Icon
Nosta asiantuntija-arvoasi Uutiset & blogi

Nosta asiantuntija-arvoasi

03.01.2019

Suorita IAB:n sertifikaatti tai IDM-tutkinto!

Vuoden startatessa on hyvä hetki tehdä ammatillisista haaveista konkreettisia tavoitteita. IAB Finlandin Suomessa suoritettavat digitaalisen myynnin ja markkinoinnin sertifikaatit sekä IDM-tutkinnot tekevät sinusta entistä asiantuntevamman ammattilaisen!

Digimediamyyjän sertifikaatti

IAB Finlandin Digimediamyyjän sertifikaatti on luotu erityisesti digitaalista mediamyyntiä ajatellen. Sertifikaatti on tae siitä, että myyjällä on tarvittavat taidot tehokkaiden online-mainoskampanjoiden myymiseen. Suomenkielinen opiskelu kestää noin kuusi viikkoa ja sisältö on räätälöity nimenomaan Suomen markkinaan. Seuraava koulutus alkaa introtilaisuudella 12.2.2019. Lue lisää!

Kaikki koulutukset IAB Finlandin jäsenille etuhintaan!

Digimarkkinoijan sertifikaatti

Suomen markkinaan suunnitellun Digimarkkinoijan sertifikaatti -ohjelman avulla varmistat, että oma ja työyhteisösi digimarkkinoinnin osaaminen pysyy tämän päivän kilpailussa mukana. Sertifikaatin suorittaneilla on paremmat valmiudet pysyä mukana nopeassa digikehityksessä ja hyödyntää laajemmin sen mahdollisuuksia omassa työssään. Seuraava suomenkielinen koulutus alkaa introtilaisuudella 13.2.2019. Lue lisää!

Kansainväliset IDM-tutkinnot

Voit opiskella työn ohessa myös kansainvälisen ja korkeatasoisen The Professional Diploma in Digital Marketing -tutkinnon. Dip DigM -tutkintonimike kertoo, että olet digitaalisen markkinoinnin laaja-alaisempi asiantuntija. Tämän jälkeen voit suorittaa myös The Post Graduate Diploma in Digital Marketing -jatkotukinnon (PG Dig DipM). Koulutuksista vastaa yksi Ison-Britannian johtavista markkinointi-instituuteista, Institute of Digital and Direct Marketing eli IDM. Seuraava koulutus alkaa 28.1.2019. Lue lisää!

BLOGI
Luovuudella tehokkuutta ulkomainontaan – miksi?

Viime viikon tiistaina järjestimme yhdessä IAB:n kanssa webinaarin, jossa käsiteltiin luovuuden merkitystä ulkomainonnassa. Puhujina olivat Annu Terho (SEK), Ilkka Poutanen (UI) sekä allekirjoittanut.

lue lisää

11.10.2024

Luovuudella tehokkuutta ulkomainontaan – miksi?

Viime viikon tiistaina järjestimme yhdessä IAB:n kanssa webinaarin, jossa käsiteltiin luovuuden merkitystä ulkomainonnassa. Puhujina olivat Annu Terho (SEK), Ilkka Poutanen (UI) sekä allekirjoittanut.

lue lisää

03.10.2024

Markkinapulssi ennakoi digimainonnan määrän kasvavan loppuvuoden aikana

IAB Finlandin uusi kvartaaleittain tehtävä digimarkkinapulssi kertoo Suomen digimarkkinan suhtautuvan lähitulevaisuuteen posititivisesti. Asteikolla 0 - 100 raportoitava yleisindeksi päätyi lukemaan 63, joka tarkoittaa selvästi positiivista tulosta. Suomen digimarkkinan kasvun odotetaan nopeutuvan vuoden kolmannen kvartaalin aikana. Tutkimus tehtiin elokuussa 2024 ensimmäistä kertaa ja se keräsi 174 vastaajaa tasaisesti niin julkaisijoiden, toimistojen ja mainostajien parissa. Pulssikyselyn seuraava tiedonkeruu alkaa marraskuussa.

lue lisää

27.08.2024

REKRY: Development & Sales Manager, Education Programs

IAB Finland hakee joukkoihinsa uutta henkilöä, lue roolin kuvaus täältä.

lue lisää

18.06.2024

Digimainonnan määrä Euroopassa +11% kasvussa 2023

IAB Europe julkaisi 12.6.2024 AdEx-yhteenvetoraportin digitaalisen mediamainonnan määrästä Euroopassa vuonna 2023. 63 % kaikesta Euroopan mediamainonnasta oli digitaalista ja digimainonnan määrä kasvoi 11,1 % vuoteen 2022 verrattuna. Digimainonnan kokonaisvolyymi Euroopassa oli vuonna 2023 lähes 97 miljardia euroa. AdEx-tutkimuksen tiedonkeruu tehtiin 29 Euroopan maassa.

lue lisää