Icon
Nosta asiantuntija-arvoasi Uutiset & blogi

Nosta asiantuntija-arvoasi

03.01.2019

Suorita IAB:n sertifikaatti tai IDM-tutkinto!

Vuoden startatessa on hyvä hetki tehdä ammatillisista haaveista konkreettisia tavoitteita. IAB Finlandin Suomessa suoritettavat digitaalisen myynnin ja markkinoinnin sertifikaatit sekä IDM-tutkinnot tekevät sinusta entistä asiantuntevamman ammattilaisen!

Digimediamyyjän sertifikaatti

IAB Finlandin Digimediamyyjän sertifikaatti on luotu erityisesti digitaalista mediamyyntiä ajatellen. Sertifikaatti on tae siitä, että myyjällä on tarvittavat taidot tehokkaiden online-mainoskampanjoiden myymiseen. Suomenkielinen opiskelu kestää noin kuusi viikkoa ja sisältö on räätälöity nimenomaan Suomen markkinaan. Seuraava koulutus alkaa introtilaisuudella 12.2.2019. Lue lisää!

Kaikki koulutukset IAB Finlandin jäsenille etuhintaan!

Digimarkkinoijan sertifikaatti

Suomen markkinaan suunnitellun Digimarkkinoijan sertifikaatti -ohjelman avulla varmistat, että oma ja työyhteisösi digimarkkinoinnin osaaminen pysyy tämän päivän kilpailussa mukana. Sertifikaatin suorittaneilla on paremmat valmiudet pysyä mukana nopeassa digikehityksessä ja hyödyntää laajemmin sen mahdollisuuksia omassa työssään. Seuraava suomenkielinen koulutus alkaa introtilaisuudella 13.2.2019. Lue lisää!

Kansainväliset IDM-tutkinnot

Voit opiskella työn ohessa myös kansainvälisen ja korkeatasoisen The Professional Diploma in Digital Marketing -tutkinnon. Dip DigM -tutkintonimike kertoo, että olet digitaalisen markkinoinnin laaja-alaisempi asiantuntija. Tämän jälkeen voit suorittaa myös The Post Graduate Diploma in Digital Marketing -jatkotukinnon (PG Dig DipM). Koulutuksista vastaa yksi Ison-Britannian johtavista markkinointi-instituuteista, Institute of Digital and Direct Marketing eli IDM. Seuraava koulutus alkaa 28.1.2019. Lue lisää!

BLOGI
Mainostajat vahvasti mukana IAB Finlandin hallituksessa

Uusina IAB-painopisteinä tekoäly ja Retail Media - IAB Finlandin syyskokouksessa 27.11.2024 sovittiin vuoden 2025 painopisteet ja äänestettiin yhdistykselle uusi hallitus. Painopisteissä yhdistyy täysin uudet teemat, kuten tekoäly ja Retail Media, IAB:n perinteisiin vahvuuksiin liittyen digimainonnan kohdentamiseen sekä mittaamiseen. Uusina jäseninä hallitukseen valittiin seuraavaksi kahdeksi vuodeksi Clear Channel, Posti, Elisa, Veikkaus, Relevant ja IPG/Kinesso. 

lue lisää

29.11.2024

Mainostajat vahvasti mukana IAB Finlandin hallituksessa

Uusina IAB-painopisteinä tekoäly ja Retail Media - IAB Finlandin syyskokouksessa 27.11.2024 sovittiin vuoden 2025 painopisteet ja äänestettiin yhdistykselle uusi hallitus. Painopisteissä yhdistyy täysin uudet teemat, kuten tekoäly ja Retail Media, IAB:n perinteisiin vahvuuksiin liittyen digimainonnan kohdentamiseen sekä mittaamiseen. Uusina jäseninä hallitukseen valittiin seuraavaksi kahdeksi vuodeksi Clear Channel, Posti, Elisa, Veikkaus, Relevant ja IPG/Kinesso. 

lue lisää

11.11.2024

Verkkomainonnan osuus jo yli 60 %

Verkkomainonnan määrä vuoden 2024 kolmannella kvartaalilla oli noin 180 miljoonaa euroa. Vuoden 2023 vastaavaan kvartaaliin verrattuna digimainonnan määrä kasvoi noin viisi prosenttia. Verkkomainonnan osuus kaikesta mediamainonnasta Q3/2024 aikana oli peräti 62 %.

lue lisää

01.11.2024

IAB arvioi natiivimainonnan määrän Suomessa

IAB Finlandin sisältömarkkinoinnin työryhmä on arvioinut natiivimainonnan määrän Suomessa. Suurimpien kotimaisten mediatalojen sekä natiiviverkostojen myymän natiivimainonnan kumulatiivinen määrä vuonna 2023 oli noin 15,8 miljoonaa euroa. 

lue lisää

28.10.2024

MIXX kumppanuudet myynnissä!

Haemme 2-3 Platina -kumppania MIXX Awardsille, IAB:n toista kertaa järjestämälle värikkäälle palkintogaalalle, jossa digimarkkinoinnin innovaatiot ja edelläkävijät kerätään yhteen.

lue lisää