Icon
Tallenne: Missä asiakaspolun vaiheessa vaikuttajat ovat? Markkinaluvut

Tallenne: Missä asiakaspolun vaiheessa vaikuttajat ovat?

14.02.2024

Tutustu koulutustallenteeseemme: Missä asiakaspolun vaiheessa vaikuttajat ovat? Tässä koulutuksessa syvennymme siihen, miten vaikuttajamarkkinointia voidaan hyödyntää eri vaiheissa asiakkaan ostopolulla – alkaen tietoisuuden herättämisestä aina ostopäätöksen tekemiseen. Keskustelemme siitä, missä asiakaspolun vaiheissa vaikuttajamarkkinointi on tehokkain ratkaisu ja milloin markkinoijan tulisi harkita muita markkinointikeinoja.

Erityistä huomiota kiinnitämme siihen, miltä vaikuttajamarkkinointi näyttää asiakaspolun harkintavaiheessa ja ostovaiheessa, tarjoten konkreettisia esimerkkejä ja parhaita käytäntöjä näiden kriittisten hetkien hyödyntämiseen. Koulutuksessa käymme läpi, miten asiakaspolkua voidaan hyödyntää vaikuttajamarkkinoinnin suunnittelussa ja miten asiakaspolkuajattelu auttaa asettamaan tavoitteita ja mittareita markkinointitoimenpiteille.

Tämä koulutus on suunnattu markkinoinnin ammattilaisille, jotka haluavat syventää ymmärrystään vaikuttajamarkkinoinnista ja oppia, miten sitä voidaan tehokkaasti integroida osaksi laajempaa markkinointistrategiaa asiakaspolun eri vaiheissa. Olitpa sitten markkinoinnin suunnittelija, brändijohtaja tai vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntija, tämä koulutus tarjoaa sinulle arvokkaita oivalluksia ja työkaluja vaikuttajamarkkinoinnin tehostamiseen.

Katso tallenne nyt ja ota vaikuttajamarkkinointisi uudelle tasolle!

06.02.2024

Mediamainonnan määrä päättyi -2,4 % laskuun vuonna 2023

Mediamainontaan käytettiin yhteensä 1 336 miljoonaa euroa vuonna 2023 ja mainonnan määrä laski -2,4 % edellisvuoteen verrattuna.

lue lisää

22.09.2023

Digitaalisen audiomainonnan markkina kasvaa Suomessa: Estimaatti näyttää jopa 27% kasvua

IAB Finland on jälleen kerran estimoinut digitaalisen audiomainonnan markkinaa Suomessa. Vuonna 2022 digiaudion kokonaismarkkinan arvo on noin 7,1 miljoonaa euroa, mikä merkitsee 27% kasvua verrattuna vuoteen 2021. Digitaalisen audion markkina-arvio vuonna 2021 oli oli 5,6 miljoonaa euroa.

lue lisää

31.08.2023

Verkkomainonta koki pienen laskun vuoden 2023 toisella kvartaalilla

Suomen verkkomainonnan määrä saavutti lähes 174 miljoonaa euroa vuoden 2023 toisella kvartaalilla, mikä on noin puolen prosentin lasku edellisvuoteen verrattuna. Digitaalinen mainonta edustaa kuitenkin edelleen 54 % koko maan mediamainonnasta, osoittaen digimainonnan keskeisen roolin mainosmarkkinoilla.

lue lisää

23.05.2023

Verkkomainonta maltillisessa kasvussa

Verkkomainonnan määrä vuoden 2023 ensimmäisellä kvartaalilla oli lähes 168 miljoonaa euroa. Vuoden 2022 ensimmäiseen kvartaaliin verrattuna digimainonnan määrä kasvoi lähes 3 % ja kaikesta Suomen mediamainonnasta digitaalista on jo 55 %.

lue lisää
Highlight picture
Tilaa IAB Finlandin uutiskirje

 IAB Finlandin tietosuojaseloste

IAB Finlandin uutiskirjeen tilaamalla raivaat tiesi digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan etulinjaan. Saat ensimmäisten asiantuntijoiden joukossa tiedon huippuammattilaisten laatimista ilmaisista oppaista, tärkeistä ja ajankohtaisista ohjeistuksista sekä IAB Finlandin arvostetuista koulutuksista ja tapahtumista. Lisäksi tarjoamme joka kuukausi rahanarvoisia lisäsisältöjä – asiantuntijalta toiselle. Tervetuloa digitiedon lähteelle!