Icon
IAB Jäsenesittely: Singularity Designs Oy ja Jyri Kyllönen Markkinaluvut

IAB Jäsenesittely: Singularity Designs Oy ja Jyri Kyllönen

16.01.2025 | IAB Finland

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Singularity Designs Oy ja Jyri Kyllönen.

 

 

        Jyri Kyllönen, CEO

 

Kerro hieman Singularity Designs Oy:sta sekä myös itsestäsi? 

Singularity Designs Oy on pilvi-integraattori ja palvelun tarjoaja joka on keskittynyt mediasektorille. Tämä tarkoittaa konkreettisesti sitä että meillä on yhteensä 70 vuoden kokemus broadcasting ja mediatoimialoilla työskentelystä videon ja analytiikan parissa, mainosintegraatiotwistillä.

Teemme Media, Telco ja Broadcasting asiakkaillemme järjestelmäintegraatio suunnittelua ja arkkitehtuuria sekä toteutamme suunnitelmat verkostojemme avulla kantaen vastuun kokonaisprojekteista alusta loppuun.

Olemme lähtökohtaisesti teknologia- ja järjestelmätoimittajariippumaton asiantuntija mutta esimerkiksi analytiikan saralla olemme erikoistuneet Adobe, Google ja Kilkaya -analytiikka tuotteisiin sekä analytiikkadatan hyödyntämiseen liiketoimintamielessä.

Mitä odotuksia teillä on IAB-yhteistyöltä? 

Mielenkiintoisia, toimialaamme liittyviä kontakteja ja ajatustenvaihtoa siitä mihin markkinoilla ollaan menossa. Vaikka olemme laajasti verkostoituneita, on aina mukava tutustua uusiin ihmisiin jotka painivat päivittäin samojen haasteiden parissa kuin mekin.

Entä mitä Singularity Designs aikoo tuoda IAB-yhteisöön?

Asiantuntemusta ja kokemusta. Toivomme myös että voimme olla mukana sparraamassa itse toimialaa eteenpäin.

Mitkä ovat teidän tärkeimmät viestit ja painopisteet vuonna 2024?

2025 on alkanut lupaavasti, toimialalla riittää pöhinää ja huolimatta yleisestä Suomen talouden alavireestä, yritykset eivät kuitenkaan ole lamaantuneet. Päinvastoin, taisteluhenkeä riittää ja tässä haluamme olla mukana. Aiomme panostaa entistä enemmän asiakkaidemme toiminnan tehokkuuden parantamiseen ja kilpailukyvyn nostamiseen entistä korkeammalle.

Haluatko antaa loppuun parhaat vinkkisi palautumiseen intensiivisen työviikon jälkeen?

Olut?

 

 

 

digimarkkinointiiabfinlandpodcastblogiIAB FinlandjäsenetmarkkinaluvutjäsenesittelysisältömarkkinointiverkkomainontadigimainontaIAB StudiomediamainontaSosiaalinen mediajäsen

04.06.2025

Verkkomainonta kasvussa Q1/2025

Verkkomainonnan määrä vuoden 2025 ensimmäisellä kvartaalilla oli noin 169 miljoonaa euroa. Vuoden 2024 vastaavaan kvartaaliin verrattuna digimainonnan määrä nousi noin kolme prosenttia. Verkkomainonnan osuus kaikesta mediamainonnasta jatkaa hidasta kasvua, ollen Q1/2025 aikana 59 %.

lue lisää

14.02.2025

Digitaalinen ulkomainonta jatkoi vahvaa kasvuaan 2024 – markkinaestimaatti nousi 61 miljoonaan euroon

IAB Finlandin Digitaalisen ulkomainonnan työryhmän arvion mukaan digitaalisen ulkomainonnan (DOOH) markkinan koko Suomessa kasvoi vuonna 2024 noin 61 miljoonaan euroon. Tämä tarkoittaa 14 prosentin kasvua vuoteen 2023 verrattuna, jolloin markkina oli 53,6 miljoonaa euroa. Vuoden 2024 markkinakasvu osoittaa, että DOOH on yksi vauhdikkaammin kasvavista mainonnan muodoista Suomessa. 

lue lisää

14.02.2025

Suomessa noin 15 miljoonaa natiivimainoseuroa vuonna 2024

IAB Finlandin sisältömarkkinoinnin työryhmä on julkaissut arvion natiivimainonnan määrästä Suomessa. Vuoden 2024 estimaatti on 14,6 miljoonaa euroa, jossa on laskua vuoteen 2023 verratuna noin 7 %.

lue lisää

14.02.2025

Digitaalisen audiomainonnan kasvu jatkui Suomessa myös vuonna 2024

IAB Finlandin digitaalisen audiomainonnan työryhmän toteuttaman arvion mukaan digiaudiomainonnan markkina vuonna 2024 oli 9,5 miljoonaa euroa. Vuonna 2023 markkina-arvio oli 9,3 miljoonaa euroa ja sitä edeltävänä vuonna 2022 7,1 miljoonaa euroa.

lue lisää
Highlight picture
Tilaa IAB Finlandin uutiskirje

 IAB Finlandin tietosuojaseloste

IAB Finlandin uutiskirjeen tilaamalla raivaat tiesi digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan etulinjaan. Saat ensimmäisten asiantuntijoiden joukossa tiedon huippuammattilaisten laatimista ilmaisista oppaista, tärkeistä ja ajankohtaisista ohjeistuksista sekä IAB Finlandin arvostetuista koulutuksista ja tapahtumista. Lisäksi tarjoamme joka kuukausi rahanarvoisia lisäsisältöjä – asiantuntijalta toiselle. Tervetuloa digitiedon lähteelle!