjelma:

  • Alkusanat: Pasi Raassina | IAB Finland & Mika Hyötyläinen | JCDecaux
  • Cannes-yhteenveto: Annu Terho | SEK (lataa prese)
  • Case-esimerkkejä maailmalta: Jyrki Poutanen | United Imaginations (lataa prese)
  • Innovatiivisia ulkomainosratkaisuja: Mika Hyötyläinen | JCDecaux (lataa prese)
  • Kysymyksiä ja vastauksia puhujilta

Tämä tallenne tarjoaa sinulle inspiraatiota ja ideoita omiin kampanjoihisi sekä avaimet nostaa brändisi seuraavalle tasolle ulkomainonnan luovuuden avulla.

Tapahtuma on järjestetty yhteistyössä JCDecaux:n kanssa.

 

BLOGI
Anni Lintula IAB Finlandin toiminnanjohtajaksi

IAB Finlandin hallitus on nimittänyt Anni Lintulan organisaation uudeksi toiminnanjohtajaksi. Hän aloittaa tehtävässään 1.8.2025.

lue lisää

19.06.2025

Anni Lintula IAB Finlandin toiminnanjohtajaksi

IAB Finlandin hallitus on nimittänyt Anni Lintulan organisaation uudeksi toiminnanjohtajaksi. Hän aloittaa tehtävässään 1.8.2025.

lue lisää

16.06.2025

Euroopan digitaalinen mainonta huippukasvussa vuonna 2024

IAB Europen fasilitoima vuoden 2024 AdEx Benchmark -raportti tarjoaa kattavan kuvan Euroopan digitaalisen mainonnan kehityksestä – nyt jo 19. kertaa. Tänä vuonna mukana oli ennätykselliset 30 maata, joista uusimpana tulokkaana Portugal. Raportti osoittaa, että digitalisoituminen ja digitaalisen mainonnan vahva kasvu jatkuu. Digitaaliset mainosinvestoinnit Euroopassa kasvoivat 16% edellisvuoteen verrattuna ja saavuttivat huikean 118,9 miljardin euron tason. Kaiken kaikkiaan 67 % kaikesta Euroopan mediamainonnasta oli digitaalista vuonna 2024.

lue lisää

16.06.2025

Vaikuttajamarkkinoinnin määrä jatkoi kasvua vuonna 2024

IAB Finlandin ja vaikuttajatoimistojen yhteisen selvityksen perusteella vaikuttajamarkkinoinnin kokonaismarkkina Suomessa vuonna 2024 oli 59,6 miljoonaa euroa. Vuoteen 2023 verrattuna kasvua oli noin 6 %.

lue lisää

05.06.2025

Asiakasdata on liiketoimintasi todellinen moottori – mutta osaatko käynnistää sen?

Yritykset ovat vuosien saatossa rakentaneet asiakastietojärjestelmistään (CRM) valtavia digitaalisia datavarastoja. Näihin järjestelmiin on tallennettu parhaimmillaan tai pahimmillaan kaikki mahdollinen: asiakkaiden ostohistoria, asiakaskohtaamiset, kiinnostuksen kohteet – joskus jopa hiusten väri. Mutta mitä tapahtuu, jos kaikki tämä data jää pölyttymään järjestelmän perukoille?

lue lisää